Lintsi vai Särkänniemi?
20-25v vuotiaiden nuorten aikuisten näkökulmasta?
Kommentit (9)
Powerpark. Linnanmäki ja Särkänniemi on jääneet jälkeen kehityksessä, vaikka kivoja paikkoja muuten ovat. Powerparkkiin on toki enemmän matkaa jos etelä-suomesta matkustaa, mutta kannattaa kyllä käydä kokeilemassa.
Millaisia laitteita Power Parkissa ees on? Oon epäluuloinen ja tuntuu ettei se laitteissa oo lintsin tai särkkiksen veroinen
Oon käyny koko elinikäni lintsillä ja siellä on aina hauskaa. Olin pari viikkoa sitten särkkiksessä ja petyin kovin. Oli surkea paikka omasta mielestä..
Särkässä on paremmat parkkipaikat ehdottomasti.
Lintsi, koska se on lähin. Valitsen ihan puhtaasti etäisyyden perusteella.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:13"]
Millaisia laitteita Power Parkissa ees on? Oon epäluuloinen ja tuntuu ettei se laitteissa oo lintsin tai särkkiksen veroinen
[/quote]
Kannattaa katsoa sivuilta, mutta sinne on investoitu todella huolella ja kehitetty sitä paikkaa vuosi vuodelta. Siellähän on ainakin se puinen vuoristorata(mahtava), vapaapudotustorni, tukkijoki, Kobra(korkkiruuvin tapainen, menee molempiin suuntiin), Typhoon(heiluri, joka pyörii akselinsa ympäri, ihana), Booster(Suomen hurjimmaksi laitteeksi usein äänestetty) ja toki kaikkia peruslaitteita, mustekalasta maailmanpyörään ja viimeisimpänä tietysti Junker-vuoristorata, joka avataan käyttöön tänään, se on pohjoiseuroopan hurjin vuoristorata, joka kiihtyy nopeammin kuin F1-auto.
Tässä videokuvaa:
Autolla kumpaakin suht sama ajomatka, kumassa paremmat parkkipaikat ja ravintolat ennen kotimatkaa (siis tre vai hki, huvipuistoissa on niin kalliit ruuat et vaan pakolliset syödään siellä ja muuten jossain oikeassa ravintolassa)