Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisille älypuhelin ja mitä lapsiestoja siihen saa?

Vierailija
31.05.2015 |

Siinäpä kysymys.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Chrystal-Jessica sai iPhone 6 plussan kaikilla herkuilla, ei estoja. 4v tyttö. Jos rikkoo, saa uuden <3

Vierailija
2/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittelisi alle viidesluokkalaiselle antamaan ainakaan yhtään kalliimpaa mallia. Ja silloinkin oman harkinnan mukaan riippuen lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:27"]

En kyllä suosittelisi alle viidesluokkalaiselle antamaan ainakaan yhtään kalliimpaa mallia. Ja silloinkin oman harkinnan mukaan riippuen lapsesta.

[/quote] Itse sain nelosluokalla iPhone 5. on ollut jo vuoden, mitäs mieltä olette?

Vierailija
4/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:27"]

[/quote] Itse sain nelosluokalla iPhone 5. on ollut jo vuoden, mitäs mieltä olette?

[/quote] ja siis minulla ei ole mitään lapsiestoja.

Vierailija
5/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mistään estoista, meillä on IPhonet teineillä (5s) ja ala-astelaisella on Samsung Trend. Ei ole mitään estoja laittanut.

Vierailija
7/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hankittu älypuhelimet kun lapset olivat 8 v ja 10 v. Mitään estoja ei ole ollut puhelmissa, alussa käytiin säännöt läpi. Mitään ongelmia ei ole ollut. Läninnä katsovat telkkaria puhelimen kautta ja lähettävät whats up viestejä.

Vierailija
8/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:29"]

Itse sain nelosluokalla iPhone 5. on ollut jo vuoden, mitäs mieltä olette?

[/quote]

No voi, taidat sitten olla erityisen järkevä lapsonen kun jo niin nuorena sellaisen sait. ELI, eihän se minun asiani ole minkä ikäisille vanhemmat antavat kalliita leluja, itse en vain antaisi.

Vierailija
9/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:29"]

Itse sain nelosluokalla iPhone 5. on ollut jo vuoden, mitäs mieltä olette?

[/quote]

No voi, taidat sitten olla erityisen järkevä lapsonen kun jo niin nuorena sellaisen sait. ELI, eihän se minun asiani ole minkä ikäisille vanhemmat antavat kalliita leluja, itse en vain antaisi.
[/quote] Kyllä minun piti alunperin saada iphone4s mutta myyjä kertoi että jumittuu puolen vuoden päästä (ei ole kyllä serkullani jumittunut..) niin siksi ostimme sen hieman kalliimman :P pääasiassa ostimme iPhonen siksi että voisimme serkun kanssa keskustella videopuheluiden välityksellä. Mutta mikä tuo pointtisi oli? Miksi en voisi olla järkevä jos minulla on iPhone? Todella monilla kuitenkin on, enkä näe siinä mitään väärää. t: nyt vitosluokkalainen

Vierailija
10/10 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten älypuhelikäytöstä vierestä seuranneena, sanoisin että ikäraja pitäisi olla joku k70.