Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää kun lapseni nimeä haukutaan täällä

Vierailija
31.05.2015 |

Meillä on pieni Veeti-poika ja tämän palstan löysin vähän aikaa sitten. Kyllä satuttaa jatkuva nimen haukkuminen :(!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:38"]Vittu miten ruma ja tyhmä nimi. Kuvastaako nimi poikanne tyhmyyttä ja rumuutta? Mitä teidän päässä on liikkunut? Joskus siitä teidän pienestä veeti-musskastanne tulee iso mies. Ottaisitko itse vakavasti veeti nimisen miehen? Ei helvetti sanon minä. Hävetkää.
[/quote] Veeti on miehekkäämpi nimi kuin esim joku Eemeli, Eetu tai Vili...

Vierailija
62/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti on parempi verrattuna tutun lapsen nimeen Taavi. Miettikää, aikuinen mies nimeltä TAAVI!!! OMG!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli on hyvä ja perinteinen nimi. Veeti ei ole.

Vierailija
64/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetikö miehekäs nimi? Mulle tulee mieleen joku hintelä nysväävä sivarilusmu kirjaston tiskillä.

Vierailija
65/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:08"]

Meillä myös pojalla ko. nimi. Mietin, että valitsenko sen, koska oli "muodissa". Valitsin kuitenkin, koska nimi tulee isoisoisältäni, joka on ollut todella kaukana herra Kalliosta. Pienenä kuuntelin tarinoita hänestä, tykästyin niihin ja nimeen ja päätin joskus antaa pojalleni, jos sellaisen saan. Nyt tuntuu hassulta, että se liitetään asioihin: wt, Kallio ja muoti. Toivon pojan kantavan nimensä kunnialla isoisoisoisä mielessään. Että vauvan nimi..

[/quote] Kukaan ei muista muutaman vuoden päästä noita mihin Veeti nyt liitetään. Veeti on kaunis vanha nimi, hieno valinta. Tämän palstan raakkujista ei kannata välittää, ei varmaan ole yhtään nimeä, josta nämä sankarit ei voisi jotain negatiivista vääntää. Varsinaisia kiusaajia nämä nimiketjujen aloittajat, varmaan kaikki entisiä koulukiusaajia.

Vierailija
66/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on aivan käsittämättömän ilkeää porukkaa. kävin täällä joskus usein, mutta lopetin käymisen, kun huomasin miten kamalia ihmiset ovat toisilleen.

johtuuko se siitä, että anonyyminä uskalletaan sanoa mitä vaan? halutaan tahallaan loukata. ilkeää, todella! nyt tulin pitkästä aikaa tänne, ja lähdenkin samantien. lähde sinäkin, täällä halutaan vaan pahoittaa mielesi.

ihana nimi pojallasi, ja ihanamman siitä vielä tekee se, että olet sen rakkaudella hänelle antanut :)

Vierailija
67/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:15"]

Veetin äidit antavat tyttökullilleen nimeksi esim. Peppiina, Yasmina, Jenniina, Minea-Lumia Aurora, Lilia Piristiina...

[/quote]

Höpöhöpö, aivan eri tyylin nimiä.

Vierailija
68/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:38"]

Vittu miten ruma ja tyhmä nimi. Kuvastaako nimi poikanne tyhmyyttä ja rumuutta? Mitä teidän päässä on liikkunut? Joskus siitä teidän pienestä veeti-musskastanne tulee iso mies. Ottaisitko itse vakavasti veeti nimisen miehen? Ei helvetti sanon minä. Hävetkää.

[/quote] Oleppa Jarkko nyt hiljaa!

Vierailija
69/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:35"]

Enemmän itkettää niiden puolesta jotka viitsivät haukkua toisia täällä. Mieti minkälaiset ihmiset haukkuu toisten LASTEN NIMIÄ anonyyminä netissä? Aivan, eivät taida olla mitään aarteita ihmisinä irl.

[/quote]

Minä tuomitsen jyrkästi saadakseni pointtini perille. Innostunut äiti jättää kokonaan lukematta sellaisen "onhan Veeti ihan mukava nimi, mutta harkitsepa uudestaan..."-lässytysviestin.

Todellakin toivon, että joku olisi haukkunut äitini ja nimeni lyttyyn ennen syntymääni, että äitini olisi antanut minulle oikean, kunnollisen ja inhimillisen nimen. Todella inhottavaa elää hirveän nimen kanssa, ja oppineena pelastaisin mieluusti jonkun lapsen tällaiselta kohtalolta.

Oletteko ikinä nähneet erikoisesti nimetyn vanhemman antavan lapselleen erikoisen nimen? Niin, ette varmaan. Miksiköhän?

[/quote] Mikä sinun nimesi on, joka on NOIN kamala?

Vierailija
70/88 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sanoo, että häntä itkettää, ja mitä tekee porukka? Haukkuu hänen lapsensa nimen vielä toistamiseen mahdollisimman ilkeästi! Kyllä huomaa, että tänne kerääntyneistä ihmismassoista suurin osa on empatiakyvyltään rajoittuneita, muiden tunteista välittämättömiä ihmissurkimuksia.

Älä AP huoli, minunkin lapseni nimi on täällä haukuttu, vaikka kyseessä on kaunis, vanha, tavallinen suomalainen nimi, joka netin ulkopuolella saa vain kehuja. Ei ole sellaista nimeä, jota ei joku tampio täällä haukkuisi.

Vierailija
71/88 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:38"]

Vittu miten ruma ja tyhmä nimi. Kuvastaako nimi poikanne tyhmyyttä ja rumuutta? Mitä teidän päässä on liikkunut? Joskus siitä teidän pienestä veeti-musskastanne tulee iso mies. Ottaisitko itse vakavasti veeti nimisen miehen? Ei helvetti sanon minä. Hävetkää.

[/quote]Hyh hyh. Onko oma nimenne kenties Pär-Saukko, vai mistä moinen kuona pursuaa?

Vierailija
72/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Vierailija
73/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee nimestä heti mieleen Veeti Kallio. Tunnettu laulaja. Ei oo huono nimi.

Vierailija
74/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että itkettää

Vierailija
75/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti ja kaverit Koskelasta?

Vierailija
76/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää Veetuilko aloittajalle.

Vierailija
77/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä! Veeti on ihan kiva nimi ja suurimman osan ihmisistä mielestä se on kiva tai neutraali nimi, ei mikään nolo.

Vierailija
78/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tosi tyhmä nainen tai äiti. Jos tykän nimestä niin asia on ok! Mitä se muille kuuluu minkä nimen lapsellesi olet antanut? Kasva jo aikuiseksi hyvä ihminen. Mitä lapsesi tekee kun sinulla aikaa tällä kirjoitaa.Eikö tärkeintä ole lapsen kanssa olo? Vai onko sulla kädessä älypuhelin ja toisessa tutipullo.Katsotko edes tutin suu on lapsen suussa ettei nenässä?

Vierailija
79/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on 6 vuoden takaa nostettu ketju.

Ja kyllä, Veeti on täysin pilalle mennyt nimi.

Se on samalainen hieman halventavassa mielessä käytetyt termi nuorista pojista kuin mitä jonne tai kaiken ikäisistä urpo on.

Lisäksi sattui toi Koskela.

Mutta koska valtaosa Veeteistä on vasta parinkympin kieppeillä, saamme vielä odotella lääkäreitä, lakimiehiä ja johtajia, joiden nimi on Veeti. Kyllä se jossain vaiheessa on ihan tavallinen keski-ikäisten nimi ja myöhemmin pappanimi.

Vierailija
80/88 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ainoastaan mieleen veeti kallio, mikä ei mielestäni ole hyvä asia. Veeti nimestä tulee mieleen pikkuvauva tyyliin vaavi, vesseli, veitikka jne. Ei kiva ainakaan aikuisella miehellä. Lapsellinen vauvanimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi