Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehutaan vaihteeksi miehiä. Mitä hyvää omassasi on?

Vierailija
27.01.2022 |

Olen ns. toisella kierroksella ja todellakin vaihtamalla parani. Mies on todennäköisesti myös oppinut aikaisemman liittonsa virheistä.
Mun mies on omatoiminen kotitöissä, ehdottaa aktiivisesti tekemistä, vaikka kävelylle tai elokuviin menemistä. On herrasmies, avaa ovet, kantaa kauppakassit ja tarjoaa ravintolassa. Alkoholia käyttää max lasillinen punaviiniä ruuan kanssa, mutta voi hyvin olla ilman sitäkin.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"avaa ovet, kantaa kauppakassit ja tarjoaa ravintolassa"

Tasa-arvo ei siis toteudu teilläkään. Eikö naiset haluakaan tasa-arvoa?

Mies varmaan toisaalla kirjoittaa, ettei se vaimo edes auta kauppakassien kantamisessa eikä ikinä edes tarjoa ravintolassa vastavuoroisesti. 

Vierailija
82/83 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"avaa ovet, kantaa kauppakassit ja tarjoaa ravintolassa"

Tasa-arvo ei siis toteudu teilläkään. Eikö naiset haluakaan tasa-arvoa?

Olen eri, mutta olisiko sinusta oikeasti tasa-arvoista että minä 172cm kantaisin raskaat kauppakassit puoliksi vai 6*viikossa treenaava 193cm mies? Lisäksi paremmin tienaava meilläkin tarjosi ravintolassa ennen yhteistä taloutta.

Tietysti se olisi tasa-arvoista. Etkö tiedä mitä tasa-arvoisuus tarkoittaa? Nyt vedotaan fyysisiin eroihin kun pitäisi saada etuoikeuksia mutta muuten ollaan barrikadeilla tasa-arvon puolesta. Koittakaa nyt päättää mitä te haluatte. Paremmin tienaava mies tarkoittaa sitä, että sinä olet hoitanut asiasi huonommin eikä sen pitäisi olla este tasa-arvolle. Varmasti teillä on ollut tässä maassa tasa-arvoinen lähtökohta hankkia koulutus ja ammatti. Pitäisikö toisen antaa tästä syystä omistaan sinulle? Mitä ihmeen tasa-arvoa se sellainen on, että sinua pitää jatkuvasti tukea ja auttaa?

Missä minua pitää tukea ja auttaa? Minä kannan ihan itse omat ostokseni. Mies joka treenaa 6*viikossa, syö ihan tolkuttomasti. Miksi minun pitäisi tukea ja auttaa häntä ja kantaa hänen ostoksensa? Mies joka pyysi minua jättämään koulun kesken ja jäämään kotiin jotta hän voisi tehdä enemmän töitä ja voisimme silti olla yhdessä, on ihan itse hakeutunut tilanteeseen jossa maksaa elämiseni. Mitä ihmeen tasa-arvoa se olisi että eläisin jollain työttömyyskorvauksella jotta voisin tukea miestäni hänen työssään? Aika pitkälle menee tuo misogyniasi.

Ei pidäkään kantaa. Kannattaa ennemmin hankkia sellainen työ missä tienaat yhtä paljon jos se on ongelma. Olet siis itse antanut miehen päättää sinun elämästäsi? Onnea matkaan.

Kiitos. Miksi ihmeessä antaisin miehen päättää? Osaamme ihan yhdessä tehdä päätökset jotka ovat meille kummallekin hyödyllisiä. Luuletko sinä että naiset eivät osaa huolehtia esim avioehdostaan ja siitä että taloudellinen tulevaisuuteni on turvattu?

No mitä sitten, jos mies yhtäkkiä kuolla kupsahtaakin. En ikinä olisi jättänyt koulua kesken toisen pyynnöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole just nyt "omaa miestä" .... ei tosin muidenkaan.

Mutta seurustelin joku aika sitten muutoin aika kompleksisen ja persoonaltaan haasteellisen miehen kanssa. Mutta sanoin hänelle monta kertaa, että "sä olet ihana kun sä et kehu itseäsi".

Arvostin sitä piirrettä hänessä.

... Inhoan itseään kehuvia ihmisiä