MINUA KOSITTIIN
Oltiin äsken poikaystävän kanssa sohvalla katsomassa tv:tä ja puhuttiin jotain sukunimistä. Minä sitten heitin että "Mennään hei naimisiin, ni saan sun sukunimen kun se on niin ihana" johon poikaystävä sanoo että "joo, käykö että häät on heinäkuussa?" Johon minä olen että "mitä? Ai oikeesti?" Ja sitten poikaystävä sanoo "No joo joo, sinä saat ihanan sukunimen ja minä saan ihanan vaimon" :D aww. Tämän suloisempaa kosintaa en olisi osannut odottaa :3 Nyt sitten häitä järjestelemään! Aloitettiin seurustelu kun oltiin 18v ja 19v, ja nyt ollaan 24v ja 25v.
Auttakaas mammat, mistä hää järjestelyt kannattaa aloittaa? Kirkkohäitä ei tule koska ollaan ateisteja, eikä siksi kuuluta kirkkoon. Ajattelin että täällä meidän tilalla voisi juhlat pitää..voitaisiin saapua takapihalla "alttarille" todistajan eteen meidän hevosilla...oi joi. Tämäkö on nyt sitä kuuluisaa häähössötystä??
Nyt menin ihan sekaisin..
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:06"]Eikä! :3 Ihana tuo lause "sinä saat ihanan sukunimen ja minä saan ihanan vaimon"
Tuollaisen parisuhteen minäkin haluan! Tekstistä oikein huokuu että olette tosi onnellisia yhdessä :) Tai ainakin uskon että olette :D
N18
[/quote]
Niin minäkin olin "aaww" kun poikaystävä sanoi sen :3 Ja joo ollaan tosi onnellisia yhdessä :) Tuntuu että päiväpäivältä rakastutaan vaan enemmän.
-Ap
[/quote]
Kirjotteletko ap täällä itsesi kanssa? Vaikuttaa tyyliltä ihan samanlaiselta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:06"]Eikä! :3 Ihana tuo lause "sinä saat ihanan sukunimen ja minä saan ihanan vaimon"
Tuollaisen parisuhteen minäkin haluan! Tekstistä oikein huokuu että olette tosi onnellisia yhdessä :) Tai ainakin uskon että olette :D
N18
[/quote]
Niin minäkin olin "aaww" kun poikaystävä sanoi sen :3 Ja joo ollaan tosi onnellisia yhdessä :) Tuntuu että päiväpäivältä rakastutaan vaan enemmän.
-Ap
[/quote]
Kirjotteletko ap täällä itsesi kanssa? Vaikuttaa tyyliltä ihan samanlaiselta.
[/quote]
No en kirjoittele. Mitenkä yksinäisenä sinä minua pidät? Jos joku ihmettelee miksi olen täällä koko ajan vastailemassa, niin olen paha puhelin-addikti.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:52"]Onnea!
[/quote]
Kiitos :) Nyt vasta huomasin tämän.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:26"]Mun avomies kysyi multa yllättäen riidan keskellä, että tuletko vaimokseni vaikka siis ollaan jo kihloissa oltu 2 vuotta ja sovittu, että se johtaa naimisiinmenoon, mutta ei olla ajateltu pitää mitään "kiirettä". Meillä vaan on ihan täysin eri käsitys meidän häistä. Mä haluaisin pienet kirkkohäät ja hääpuvun, ammattilaisen tekemän häämeikin ja kampauksen, mies haluaisi maistraatissa häät jossa ei olisi kuin meidän vanhemmat ja tuleva lapsi ja hääpukua en kuulemma tarvi, en oo edes uskaltanut sanoa toivovani ammattilaisen tekemää meikkiä ja hiuksia. Oon aina halunnut olla edes vähän prinsessa omissa häissäni (ainoa haaveeni), mutta mies ei sitä ymmärrä/hyväksy, eikä meillä ole rahaa. En tiedä mikä tässä olisi kompromissi. Onnea teille!
[/quote]
Kiitos ja toivottavasti pääsette hyvään kompromissiin miehesi kanssa :D Minun sulhoni just äsken ihmetteli että yllättävän halpoja on minun katsomani häämekot :D Kuulemma oli ajatellut että mekkoon menisi yli 2000e. Näytin muutamia mekkoja ja kaikkien hinta ulkomailta kuljetettuna oli n.500e. Ei paha hinta.
-Ap
[/quote]
Mäkin katselin jotain halpoja, mutta en tiedä uskaltaako niihin luottaa, kun alhainen hinta, eikä voi sovittaa ennen ostopäätöstä.