Mies oksentaa verta ei anna soittaa ambulanssia
Helkkari kun pitää olla itsepäinen! Aikaisemmin tänään ollut verta myös ulosteessa
Kommentit (75)
EBOLA!!!!!!
Jätä se sinne kiukuttelemaan ja ota lapset ja lemmikit ja juokse ulos!!!! Soita jostain puistosta ambulanssi hakemaan miehesi. Sa.o puhelimessa selkeästi E-BO-LA. että ne laittaa suojapuvut.
"Kulta saanko soittaa hätänumeroon"
Minä kun oksensin verta ja ripuloin veriripulia, päädyin elvytettäväksi. Akuutti vuotava pohjukaissuolen haava ja arterielli suihkuvuoto.
Syötä sille laastaria ja laita tamppooni rektumiin.
Soitat sen lanssin, koska jos mies kuolee siihen, saat syytteen heitteille jätöstä tai kuolemantuottamuksesta.
kerro miten menee!! onko ollut ulkomailla?
Ap on selkeesti niitä, jotka fb-kirpparilla varaa, mutta kysyy ensin mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:08"]kerro miten menee!! onko ollut ulkomailla?
[/quote]
Ei ole ollut ulkomailla . Pitkän suostuttelun jälkeen lähti ambulanssin kyytiin ja sairaalaan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:11"]
Ap on selkeesti niitä, jotka fb-kirpparilla varaa, mutta kysyy ensin mieheltä.
[/quote]
Nuo on maailman ärsyttävämpiä varaajia :D Ja tietää että 99% niistä ei tasan mitään osta.
Olisi kiva tietää mitä päätöksiä ne sitte itse tekee, ja pidetääkö perheessä palaveri aina jokaisesta hankinnasta. Niin, tai ambulanssin soitosta.
Asuttekohan Tampereella, jossa elää sanonta että ennemmin hautaan kun päivystykseen Acutaan? :D
Kamala paikka, kamala kohtelu.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:44"]Asuttekohan Tampereella, jossa elää sanonta että ennemmin hautaan kun päivystykseen Acutaan? :D
Kamala paikka, kamala kohtelu.
[/quote]
Ei olla Tampereelta. Ap
Ihmisellä on oikeus kieltäytyä hoidosta. Hae kaksi ulkopuolista todistajaa ja käske tehdä testamentti.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:39"]
Soittaisin vaikka mitä mies sanois.. verta oksentaessa ei kysellä vaan soitetaan heti apua!!
[/quote]
No itse asiassa ei ihan, jos on tarpeeksi raju yrjötauti niin voi limakalvot vähän kärsiä ja tulla yrjön mukana verta - mulle on käynyt noin. Mutta se riippuu tilanteesta. Jos ihan noin vain oksentaa verta ja sitä tulee myös ulostettaessa niin oitis lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:49"]Ei välttämättä vakavaa. Yrjösin verta, kun oli dokattu kunnolla pitkään ja paskoin myös, johtui pukamista. Hengissä olen edelleen ilman lääkärikäyntiä.
[/quote]
Otetaan sille huikka lasolia.kippis.
Jos paskassa oli kirkasta verta, johtuu se pukamista, eikä tule "syvempää" sisältä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:53"]Jos paskassa oli kirkasta verta, johtuu se pukamista, eikä tule "syvempää" sisältä.
[/quote]
Tai äärimmäisen massiivisesta vuodosta, johon kuolee todella nopeasti.
Ap, tiedätkö jo mikä aiheutti verenvuodon? Voimia teille!
Ei kahta sanaa. AMBULANSSI heti. Voi olla sitä tai tätä, mutta vakavaa myös ja uhata henkeä. Muuta mahdollisuutta kuin ambulanssi ei ole.