Tekeekö Plussakortilla mitään?
Sain Keskolta kirjeen, jossa tiedotettiin että olen ollut 20 kk Plussakorttia käyttämättä, ja neljän kuukauden pääst kortti kuoletetaan, jos en sitä nyt sitten tässä jollain tavalla jossain käytä.
No, viittiskö käydä vaikka karkkipussin ostamassa jostain supermarketista, että sais toiset pari vuotta lisää käyttöaikaa. Tosin se korttimallikin taitaa olla mulla vanhentunut, ettei ehkä pysty enää kaupassa käyttämäänkään.
Tässä olikin oikein hyvä aloitus...
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten sain joskus 5 euron alesetelin. Ilmeisesti olin ostanut enemmänkin. Plussakortilla saa ne tarjoukset, esim. kahvitarjoukset olen hakenut koska se kyllä kannattaa. Muuten huono firma bonuksille.
S-marketista sentään kertyy bonusta joka kk yhden hengen taloudessakin.
Meillä taasen ei kerry s-bonuksia yhtään
Ostan yhden hengen ruuat lähinnä s-marketista, muutama satanen kuussa, bonusta noin 3-4 e kuussa. No eihän se paljoa ole, mutta pidän s-tiliä vain säästämistä varten.
K-ruoka-mobiilisovelluksesta näkee henkilökohtaiset tarjoukset ja valitsemiensa K-kauppojen kauppakohtaiset tarjoukset. Tarkistan ostoksia kerätessäni usein siitä, kannattaisiko hakea jotain mikä ei ole omalla ostoslistalla.
Sait yllättävän pitkän ajan pitää korttisi. Mulle tuli 9kk paussin takia. Olimme sopineen mieheni kanssa, että hän yrittää hoitaa kauppa-asiat kun itse kuulun koronan takia riskiryhmään. K-ryhmän kauppoihin on kotoamme bussimatka joten päätös oli mielestäni järkevämpi siten, että vastuualue jäi miehelleni. Ilmoitus tuli pahimpaan mahdolliseen aikaan eli keskellä talvea joten en lähtenyt kävellen asioimaan saadakseni pidettyä kortin voimassa. Keväällä/kesällä matkan olisi voinut tehdä kävellen tai pyörällä, mutta talvella olisin joutunut käyttämään bussia. Vaikka mulla oli rinnakkaiskortti, niin olen kuitenkin se joka päättää mitä meille ruokakaupasta tuodaan ja näinollen K-ryhmän tarjouksia ei nyt ole tullut useinkaan seurattua. En silti poikotoi K-ryhmän liikkeitä :)
Arvostan kuitenkin K-ryhmää siitä, ettei passiivista asiakassuhdetta roikoteta rekistereissä. Moni firma voisi putsata henkilörekisterinsä ainakin kahden vuoden välein.
Löytyy uusi K-Maksuaika kortti.
Sillä kun ostaa K-kaupoista niin saa tuplasti pisteitä kerrytettyä ja koska luottokortti niin maksu tulee yhtenä könttänä.
Niin suomalaista... Väki maksaa ylihintaa että saisi kympin kuussa "säästöä" :D
Plussakortti on hyvä koska sillä voi ostaa alennuksia mitkä saa vain plussakortilla ja siinähän ne oikeat säästöt tulee. S-Kaupassa suht usein et saa mitään alesta, mutta kerryttää nopeammin bonuksia kuin K-Plussa, ero kuitenkin se että plussakortilla kun ostaa aleista saattaa säästää enemmän kuin mitä S-kortilla saa takaisin vuodessa.
Ostin esim kannettavan Cittarista mikä oli kaikissa muissa kaupoissa (nettikaupat mukaanlukien) liki 600€ mutta plussakortille se oli 399€. Parin saturaisen säästöt yhdellä laakilla.
En ole tänä vuonna saanut omia plussa etuja ja mobiilietuja yhtään. Viime vuonna ne sain. Keskon kumppaiedut kyllä tulee. Olen aspaan ollut yhteydessä, eivät löydä syytä. K ruoka sovelluksella en siis tee mtn. Ostosten euromäärä ei pitäisi vaikuttaa. On plussakortista hyötyä jos joku hyvä tarjous sattuu jota ei ilman sitä saa.
Alennuksia saa, mulla myös k-sovellus jonka tarjoukset menee plussa korttiin. Pieniä plussapiste aleja tulee melko vähän silloin tällöin.
Jos vessapapru loppu niin sillä voi kaapia.
En ole ikinä yltänyt tuohon summaan vuosikymmenien kuluessa, mutta aina kun haen paketin k-kaupasta, ostan Pirkka-tuotteita ja saan jotakin kymmensenttisiä alennusta, jotka käytän heti pois maleksimasta.
Kukaan ei ole korttia pois ottanut.
Sillä saa ilmaiseksi Pirkka-lehden. Muuhun en sitä tarvitse.
Luin tästä uudesta 2026 tulevasta työmarkkinatuen ja asumistuen yhdistelmästä ja ties mistä.
Siinä mainittiin, että S-bonukset otetaan huomioon tukia maksaessa, K-kaupan bonareista ei mainittu sanallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä tee mitään. K-ryhmän kaupat on selvästi kalliimpiakin kuin muut liikkeet.
Riippuu siitä mitä ostaa. Minun vähäisillä ostoksillani (yhden hengen talous) eroa ei juuri ole. Ostoskorivertalut eivät kerro läheskään koko totuutta. Paikallisessa CM:ssa on aktiivinen kauppias, joka hankkii todella edullisia tarjouseriä. S-kaupoista en osta, koska etuja saadakseen pitäisi ensin maksaa se S-mafian 100 euron suojelumaksu.
Tarjouksia tulee tuotteista joita ostat esim
juustot ostan aina alennuksella
En käy k.ssa