Mitä ostaisin Lidlistä?
Mies on lähdössä Lidliin (ei nyt vaan aamulla), joten mitä kannattaisi ostaa sieltä?
Kommentit (42)
Lidlin vessapaperi on hyvää se pinkki paketti. Vahvaa isonkin perseen pyyhkimiseen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:05"]
Lidlin vessapaperi on hyvää se pinkki paketti. Vahvaa isonkin perseen pyyhkimiseen.
[/quote]
Juu, ja laadultaan ehdottomasti parempaa kuin esimerkiksi Lambi. Jouduin tässä taannoin ostamaan pakosta paketin Lambia, ja se oli aivan järkkyä kun olen jo yli kolmen vuoden ajan tottunut käyttämään sitä Lidlin paperia =)
Pistopisteeltä croissanteja ja moniviljasämpylöitä!
Oma vakkari ostossetti lidlistä:
Kurkkua, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia, herkkusieniä, jäävuorisalaattia, luomuruisleipää, moniviljasiemensämpylöitä, pintamaustettuja broilerinsisäfileitä, naudan jauhelihaa, ylikypsää ohuen ohut saunapalvikinkkua, edam-juustoa, raejuustoa, maitorahkaa, pakastemustikoita ja -vadelmia, maitoa, kananmunia.
Niitten paholaisenhillo on jees. Itse sanoisin sitä kyllä melkein marmeladiksi ;)
Ostin viikko sitten, tulee kyllä tuhottua toi purkki nopeasti nyt kun grillauskausi tosissaan alkaa.
Goudajuusto sämpylöitä! mun pitää kohta lähtee hakee lisää, kun ovat hyviä
ja muutkin ne paistopisteen leivät, nams!
Kylmähyllystä juotava kahvijuoma, tiskiainetta, tiskiharjoja, makaroonia, juustoa
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 03:26"]Piltit on halvempia kuin Prismassa. Samoin maito, piimä ja vichy.
Ja oikeastaan kaikki muukin...
[/quote]
Maito halvempaa? 1,5litran litrahinta 0,63e ja Lidlissä halvin litrahinta 0,83e tms..
Piimä samanhintaista jne.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 03:26"]Piltit on halvempia kuin Prismassa. Samoin maito, piimä ja vichy. Ja oikeastaan kaikki muukin... [/quote] Maito halvempaa? 1,5litran litrahinta 0,63e ja Lidlissä halvin litrahinta 0,83e tms.. Piimä samanhintaista jne.
[/quote]
Niin, yksi tuote saattaa olla prismassa sisäänvetotuotteena, sekin osuuskauppakohtaista.
Mutta kun se KOKONAISOSTOSKORIN hinta on siellä Lidlissä huomattavasti halvempi ;)
Puhumattakaan siitä, että miksi maksaisin osuuskauppojen jäjetöntä hehtaarihallien rakennuttamista, jolla ei ole mitään tekoa ruokaostosten kanssa. Lisäksi nämä hehtaarihallit pelloilla tappaa kivijalkakaupat, niillekin toivoisin ennemmin menestystä kuin duopolin kolosseille pelloilla, joille pääsee vain autolla.
Hygieniatuotteita ja siivousaineita, paistopisteestä herkkuja ja leipää, porsaan sisäfilettä, rotukarjan naudanjauhelihaa, kalat ja kanat myös hyviä, jugurtteja ja vanukkaita, vichyä, maitoa, mehua, olutta, ja muita juomia, kasviksia ja hedelmiä ja säilykkeitä, kahvia kahvipavut myös halpoja
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:41"]Leivinpaperia.
[/quote]
Itse asiassa se on muuttunut huonoksi toimittajan vaihduttua. Eli ei kannata ostaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 03:22"]
Iso paketti jauhelihaa, tomaatteja, käsisaippuoita, maitorahkaa ja minipizzoja.
[/quote]
En koskaan osta jauhelihaa, en einespitsoja.
Lasipurkissa olevaa fetaa misä myös valkosipulinkynsiä ja oliiveja (parasta), persikka-passion jogurttia, appelsiinimehua muovipullossa, inferno pakastepizza, paistopisteen helvetin pitkä 80 sentin maksava patonki (täytä itse esim fetalla!)
Lidlin omia sipsejä, parhaita mitä on!
Ööh..jos vaikka ostais ihan sitä mitä tarttee? Eihän sitä nyt muilta kysytä kun ei tiedetä mitä teidän jääkaapista/ruokakaapista puuttuu :D
Raejuusto, maitorahka, pakastevihanneksista vaikkapa ruusukaali ja herneet, rasvaton maito ja %-viili, josta voi itse tehdä viiliä, reissumies-leipä, jääsalaatti/muu halpa salaatti.
Nuo jos haluaa ostaa halvalla. Itse en halua maksaa ruuasta paljoa.
Energia juomaa jotain 70-80centtiä tölkki.
Vanilja vanukasta isossa purkissa ihanaa.
Pakaste kananugetit fileestä.