Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iik! Aconin kasettitestiin punainen(?) aivan ohut viiva testiajan jalkeen (joo, tiedan, etta ei sais roskiksia tonkia)... Raskaana vai ei?

Vierailija
22.09.2006 |

Kokemuksia ko. testeistä???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen millä oman raskauteni tuli lopulta joku ihan haalea viiva, hädintuskin silmin havaittava. Taidat olla raskaana! Onnea!

Vierailija
2/3 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain roskishaamun noin kp 22/30 tai jotain sellaista. Kp 24/30 ei tullut mitään. Kp 28/30 tuli viiva. Kaikki testit Aconilla siis.



Parin viikon päästä syntyy vauva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kahden lapsen kolmekymppinen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme