Onko ok käydä tarpeilla puolison nähden yhtä aikaa WCssä?
Oma puoliso valittaa kun tulen tekemään tarpeeni, kun hän on wc:ssä. Mielesetäni maailman luonnollisin asia, kuten esim. seks. kahden ihmisen välillä. Mies valittaa, että ei ole normaalia ja haittaavaa.
Mitä mieltä Te palstalaiset?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan rektaalipervo taas saanut muutamia vastaajia omien vastaustensa joukkoon....
Kyllä, tämä sairas ihminen on ollut taas aktiivinen tänään. Annetaan hänen keskustella itsensä kanssa tässäkin ketjussa.
Itseä ei haittaa jos istuu pytyllä, eihän siitä mitään edes näy. Mutta jos mies lorottelee elin esillä kun pesen hampaita, siinä menee raja.
Meillä on kyllä 2. vessa, mutta usein joku teini on pienemmässä aamulla niin täytyy jakaa kylppärin vessa.
Tosin niitä teinejäkään ei haittaa hakea kuivurista pyykkejä vaikka kykin pytyllä. Meillä se pytty on istuin ja "paikat piilossa" . Ei levitellä eikä mietitä toisen intiimipaikkoja sen enempää kuin muillakaan tuoleilla istuksiessa.
En käy samaan aikaan, paitsi jos on niin kova hätä että meinaa mennä housuun...Pakkotilanne
Ennen vanhaan ei edes ollut vesi wc:tä vaan käytiin tekemässä tarpeet huusissa missä haisi kaikkien kakat yms.
Mitenkähän miehesi olisi silloin selvinnyt?
Kyllä meillä käytiin yhtä aikaa. Toinen peseytyi ja toinen istui pöntöllä. Oltiin sen verran tuttuja..
Miesten kuseminen on jotenkin kiihottavaa ja maskuliinista, kun se kalu saa heilua vapaasti. Mutta en ihmettele jos miehet eivät halua kuunnella naisten suhinaa ja lotinaa.
Oma mies valittaa myös. Mielestäni luonnollista tehdä tarpeet pönttöön toisen ollessa. Kyllähän mies naisen kiiman tuoksunkin kestää hyvin.
Itse käyn aina tarpeilla aamulla, ykkönen tai kakkonen, vaikka mies olisi wc:ssä. On monesti niin kiire, että pakko. Ei ole minun mies valittanut.
Älä vaadi miestäsi yleisöksi vessakäynneillesi. Kaikki eivät ole kiinnostuneita pissaleikeistä, vaan haluaa pitää vessa-asiat yksityisinä
Vessa on paikka, jossa kuninkaatkin käyvät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies valittaa myös. Mielestäni luonnollista tehdä tarpeet pönttöön toisen ollessa. Kyllähän mies naisen kiiman tuoksunkin kestää hyvin.
Pimppi ja kakka haisee vähän erilaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan ei edes ollut vesi wc:tä vaan käytiin tekemässä tarpeet huusissa missä haisi kaikkien kakat yms.
Mitenkähän miehesi olisi silloin selvinnyt?
Varmaan silloin selvittiin niin hyvin kuin selvittiin. Huusissa saattoi olla useampikin reikä eikä väliseiniä.
Vierailija kirjoitti:
Herkäksi nyky sukupolvi mennyt kun ei kestä sitä, jos nainen vääntää tortut vieressä..
Mitenkähän selviävät mökillä tai festareilla?
N60
Ainakaan meidän mökillä ei tarvitse tehdä wc-asioita toisten silmien edessä, vaan saa tehdä ne omassa rauhassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei o9puoliskosi laita ovea lukkoon?
No kun meillä ei ole lukkoja wc:ssä lasten takia silloin kun ollaan perheen kesken!
Ja mielestäni mitä tarviikaan olla mielestäni, jos vieraita ei käy kylässä.
Ap.
Kyllä teillä pitäisi olla lukut vessojen ovissa, kun et osaa pysyä pois pytyltä muiden ollessa vessassa
Aloittajan kannattaa miettiä miksi haluaa käydä vessassa juuri silloin, kun mies on siellä vaikka tietää miehen siitä kiusaantuvan. Minusta tuo on vallankäyttöä ja kiusaamista. Vessatarpeet hoidetaan yksityisesti, jos toinen niin toivoo.
Ei ole mitenkään normaalia. Odotat, että puolisoksi tulee pois vessasta ennen kuin menete sinne itse. Jos on kauhea kiire ja lasti tulossa just housuun ni pyydät, että puoliso poistuu. Sun on kunnioitettava puolison rajoja ja hänellä menee raja tässä, kuten mielestänj kaikilla täysjärkisillä ja normaaleilla ihmisillä .
Siksi toisekseen kyllä mun lapsuuden kodissa oli lukot vessassa vaikka lapsia oltiinkin. Suurimman osan lukoista saa hätä tapauksessa auki myös ulkoa päin. Enkä alkaisi lukkoja irrottamaan jos saisin lapsia. Kieltäisin käyttämästä, jos ovat liian pieniä tai kipeitä. Toimi omassa lapsuudessa.
Saatko ap tuosta kiksejä, vai ihanko miehen kiusaksi tunget sinne samaan aikaan?
Minun mieheni siedätti minut tällaiselle jo seurusteluaikana ja alkujärkytyksen jälkeen totuin. Ja lapsemme tottui siihen, että voidaan hoidella omia asioita samanaikasesti kylpyhuoneessa. Nyt hän on naimisissa ja hänen puolisonsa on sellainen, joka haluaa toimittaa asiansa yksin. Ja lapsi on tähän tottunut.
Jos lapsemme on meidän luona kyläilemässä ilman puolisoaan, niin hän on alkanut vierastaa sitä, ettemme hänen läsnäollessaan laita ovea kiinni. Hän ei kehdannut sanoa mitään, mutta huomasin että hän itse laittoi aina oven kiinni. Vasta kun kysyin häneltä, hän vahvisti, että tuntuu oudolta. Minä kerroin miehelle, että nyt täytyy opetella laittamaan ovi kiinni kun lapsi on kylässä. Ja lapselle sanoin, että on ihan luonnollista että siitä omasta tavasta on tottunut pois kun on tullut uudet tavat ja että kyllä meille voi tuollaisesta sanoa!
Todellakin tämä on tottumiskysymys ja sopimuskysymys. Enkä tuomitse ollenkaan niitä, jotka eivät halua yleisöä omalle wc-käynnilleen. Puolison tahtoa pitää näissä asioissa kunnioittaa.