kuinka moni oli neitsyt vielä yli 20-vuotiaana?
Mulla meni 20 vuotiaana, viime vuonna :D
Kommentit (90)
22-vuotiaana... Kuulostaa vanhalta, mutta meitä on paaaaaljon muitakin. Kiinnostusta miehiltä tuli kyllä aiemminkin -komeiltakin- ja varmasti olisin "saanut", mutta ei vaan tullut lähdettyä siihen. Huonosta itsetunnosta (masennuksesta) se johtui - en uskonut, että olin itse tarpeeksi hyvännäköinen. Ihastun/kiinnostun myös todella huonosti ja halusin tuntea edes jonkinlaista kipinöintiä petikumppanin kanssa. No, sitten 22-vuotiaana olin pikkuhiljaa oppinut tuntemaan itseni kauniiksi ja sitten asiat etenikin vauhdilla :D Hauskaa puuhaa... Monet pitävät "vanhoja" neitsyitä jotenkin pihtareina, tiukkapipoina, arkoina, tylsinä tms, mutta ei kyllä pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Kröhöm.
Älkää +20v neitsyet murehtiko. Neitsyys ei näy päällepäin eikä kukaan siitä välitä. Parempi niin päin, että harrastaa seksiä jonkun mahtavan tyypin kanssa kuin että pakolla menettää sen jollekin vain menettämisen takia. Ja seksiä ehtii kyllä harrastaa vaikka koko loppuelämän!
Mulla meni 26v. 90-luvulla. En ollut ilman omasta halusta. Ei vain ollut ketään sitä ennen.
N
Mulla meni 26v. 90-luvulla. En ollut ilman omasta halusta. Ei vain ollut ketään sitä ennen.
N
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:24"]Mutta kuinkas moni on neitsyenä vielä nelikymppisenä? :)
[/quote]
Tiedän parin jossa molemmat olivat n. nelikymppisiä tutustuessaan ja molemmat seurustelevat ekaa kertaa. Nyt he ovat jo naimisissa ja heillä on yksi lapsikin.
Anteeksi kun viesti tuli 2 kertaa. Tuli teksti että viestin lähettäminen ei onnistunut. Yritä uudelleen.
N
Jos ei tänä vuonna lähde "luonnollisella" tavalla niin 2016 tammikuussa lähtee rahalla.
M26
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]
25-vuotiaana. Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja.
[/quote]
Ei se järvi soutamalla kulu!
[/quote]
Mutta kyllä järvi on melko väljä. Et sentään mereen vertaa omaasi?
[/quote]
Horon AIVOT sellaisella ihmisellä lähinnä on. Sitä mä tarkoitin. Se 25-vuotiaana neitsyyden menettänyt. Eihän se kulukaan, eikä edes väljene. Aivot sen sijaan näkevät asiat kummallisesti, kun on kiire naimaan!
[/quote]
En tunne irl ketään kaltaistasi ihmistä. Se 25v on sitten ruma tai uskovainen.
23-vuotiaana meni raiskauksen yhteydessä. Ilman sitä olisin vieläkin neitsyt, näin 30-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:32"]20-vuotiaana vähän yli vuosi sitten.
[/quote]
Yhdenillanjuttu oli ensummäinen.
Sen jälkeen muutamia vastaavanlaisia panoja ollut.
Itse menetin neitsyyteni 26 vuotiaana. Ja sen jälkeen otin menetetyn ajan takaisin korkojen kera ;)
Antauduin lopulta miehelle 27v:nä, siihen asti pidin tiukasti kiinni omasta yksityisyydestäni.
N28v
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]
25-vuotiaana. Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja.
[/quote]
Ei se järvi soutamalla kulu!
Minä. Meni vasta 27-vuotiaana.