Onko tämä seksikumppaneiden määrä paljon?
Jos 19 vuotias nainen on harrastanut seksiä 9 miehen kanssa. Tähän kuuluu kaksi vuoden pituista seurustelusuhdetta ja seksielämä alkoi 16 vuotiaana?
Kommentit (21)
Jos sun pitää kysyä muilta eli mietit sitä itsekin lukumäärä on liikaa. Muuten olisit asian kanssa ok.
Mulle sinkkuus tarkoittaa sitä että silloin ei ole miehiä.
Ei ole!
Mulla on 30 ikävuoteen mennessä kertyny seksikumppaneita yli 60. Menin laskuissa sekasin jo tossa matkannvarrella. ;)
Ei, itse olen 21 ja seksikumppaneita tähän mennessä 52 kpl. Alapeukkuja odotellessa!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:41"]On! Oletko jokin kiertopalkinto?
[/quote]
En :) ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:43"]Ei, itse olen 21 ja seksikumppaneita tähän mennessä 52 kpl. Alapeukkuja odotellessa!
[/quote]
Oikeesti? Miten oot kerennyt? Eikä siis pahalla :)
Ei ole. Ei sun tartte kertoa mitään lukuja muille eikä se kuulu muille. Anna mennä vaan!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:43"]
Ei, itse olen 21 ja seksikumppaneita tähän mennessä 52 kpl. Alapeukkuja odotellessa!
[/quote]
Ammattilainen?
Rööristimet tykkää kullistimista.
T: Linda Liukas
Minusta kuulostaa kyllä paljolta...mutta olenkin paaaljon vanhempi ja menetin itse neitsyyteni vasta 19 vuotiaana.
itse 30v. kaksi seurustelusuhdetta. toinen 10v ja toinen 3v.. Noiden välissä sinkkuna sitten oli vielä 9 miestä.. että mulla 11 ja ikää 30.. Mitä väliä.. :)
[/quote]Sä oot melkoinen... Hm.
Usein jotain psyykkistä taustalla jos paljon panee aina uusien kanssa. Mutta voihan ihminen itse tykätä siitä.
On ihan liian paljon noin nuorelle.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:59"]
[/quote]Sä oot melkoinen... Hm.
[/quote]
SONNI!!!