Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok käydä tarpeilla puolison nähden yhtä aikaa WCssä?

N30
28.01.2022 |

Oma puoliso valittaa kun tulen tekemään tarpeeni, kun hän on wc:ssä. Mielesetäni maailman luonnollisin asia, kuten esim. seks. kahden ihmisen välillä. Mies valittaa, että ei ole normaalia ja haittaavaa.

Mitä mieltä Te palstalaiset?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttu nainen, joka aina järjestää sellaisen tilanteen, että hänen pitää käydä vessassa muiden nähden. Mun mielestä se on ällöttävää, mutta ilmeisesti henkilö itse saa siitä jotain kiksejä, kun muut kiusaantuvat hänen törkeästä käytöksestään.  Tai sitten hän tulkitsee muiden ärsyyntymisen siten, että hekin muka kiihottuisivat siitä vasten tahtoaan, koska se on henkilön itsensä mielestä kiihottavaa. Mun mielestä se on pelkästään kuvottavaa ja tekee ihmisestä vastenmielisen.

Vierailija
82/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kannattaa miettiä miksi haluaa käydä vessassa juuri silloin, kun mies on siellä vaikka tietää miehen siitä kiusaantuvan. Minusta tuo on vallankäyttöä ja kiusaamista. Vessatarpeet hoidetaan yksityisesti, jos toinen niin toivoo.

Pitkän elämän kokemuksen perusteella arvioisin, että aloittaja nainen on näitä, jotka kiihottuu pissa- ja kakkaleikeistä ja nauttii vallasta ja sillä pakottaa miehensä kokemaan tuon.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemsus itsellä. Miehet nykyään herkkiä tuoksuille.

Vierailija
84/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinun ehdoin tahdoin tarvitse tarpeillesi mennä juuri silloin kun puolisosi siellä on, jos se häntä häiritsee? Tietysti vessaan on päästävä, jos hätä on, mutta mies kai mielellään poistuu siksi aikaa sieltä että sinä saat tarpeesi tehtyä?

Mukava, kun toinen on kylvyssä ja toinen tulee paskalle.

Vierailija
85/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, oma mieheni ainakin kiihottuu asiasta. Liekkö joku alkukantainen reaktio, en tiedä. Samapa tuo. Neutraali asia minulle tehdä tarpeet vaikka mies olisi paikalla esim. pesemässä hampaita.

Kohta tuostakin alkukantaisesta reaktiosta tehdään oma sukupuoli.

Vierailija
86/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluathan siinä menee, jos joutuu toisen pissa ja kakka juttuja todistamaan.

Vierailija
87/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi tuttu nainen, joka aina järjestää sellaisen tilanteen, että hänen pitää käydä vessassa muiden nähden. Mun mielestä se on ällöttävää, mutta ilmeisesti henkilö itse saa siitä jotain kiksejä, kun muut kiusaantuvat hänen törkeästä käytöksestään.  Tai sitten hän tulkitsee muiden ärsyyntymisen siten, että hekin muka kiihottuisivat siitä vasten tahtoaan, koska se on henkilön itsensä mielestä kiihottavaa. Mun mielestä se on pelkästään kuvottavaa ja tekee ihmisestä vastenmielisen.

Mulla samanlainen ystävä. Tämän takia olenkin aina koittanut välttää hänen luonna käyntiään un wc:n ovessa ei lukkoa ja aina kun menin esim. suihkuun niin tämä tuli samaan aikaan tortut vääntää pönttöön. Tuntui nauttivan touhusta vähän liikaakin. Kun oli eronnut viime poikaystävästä niin "vahingossa" ulosti tämän kalliin takin päällekkin ennen kuin antoi kotona olevat miehensä tavarat. Pakko tuossa joku fetissi olla jos haluaa, että muut joutuu haistelee hänen tuotoksiaan väkisellä. Samaa sanoneet muut yhteiset ystävät hänestä.

Vierailija
88/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen ystävä. Tämän takia olenkin aina koittanut välttää hänen luonna käyntiään un wc:n ovessa ei lukkoa ja aina kun menin esim. suihkuun niin tämä tuli samaan aikaan tortut vääntää pönttöön. Tuntui nauttivan touhusta vähän liikaakin. Kun oli eronnut viime poikaystävästä niin "vahingossa" ulosti tämän kalliin takin päällekkin ennen kuin antoi kotona olevat miehensä tavarat. Pakko tuossa joku fetissi olla jos haluaa, että muut joutuu haistelee hänen tuotoksiaan väkisellä. Samaa sanoneet muut yhteiset ystävät hänestä.

On se ihan virallinen fetissi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Coprophilia

Sen harrastajat toivoo, että he löytäisivät jonkun jonka kanssa mennä ihan niin pitkälle, että saisivat toisen suuhun tehä tarpeita ja toisen pitäisi sitten syödä se. Kaikenlaista porukkaa sitä onkin. Ystäväsi varmaan yrittää sellaista löytää tuolla käytöksellään koskettamalla ns. "kepillä jäätä". Kyllähän nuo muutenkin nauttii, että saavat muut laittaa haistamaan torttunsa. Kiihottuvat siis seksuaalisesti tälläisestä touhusta.

Vierailija
89/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään ollessani saunassa, vaimoni tuli vessaan. Pytty on ihan vastapäätä lauteita, joten näköala on mitä parhain. Olen jo yli 50v mies, mutta kun ihailin timmivartaloisen aasialaisen naiseni vartaloa, veitikkani heräsi henkiin ja kampesi lähes täyden 15L löylyvesiastian hirveän kolinan kera lattialle. Onneksi ei lasiovi särkynyt. Eli meillä on ihan ok.

Vierailija
90/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi toiselle sanoa suoraan, että tuollainen ei vetele. Miehen ehkä vaikeampi naiselle sanoa, mutta tokkopa se käytös muuten muuttuu?

Vierailija
91/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei sitten ole tapoja.

Vierailija
92/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Pitää samaan aikaan tukkia kylpyh tai vessaan? Tökeröä. Ulkomaiden ohjelmissakin muistetaan aina puhua yhtäaikaa hammaspesusta. Hassua. Ettei voi odottaa. Mautonta on olla paikalla jos joku toinen on kph ja silloin oncparasta viisaamman poistua. Tai toisen odottaa jos on kesken.

Eikö teille opeteta lapsesta lähtien tapoja toimia oikein ja KÄYTTÄYTYÄ. Hävetkää kelvottomat vanhemmat! Onhan se itsellekin mukavampimolla jos osaa säännöt niin elämä sujuu paremmin. Voi opetella jos ei lapsena opetettu mitään.

Vierailija
93/108 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkarauha kaikille! t.eero 4v569

Vierailija
94/108 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä jotka ei kestä, jos käyn tekemässä tarpeet wc:ssä samaan aikaan kun he ovat siellä.

Koen sen voimaannuttavana kokemuksena joka on jokaisen oikeus.

Vierailija
95/108 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex veti yrjöt kun teltta reissulla vedin tortut hänen viereen kun oli hampaita pesemässä. Tuntui hyvälle jotenkin. Jätinkin hänet pian tämän jälkeen.

Vierailija
96/108 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen voimaantumista, kiihottumista ja valtaa kun väännän kakkoset pönttöön kun mies on wc:ssä. Tiedän ettei mies tykkää mutta joistain asioista saa nauttia vaikka ilman lupaa.

N29

Vierailija
97/108 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen voimaantumista, kiihottumista ja valtaa kun väännän kakkoset pönttöön kun mies on wc:ssä. Tiedän ettei mies tykkää mutta joistain asioista saa nauttia vaikka ilman lupaa.

N29

Yök!

Terveisin, feministi

Vierailija
98/108 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä on, omassa ystäväpiirissä kaksi kappaletta. Välttelen heidän luona käymistä, kun on muka ok naisten kesken tulla tarpeet tekee pönttöön.

Vierailija
99/108 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kakkasin miehen päälle seks1ssä, koin sen kiihottavana ja voimaannuttava, mies ei niinkään valitettavasti

Vierailija
100/108 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan istuttiin ulkohuussissa perheen (ja jopa tiettyjen ystävien) kesken ihan sujuvasti. Meillä oli just sellainen kahdenistuttava huussi. En siltikään ole sittemmin ängennyt vessaan yhdessä mieheni kanssa. Mutta minulle ei myöskään ole ongelma, jos näin tarvitsisi tehdä. Miehelläni on suolistosairaus ja muutaman kerran olen häntä herätellyt pöntöltä kun vatsaan on sattunut niin että taju on mennä. Vastaavasti olen myös sairaalassa leikkauksen jälkeen itse harjoitellut pissaamista niin, että mieheni on ollut kanssani samassa huoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä