Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on hyvin, mutten tunne mitään

Vierailija
30.05.2015 |

Oon menossa naimisiin mutta asia ei herätä tuntemuksia puoleen, eikä toiseen. En ole iloinen, mutta en myöskään surullinen. En myöskään osaa stressata sitä, vaikka yleensä stressaan pienimmistäkin asioista. Yhdessä oltu monta monta vuotta. Juhlat sitten järjestetään, kun sanoin, että jos mennään maistraatissa naimisiin, niin ei ole mitään järkeä juhlia asiaa, todistajat paikalle ja nimet vain paperiin ja se on siinä. Tästä saatiin sitten lopulta riita aikaiseksi, mies veti herneet nokkaan ja päädyttiin koko hoitoon. Kaiken pitäisi olla täydellistä, muttei tunnu siltä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut? Silloin tunneskaala latistuu, mikään ei tunnu miltään. Ota mäkikuismaa, 2 vkon päästä huomaat hymyileväsi

Vierailija
2/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyön heräily on myös depression merkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 tuntia tässä taas hereillä. En ole aikoihin saanut nukuttua aamuyöllä. Ap

Vierailija
4/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinaisen tervepäinen ihminen, joka hämmentyy kaupallistuneen hääkulttuurin ja todellisuuden ristiriidasta.

Kaikki vain ei ole laumaihmisiä.

Vierailija
5/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että naimisiin meneminen olisi ollut minulle tärkeää, mutten tiedä enää. Odotettiinkohan tässä liian kauan. Haaveilin häistä ja kaikesta vuosikausia. Nyt kun tapahtuu, ei mitään tunteita. Jollain tavalla mietin, rakastanko häntäkään enää, mutta en ole kuitenkaan onneton. Ap

Vierailija
6/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä moiti itseäsi. Minulla oli täysin samat tuntemukset. Päädyttiin kanssa "helahoito" juhlaan - miehen toivomuksesta. Hääpäivä oli ahdistavin ja turhin juhla elämässäni. En ole kuuteen vuoteen pystynyt katsomaan kuvia omista hääjuhlista, pelkkä muisteleminen oksettaa. Olemme miehen kanssa erittäin rakastuneita ja sovimme toisillemme kuin paita ja peppu. Mutta ne häät...hrrrrrrr....

Vierailija
7/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
8/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 05:24"]

Oletko masentunut? Silloin tunneskaala latistuu, mikään ei tunnu miltään. Ota mäkikuismaa, 2 vkon päästä huomaat hymyileväsi

[/quote]

On vaarallista suositella mäkikuismaa naisille, kun se vie e-pillereistä tehot. Etenkin tällaisella teinien palstalla se on erityisen vaarallista

Vierailija
9/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30 välimaastossa. Ap

Vierailija
10/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet nyt masentunut ja stressaantunut. Itse olen heräillyt aamuyöstä jo viime syksystä asti työhön liittyvän stressin ym ongelmien takia. Alkaako loma pian? Tarvitset lepoa! Mies tai häät eivät ole se varsinainen syy tuohon, uskoisin. Hae luontaista ote liikkeestä mäkikuismaa, jos olet muuten terve. Se saattaa viedä e-pillereiltä tehon!

Vierailija
11/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menet naimisisiin? Peruuta juhlat, kuulostat masentuneelta ja teillä ei juurikaan tunnu hehkua ja rakkautta liittoon olevan. Älä tee sitä itsellesi äläkä miehellesi, joka ei tunnu olevan myöskään kovin kiiinnostunut. Siis huuhaahäät, miksi? Ketä haluat miellyttää?

Vierailija
12/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkikuisma on luontaistuotteita kaikkein tutkituin. Toimii oikeasti

Vierailija
13/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tunne mitään, niin miksi ihmeessä olet siinä suhteessa??? Ei ymmärrä, ei. Ja vielä häitä, kääk.

Vierailija
14/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 05:42"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 05:24"]

[/quote]

On vaarallista suositella mäkikuismaa naisille, kun se vie e-pillereistä tehot. Etenkin tällaisella teinien palstalla se on erityisen vaarallista
[/quote]
No itse en pillereitä käytä, mutta monella tilanne voi olla toinen. Ostin jotakin terveysteetä, jossa nyt sattui olemaan mäkikuismaa. Pitäisikö juoda kokeeksi sitä. Ap

Vierailija
15/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 05:45"]Jos et tunne mitään, niin miksi ihmeessä olet siinä suhteessa??? Ei ymmärrä, ei. Ja vielä häitä, kääk.
[/quote]
Enpä pahemmin ole tuntenut mitään muitakaan kohtaan. Häntä ainakin olen uskonut rakastavani ja jo yli 10 vuotta ollaan yhteistä tietä asteltu... Ap

Vierailija
16/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 05:42"]Ap, olet nyt masentunut ja stressaantunut. Itse olen heräillyt aamuyöstä jo viime syksystä asti työhön liittyvän stressin ym ongelmien takia. Alkaako loma pian? Tarvitset lepoa! Mies tai häät eivät ole se varsinainen syy tuohon, uskoisin. Hae luontaista ote liikkeestä mäkikuismaa, jos olet muuten terve. Se saattaa viedä e-pillereiltä tehon!
[/quote]
Kun ei ole töitä niin ei ole lomaakaan. Jos edes rahaa saisi, mutta ei sitäkään. Ap

Vierailija
17/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ollaan avoliitossa? Ja sitten mennään avioon? Ja lapsiakin useita . En ymmärrä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan