Kehutaan vaihteeksi miehiä. Mitä hyvää omassasi on?
Olen ns. toisella kierroksella ja todellakin vaihtamalla parani. Mies on todennäköisesti myös oppinut aikaisemman liittonsa virheistä.
Mun mies on omatoiminen kotitöissä, ehdottaa aktiivisesti tekemistä, vaikka kävelylle tai elokuviin menemistä. On herrasmies, avaa ovet, kantaa kauppakassit ja tarjoaa ravintolassa. Alkoholia käyttää max lasillinen punaviiniä ruuan kanssa, mutta voi hyvin olla ilman sitäkin.
Kommentit (83)
Ponnari. Parta. Tatska. Ei liian jäykkä. Tykkää ulkoilla, tykkää koirista, kestää minua. Hallitsee arkensa ja työnsä. Ei tärkeysjärjestyksessä.
Nykyinen mies on juuri mitä hän sanoo olevansa. Ei valehtele, ei leveile asioilla mitä ei ole eikä ole haaveilija. Jos hän sanoisi tänään, että huomenna mennää avaruuteen, niin me mennään huomenna avaruuteen. Hän osaa olla väärässä ja kuuntelee. Ei esitä mitään sellaista mitä ei ole eikä lupaile tyhjiä. Kun tapasin hänet, niin ensimmäisen vuoden oikein kyttäsin tätä kaikkea on feikkiä. Ja tämä kaikki johtui siitä, kun olen kahdessa aiksemmassa suhteessa kokenut tyhjiä juttuja ja typeriä valheita ja se lista olis loputon. 9v oltu yhdessä ja on niin, kun sanoo olevansa ja tekee asiat niin kuin on sovittu. Tämän kanssa halusin myös aidosti perustaa perheen ja niin tehtiin.
Mieheni paljon pieniä asioita, jotka kasvaa ja kasvanut suuriksi asioiksi minulle. Teen myös hänelle kivoja juttuja ja järkkäilen hänelle omia reissuja yllärinä. Ensimmäistä kertaa elämässäni rakastan ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on hyvä ja rakastava isä lapsellemme.
Siinäkö oli kaikki hyvät ominaisuudet? Mahtaa olla mukava tyyppi, jos muilta osin ei ole hyvä mies. Eroamalla saa paremman, ja lapsilla säilyy hyvä isä toisessa osoitteessa.
Justiinsa. Aika lailla vedit johtopäätöksiä yhden viestin perusteella. Pyydettiin kehumaan miestäni ja minä tein niin, niin väärin kehuttu 😂
Miehessäni parasta on se, että hän asuu kaukana eikä minun tarvitse enää ikinä nähdä häntä.
Rauhallinen ja jalat maassa. Turvallinen ja ahkera mies jota arvostan kovasti.
Vierailija kirjoitti:
"avaa ovet, kantaa kauppakassit ja tarjoaa ravintolassa"
Tasa-arvo ei siis toteudu teilläkään. Eikö naiset haluakaan tasa-arvoa?
Kysy äidiltäsi onko tasa-arvoa se, että hän ostaa ruuat jääkaappiin ja sinä syöt ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt kilttikset viimeinkin helvettiin täältä vinkumasta. Edes se ei kelpaa kun naiset antavat miehilleen tunnustusta ja kehuja, siitäkin on tultava vääntämään itkua ja haastamaan riitaa. Olette kyllä osanne ansainneet.
Niitä v i t u t t a a se ettei kukaan tule koskaan kirjoittamaan niistä tämmöiseen ketjuun. On kuitenkin liian rankkaa katsoa peiliin ja mennä itseensä. Parempi vaan jatkaa mammapalstalla häiriköintiä.
Ihanan kuuloisia kumppaneita teillä, kiva ketju. <3
Omassa miehessäni parasta on mm. rauhallisuus, uskollisuus, luotettavuus, aitous, vilpittömyys, turvallisuus. (Tämä kaikki on päinvastaista nuoruuden suhteisiini nähden ja arvostan isosti! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita koin jo riittämiin, heh.)
Samat arvot; eläinrakkaus, luonnossa liikkumisesta nauttiminen ja luonnon arvostaminen, aitona omana itsenä oleminen ja eläminen. Henkinen kasvu ja rehellinen itsetutkiskelu.
Hän rakastaa mua sellaisena kuin olen, tämän rakkauden turvin olen saanut eheytyä ja oppia rakastamaan ja kunnioittamaan itseäni.
Hän rakastaa reisiäni ja sen myötä koko elämän riivannut reisikriisini on historiaa! :D Joka päivä sanoo kuinka kaunis olen, vaikka itsellä olisi rähjäinen olo, tulee hyvä mieli. Samoin sanoo usein rakastavansa ja halaa ja pussaa ja hellii.
Tämän kirjoittaminen herätti taas huomaamaan kuinka onnekas olen kun mulla on hänet rinnallani. <3
Kaikkea hyvää ja rakkautta kaikille!
Oma kumppanini on mm. luova, sivistynyt, empaattinen, hauska, liikunnallinen, vastuullinen, aina valmis kaikkeen mitä ehdotan, hellä, rakastava, hyvä sängyssä ja "hyvin varusteltu".
Ei käytä alkoholia. Viihtyy kotona. On hyvä isä ja siis hyvä kasvattaja yhteiselle teinillemme. Ei sekoile raha-asioissa. Pitää huolta meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt kilttikset viimeinkin helvettiin täältä vinkumasta. Edes se ei kelpaa kun naiset antavat miehilleen tunnustusta ja kehuja, siitäkin on tultava vääntämään itkua ja haastamaan riitaa. Olette kyllä osanne ansainneet.
Niitä v i t u t t a a se ettei kukaan tule koskaan kirjoittamaan niistä tämmöiseen ketjuun. On kuitenkin liian rankkaa katsoa peiliin ja mennä itseensä. Parempi vaan jatkaa mammapalstalla häiriköintiä.
Onneksi sinä selvästi hallitset käytöstavat.
Onpas tylsiä miehiä paljon. Vässyköitä kotihiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällaiselle naiselle mielellään availee ovia ja käyttäytyy herrasmiesmäisesti.
Rakensi mulle unelmieni talon
Ostelee lahjoja/kukkia/illallisia
Ei halua lapsia
Rakastaa kissoja
Rikas ❤️
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olisiko sinusta oikeasti tasa-arvoista että minä 172cm kantaisin raskaat kauppakassit puoliksi vai 6*viikossa treenaava 193cm mies? Lisäksi paremmin tienaava meilläkin tarjosi ravintolassa ennen yhteistä taloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä selvästi hallitset käytöstavat.
Miksi minulla pitäisi olla joku velvollisuus kohdella silkkihansikkain trolleja, jotka änkevät joka ketjuun ölisemään naisvihapropagandaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olisiko sinusta oikeasti tasa-arvoista että minä 172cm kantaisin raskaat kauppakassit puoliksi vai 6*viikossa treenaava 193cm mies? Lisäksi paremmin tienaava meilläkin tarjosi ravintolassa ennen yhteistä taloutta.
Tietysti se olisi tasa-arvoista. Etkö tiedä mitä tasa-arvoisuus tarkoittaa? Nyt vedotaan fyysisiin eroihin kun pitäisi saada etuoikeuksia mutta muuten ollaan barrikadeilla tasa-arvon puolesta. Koittakaa nyt päättää mitä te haluatte. Paremmin tienaava mies tarkoittaa sitä, että sinä olet hoitanut asiasi huonommin eikä sen pitäisi olla este tasa-arvolle. Varmasti teillä on ollut tässä maassa tasa-arvoinen lähtökohta hankkia koulutus ja ammatti. Pitäisikö toisen antaa tästä syystä omistaan sinulle? Mitä ihmeen tasa-arvoa se sellainen on, että sinua pitää jatkuvasti tukea ja auttaa?
Komea. Luotettava. Rauhallinen. Viihtyy kotona ja perheen kanssa. Älykäs, hyvässä asemassa työelämässä. Lempeä.