Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lintsi vai Särkänniemi?

Vierailija
30.05.2015 |

20-25v vuotiaiden nuorten aikuisten näkökulmasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla kumpaakin suht sama ajomatka, kumassa paremmat parkkipaikat ja ravintolat ennen kotimatkaa (siis tre vai hki, huvipuistoissa on niin kalliit ruuat et vaan pakolliset syödään siellä ja muuten jossain oikeassa ravintolassa)

Vierailija
2/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerpark. Linnanmäki ja Särkänniemi on jääneet jälkeen kehityksessä, vaikka kivoja paikkoja muuten ovat. Powerparkkiin on toki enemmän matkaa jos etelä-suomesta matkustaa, mutta kannattaa kyllä käydä kokeilemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia laitteita Power Parkissa ees on? Oon epäluuloinen ja tuntuu ettei se laitteissa oo lintsin tai särkkiksen veroinen

Vierailija
4/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny koko elinikäni lintsillä ja siellä on aina hauskaa. Olin pari viikkoa sitten särkkiksessä ja petyin kovin. Oli surkea paikka omasta mielestä..

Vierailija
6/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkässä on paremmat parkkipaikat ehdottomasti. 

Vierailija
7/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsi, koska se on lähin. Valitsen ihan puhtaasti etäisyyden perusteella.

Vierailija
8/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:13"]

Millaisia laitteita Power Parkissa ees on? Oon epäluuloinen ja tuntuu ettei se laitteissa oo lintsin tai särkkiksen veroinen

[/quote]

Kannattaa katsoa sivuilta, mutta sinne on investoitu todella huolella ja kehitetty sitä paikkaa vuosi vuodelta. Siellähän on ainakin se puinen vuoristorata(mahtava), vapaapudotustorni, tukkijoki, Kobra(korkkiruuvin tapainen, menee molempiin suuntiin), Typhoon(heiluri, joka pyörii akselinsa ympäri, ihana), Booster(Suomen hurjimmaksi laitteeksi usein äänestetty) ja toki kaikkia peruslaitteita, mustekalasta maailmanpyörään ja viimeisimpänä tietysti Junker-vuoristorata, joka avataan käyttöön tänään, se on pohjoiseuroopan hurjin vuoristorata, joka kiihtyy nopeammin kuin F1-auto.

Tässä videokuvaa:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi