mitä tekisit jos miehesi pyytäisi teidän kotiin ihmisiä, joita et halua teidän kotiin?
nämä ihmiset kävisi teidän kotona silti, ja myös kun olet poissa kotoa
Kommentit (30)
Jättäisin. Kattoisin Lumon verkkokaupasta uuden kämpän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jättäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jättäisit?
Miksi en?
Eipä minulla ole mitään varaa valittaa aiheesta kun pyydän itsekin ystäviäni kylään jotka vihaa miestäni ja mieheni inhoaa heitä. Mikä oikeus minulla olisi kieltää miestä tekemästä samaa mitä itse teen? Yhteinen koti tämä kuitenkin on
Riippuu vähän syistä, mikset halua heitä sinne. Kyllä minusta kaikkien perheenjäsenten lähtökohtaisesti pitää saada kutsua kotiin ystäviä ja sukulaisia. Eikö mies saisi kutsua ketään? Vai onko vain joku yksi tietty ihminen, jota et hyvästä syystä halua kotiisi?
Miksi kävisivät lun ette ole kotona?
Miehelläni on oikeus tuoda kotiin myös sellaisia ystäviä joista minä en tykkää. Ei miehenikään tykkää kaikista minun ystävistäni.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Typerys!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän syistä, mikset halua heitä sinne. Kyllä minusta kaikkien perheenjäsenten lähtökohtaisesti pitää saada kutsua kotiin ystäviä ja sukulaisia. Eikö mies saisi kutsua ketään? Vai onko vain joku yksi tietty ihminen, jota et hyvästä syystä halua kotiisi?
Kyse on miehen äidistä kun se ajattelee aina miehen parasta eikä minun parasta eikä se tee niin kuin minä haluan vaan se tekee niin kuin mies haluaa
Ei mieheni tekisi niin. En nyt silti keksi ketä tutuistamme en haluaisi kotiimme käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on miehen äidistä kun se ajattelee aina miehen parasta eikä minun parasta eikä se tee niin kuin minä haluan vaan se tekee niin kuin mies haluaa
No voi kyynel nyt taas!
Tottakai äiti ajattelee lapsensa parasta. Missä sun äiti on? Ai niin, se saa varmaan käydä vapaasti, koska ajattelee sun parasta.
Tämä on myös mieheni koti, joten hän saa kutsua tänne juuri niitä ihmisiä, joita haluaa.
En mitään. Elämä ei pyöri pelkästään minun ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös mieheni koti, joten hän saa kutsua tänne juuri niitä ihmisiä, joita haluaa.
Miksi mä asuisin henkilön kanssa joka haluaa kutsua kotiin ketä vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä asuisin henkilön kanssa joka haluaa kutsua kotiin ketä vain?
Koska ajattelet vain itseäsi.
Eroaisin siitä miehestä, menköön roskajoukkonsa mukana,a
Muuttaisin pois.