Kehutaan vaihteeksi miehiä. Mitä hyvää omassasi on?
Olen ns. toisella kierroksella ja todellakin vaihtamalla parani. Mies on todennäköisesti myös oppinut aikaisemman liittonsa virheistä.
Mun mies on omatoiminen kotitöissä, ehdottaa aktiivisesti tekemistä, vaikka kävelylle tai elokuviin menemistä. On herrasmies, avaa ovet, kantaa kauppakassit ja tarjoaa ravintolassa. Alkoholia käyttää max lasillinen punaviiniä ruuan kanssa, mutta voi hyvin olla ilman sitäkin.
Kommentit (83)
Luotettava, komea, varakas, turvallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsiä miehiä paljon. Vässyköitä kotihiiriä.
Mutta silti ovat onnellisessa parisuhteessa.
Ovat parisuhteessa.
Niin, onnellisessa parisuhteessa.
Ootteko huomanneet, ettei kukaan ole laatikkoleukaa tai pituutta
Hyvä siivoomaan ja pesemään pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta miehessäni on taiteellisuus. Huonot puolet (joita olen tosin oppinyt ymmärtämään), juo paljon, syrjähyppyjä (nämä eivät huoleta, hän palaa aina luokseni, meilläkin riittää seksiä). Mutta se mieheni taiteellisuus, se on uskomatonta, hämmästyn aina miten hän kykenee aina vain uudistumaan. Hänen teoksensa olivat juuri se, mikä sai minut valtoihinsa.
Ootko Panu Rajalan kanssa naimisissa?
Rauhallisuus
Tunnollisuus
Huumorintaju
Asiallisuus
Tuomitsemattomuus
Älykkyys
Olen mies ja kehun nyt itseäni. Olen komea ja voimakas, olen älykäs sekä rauhallinen, olen näppärä käsistäni eli osaan rempata ja rassata röörejä tarvittaessa. Olen paras,upea ja täydellinen miesveistos <3
Mulla on perinteinen kunnon ja kunnian mies. Empaattinen, vakaa, korkea moraali, kaikin tavoin hyvä puoliso ja isä, viihtyy vaimonsa kanssa perhe-elämän jälkeenkin. Puhuu ja pussaa juuri sopivasti. Ollaan kasvettu yhteen. Olen onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja kehun nyt itseäni. Olen komea ja voimakas, olen älykäs sekä rauhallinen, olen näppärä käsistäni eli osaan rempata ja rassata röörejä tarvittaessa. Olen paras,upea ja täydellinen miesveistos <3
Ja osaat lukea/sisäistää lukemasi.
Oma kumppanini on hyvin kekseliäs ja nokkela, määrätietoinen, suunnitelmallinen ja rationaalinen, mutta samalla hellä ja rakastava puoliso.
Hän on myös loistava keskustelija, joka osaa ottaa asioiden monet eri puolet huomioon. Jaamme samanlaisen huumorintajun, joten hauska hän on myös. Hänen seurassaan tuntuu turvalliselta olla, ja voin olla täysin oma itseni.
Melko täydellinen kumppani juuri minulle <3
Ja sit voidaan jatkossa linkittää tää aina ul3ille ja kilttiksille.
Mieheni on vakaa, tervejärkinen, luotettava, rakastava, huolehtiva, loistava isä ja täydellinen elämänkumppani sekä kaiken lisäksi ilo silmälle :)
Meillä on 23 vuotta parisuhdetta takana ja minulla ei ole koskaan käynyt edes mielessä sitä, että en haluaisi elää hänen kanssaan lopun elämääni. Mieheni jaksaa edelleen osoittaa minulle miten hän rakastaa ja haluaa minua. Olen hyvin onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäisessä liitossani. Tutustuimme alle parikymppisinä, nyt päälle nelikymppisiä molemmat.
Lapset ovat lähes aikuisia kaikki. Puoliso on ihan hyvä isä, mutta aviomiehenä suorastaan loistava.
Hän harrastaa itse ja antaa minunkin harrastaa mieleni mukaan. Olemme hyvin urheilullisia ja yhteisiä lajeja on noin puolet. Pystymme treenaamaan myös yhdessä. Hän on kiinnostunut monenlaisista asioista ja myös minun tekemisistäni.
Hän on älykäs ja menestyy työssään. Pitää talouden tarkasti balanssissa muttei ole mikään pihi. Matkustaa mielellään niin perheenä kuin kaksin kanssani ja kannustaa minua, kun haluan matkustaa parhaan ystäväni kanssa ilman perhettä. Käy kyllä itsekin silloin tällöin esim. alppimatkoilla kaverinsa kanssa.
Tekee hyvää ja laadukasta ruokaa, ei ole mikään perusmättäjä vaan pikemminkin kulinaristi. Meillä on myös samat arvot ja tavat: syödään aina yhdessä koko perhe ilman telkkaria tai laitteita, katetaan kauniit lautasannokset ja nautitaan ruoasta.
Eniten pidän ehkä siitä, että mieheni tekee paljon asioita ilahduttaakseen minua. Kun hän silittää omia paitojaan, hän kysyy joka kerta, onko minulla silitettäviä paitoja. Hän puhdistaa ja kiillottaa golfkenkäni ja lankkaa kaikkien nahkakengät säännöllisesti. Hän huoltaa sukset, voitelee ne ja pitää pyöräni ajokunnossa. Hän pitää muutenkin tavaroista, asusteista ja omaisuudestamme hyvää huolta. Hän korjaa, puhdistaa, nikkaroi ja esim. ompelee sujuvasti paidasta irronneen napin paikalleen. Ei ole asiaa, jota hän ei opettele tekemään jos haluaa. Hän myös tekee perjantaisin koko viikonlopun ruokaostokset ja tuo minulle tulppaaneja tai muita kauden kukkia tullessaan.
Isänä puutteita on esim. se, ettei hän aina ole jaksanut olla kovin kärsivällinen teinien oikutellessa ja kouluasioista hän ei ole juuri huolehtinut - se on jäänyt minun kontolleni. Kuitenkin hyviä puolia nimenomaan aviomiehenä on valtavasti. En vaihtaisi! Muna on kyllä napero, että lapset on täytyny vieraalla alulle laittaa.. Noh, sen verran vaihtelua suhteeseen. Naapurin Matilla kuitenkin iso mela ja taito, niin siinä kuitenkin nautiskeli samalla Matin nussiessa..
Empaattinen ja rakastava, hyvän moraalisen ja eettisen selkärangan omaava. Aivan mahtava isä lapsellemme. Koirien kanssa loistava.
Maailman paras mies❤️
Olen mies täynnä itseäni. Olen komein, paras joka asiassa. Olen niin erinomainen, että ei ole eikä parempaa tule!
Mun mies on mm. hyvännäköinen, hyväkuntoinen, nopeaälyinen, nokkela suustaan, hellä, huomaavainen, ihana rakastaja, sitoutunut ja rehti, hyvä isä. 20 yhteisen vuoden jälkeen hän on mielestäni edelleen seksikkäin mies, jonka olen ikinä tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsiä miehiä paljon. Vässyköitä kotihiiriä.
Mutta silti ovat onnellisessa parisuhteessa.
Ovat parisuhteessa.
Niin, onnellisessa parisuhteessa.
Olet muodostanut miehen mielipiteen hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies täynnä itseäni. Olen komein, paras joka asiassa. Olen niin erinomainen, että ei ole eikä parempaa tule!
Gaston vauvapalstailemassa?
Mieheni antoi mulle eilen tuoksuöljyhieronnan ja loistavaa seksiä. Taas kerran. Hemmottelee ja huomioi, koska olen vaan niin ihana.
Ei nirsoile vaan syö kaikki ruokani ja leipomukseni silloinkin kun ei mennyt ihan kuin telkkarin kokkiohjelmissa.
Järkevä ja rauhallinen, ei huuda eikä riitele.
Määrätietoinen ja pitkäjänteinen, hoitaa asiansa vimpan päälle eikä tuhlaa turhuuksiin.
Käyttää alkoholia niin ettei siitä tule elämään minkäänlaisia ongelmia, vain makunautintoja.
Koti-ihminen, ei juokse kylillä eikä vieraissa eikä missään.
Pitää huolta kaikesta vastuullisesti, myös omista elintavoistaan ja terveydestään.
Ei piittaa muiden ihmisten mielipiteistä vaan me tehdään just mitä tykätään.
Aivan viiden tähden mies kaikin puolin *****
Parasta miehessäni on taiteellisuus. Huonot puolet (joita olen tosin oppinyt ymmärtämään), juo paljon, syrjähyppyjä (nämä eivät huoleta, hän palaa aina luokseni, meilläkin riittää seksiä). Mutta se mieheni taiteellisuus, se on uskomatonta, hämmästyn aina miten hän kykenee aina vain uudistumaan. Hänen teoksensa olivat juuri se, mikä sai minut valtoihinsa.