Mies oksentaa verta ei anna soittaa ambulanssia
Helkkari kun pitää olla itsepäinen! Aikaisemmin tänään ollut verta myös ulosteessa
Kommentit (75)
Varaa aika lääkärille ja soita päivystykseen ja kysy onko kuinka kiire. Jos vain voivottelet ja mies kuolee, niin siä olet jättänyt heitteille.
Soittaisin vaikka mitä mies sanois.. verta oksentaessa ei kysellä vaan soitetaan heti apua!!
Eikö tässä nyt muuta vaihtoehtoa ole kuin ambulanssikyyti?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:40"]Eikö tässä nyt muuta vaihtoehtoa ole kuin ambulanssikyyti?
[/quote]
Ajaa mies itse sairaalaan heti.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:40"]
Eikö tässä nyt muuta vaihtoehtoa ole kuin ambulanssikyyti?
[/quote]
Jatka ihmeessä tätä porvoolaista tilannekatsausta. Tympii vakavalla asialla leikkiminen. Lienet oikeastikin niin tyhmä, ettet osaisi toimia tositilanteessa.
Ei v###u, annat miehen kuolla kotiin siksi ettei halua ambulanssia paikalle! Toivottavasti tämä on provo.
Ensimmäiseksi tietenkin näpytellään av:lle ja sitten soitetaan lanssi.Normimeininkiä av-mammalta.
Soita 112 heti tai voi olla että kadut loppuikäsi.
Joko on tyhmä tai sairastaminen ottaa järkeen, älä kuuntele vaan soita apua.
Onko käyttänyt alkoa viime aikoina?
Voi olla hengenvaarallista. Soita lanssi. T. Lanssari
Nyt sairaalaan! Itselläni oli sama tilanne pari vuotta sitten: verta oksennuksessa ja ulosteessa. Monta päivää olin osastolla tarkkailtavana ja tutkimuksia tehtiin. Vatsaan oli tullut pieni repeämä rajun oksentamisen vuoksi. Parani onneksi itsestään, mutta säikähdys oli suuri!
Provo, tai sitten jollakulla on niin tyhmä mies että liekö tuo ambulanssilla siitä paranee. Kuka tahansa jolla on vähänkin järkeä nupissa menee heti päivystykseen jos jommastakummasta päästä alkaa tulla reilummin verta.
Ei jatkoon. Keksi ap parempi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:37"]
Helkkari kun pitää olla itsepäinen! Aikaisemmin tänään ollut verta myös ulosteessa
[/quote]
Soitat sitten ilam lupaa.
Haloo -miten avuton sitä oikein voi ihminen olla?
Ei välttämättä vakavaa. Yrjösin verta, kun oli dokattu kunnolla pitkään ja paskoin myös, johtui pukamista. Hengissä olen edelleen ilman lääkärikäyntiä.
18jos olisi oksentamisesta pieni haava, niin ei se veri näyttäisi vereltä kakassa, jos se myös oksentaessa näkyy
Mahassa vuotaa, voi delata piankin.