Mitä ostaisin Lidlistä?
Mies on lähdössä Lidliin (ei nyt vaan aamulla), joten mitä kannattaisi ostaa sieltä?
Kommentit (42)
Katso Lidlin nettisivuilta heidän tarjouksensa.
Paistopisteen mustikkamuffinssit, ruusukaali, kookosvalkosuklaa, tamponit, wasabimantelit.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:41"]
Leivinpaperia.
[/quote]
:D :D :D
Mikä svittu siinä muuten on, että kyseinen tuote on aivan totaalinen floppi, vaikka muuten kyseisessä puljussa on yleensä tuotteiden laatu huomattavasti parempi kuin kotimaisissa vastaavissa?
Iso paketti jauhelihaa, tomaatteja, käsisaippuoita, maitorahkaa ja minipizzoja.
Piltit on halvempia kuin Prismassa. Samoin maito, piimä ja vichy.
Ja oikeastaan kaikki muukin...
Sokeriton energiajuoma X vain 0,79e, ainakin lava :D Goldessan raejuusto vain 4,13e kilolta ja parempaa kuin samanhintainen x-tra s-ryhmässä, paljon TOSI laadukkaita rehuja ainakin verrattuna esim. Citymarkettiin :D Leikkeleetkin ja levitteet halpoja ja hyvänmakuisia... liha ja kanakin kun tarjouksessa niin halpaa... virvoitusjuomat hyviä ja halpoja, maitolitrakin jotain 60 senttiä :D Lidli omat oluet ja röökit maistuu hirveelle, mut ne lonkerot ja siiderit on ihan ok :D
Aurinkokuivatut tomaatit halpoja ja tosi hyviä samoin kuin useimmat muutkin säilykkeet. Ja juustot kans.
W5- puhdistuspyyhkeitä ( tosi käteviä wc- pesuun), jauhelihaa, irto sämpylöitä, tomaattia, kurkkua, tarjoustuotteita esim. Lasten vaatteissa hyvä hinta laatu suhde.
Nuo puhdistuspyyhkeet ovat käteviä. Pesto Rosso lasipurkissa on hyvää ja aurinkokuivatut tomaatit myös. Reissumies on tosi edullista.
Juustoja! Gouda- tai kermajuustoa, salaattijuustoa tai mozzarellaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 03:37"]
Sokeriton energiajuoma X vain 0,79e, ainakin lava :D Goldessan raejuusto vain 4,13e kilolta ja parempaa kuin samanhintainen x-tra s-ryhmässä, paljon TOSI laadukkaita rehuja ainakin verrattuna esim. Citymarkettiin :D Leikkeleetkin ja levitteet halpoja ja hyvänmakuisia... liha ja kanakin kun tarjouksessa niin halpaa... virvoitusjuomat hyviä ja halpoja, maitolitrakin jotain 60 senttiä :D Lidli omat oluet ja röökit maistuu hirveelle, mut ne lonkerot ja siiderit on ihan ok :D
[/quote]
Se raejuusto on ihmeellistä mössöä verrattu Rainbown vastaavaan. Leikkeleistä kannattaa valita vain kotimaisia ja jättää ne saksalaiset hyllyyn. Valitettavasti Lidlin omat virvoitusjuomat ovat ihan hirveää kuraa ja normaalit limsat maksavat puolet enemmän kuin muissa kaupoissa tarjouksessa ( ja niitä tarjouksia on aina jossakin, Lidlissä ei koskaan...)
Otsikossa virhe. Oikeammin muotoiltuna = Mitä ostatan miehelläni Lildistä sillä aikaa kun olen itse kotona perse homeessa av-palstalla.
Jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 09:30"]
Juustoja! Gouda- tai kermajuustoa, salaattijuustoa tai mozzarellaa.
[/quote]
Parasta on se niitten cheddar! Ihan törkeän hyvää ja hinta-laatu on todella korkealla.
Siis punainen paketti. Sama juttu parmeziano reggianon kanssa, tosin sen hinta on noussut viime aikoina.
Mulla lähtee aina lidlistä mukaan bratwurst-makkaraa ja ilmakuivattua kinkkua sekä paistopisteestä milloin mitäkin ihanaa :))
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:41"]Leivinpaperia. [/quote] Itse asiassa se on muuttunut huonoksi toimittajan vaihduttua. Eli ei kannata ostaa.
[/quote]
Milloin toimittaja vaihtunut?
Minä ostin ensimmäisen kerran kyseistä surullisen kuuluisaa leivinpaperia joskus pari vuotta sitten ja kun sämpylöitä ei saanut paperista irti kirveelläkään, niin luulin vahingossa ostaneeni voipaperia. Leivinpaperia kuitenkin oli. Vuosi takaperin kokeilin uudestaan testata, että josko kyseessä oli vain joku sekundaerä mutta ei, sama juttu, eli satsi pellille ja sämpylät väkisin repimällä paperista niin, että pohjat jäi paperiin.
Jos siis jos noiden tapausten jälkeen toimittaja vaihtunut ja tuote mennyt vieläkin paskempaan suuntaan, niin ainakin minun on mahdotonta edes ymmärtää, että mikä siinä testaamassani paperissa voisi vielä huonontua, se kun oli jo itsessään niin totaalinen floppi.