Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MINUA KOSITTIIN

Vierailija
29.05.2015 |

Oltiin äsken poikaystävän kanssa sohvalla katsomassa tv:tä ja puhuttiin jotain sukunimistä. Minä sitten heitin että "Mennään hei naimisiin, ni saan sun sukunimen kun se on niin ihana" johon poikaystävä sanoo että "joo, käykö että häät on heinäkuussa?" Johon minä olen että "mitä? Ai oikeesti?" Ja sitten poikaystävä sanoo "No joo joo, sinä saat ihanan sukunimen ja minä saan ihanan vaimon" :D aww. Tämän suloisempaa kosintaa en olisi osannut odottaa :3 Nyt sitten häitä järjestelemään! Aloitettiin seurustelu kun oltiin 18v ja 19v, ja nyt ollaan 24v ja 25v.

Auttakaas mammat, mistä hää järjestelyt kannattaa aloittaa? Kirkkohäitä ei tule koska ollaan ateisteja, eikä siksi kuuluta kirkkoon. Ajattelin että täällä meidän tilalla voisi juhlat pitää..voitaisiin saapua takapihalla "alttarille" todistajan eteen meidän hevosilla...oi joi. Tämäkö on nyt sitä kuuluisaa häähössötystä??

Nyt menin ihan sekaisin..

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:58"]Laita kuva siitä mekosta jonka tilasit! :)
[/quote]

Päädyin tilaamaan juuri sen mekon jonka kuvan linkitin jo aiemmin :) tässä vielä uudestaan:
http://m.aliexpress.com/item/32296421559.html
toivottavasti tuo koko 2 ei ole liian iso...nimittäin vastaa kai kokoa 36. Kai sitä saa vedettyä sisään tarvittaessa. Uskon että on ihan passeli.
-Ap

Vierailija
22/65 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää taitaa olla ensimmäiset av-häät!! Onnea teille. Vaikutatte fiksulta nuoreltaparilta, jotka eivät suunnittele häitä vuotta, vaan tekevät niin kuin tuntuu hyvältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:14"]Nää taitaa olla ensimmäiset av-häät!! Onnea teille. Vaikutatte fiksulta nuoreltaparilta, jotka eivät suunnittele häitä vuotta, vaan tekevät niin kuin tuntuu hyvältä :)
[/quote]

No kiitoksia :D Ollaanhan tässä jo oltu yhdessä se 6v, niin eiköhän voi mennä nyt jo naimisiin x) Anoppi vaan kysyi että olenko raskaana, koska kuulemma monet menee näin nopeasti naimisiin jos on raskaana :'D
-Ap

Vierailija
24/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho taisi tulla vähän kirjoitusvirheitä :D Kännykällä kirjoitan.
-Ap

Vierailija
25/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä nyt kannattaisi aloittaa järjestelyt? -Ap

Vierailija
26/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt tänä kesänä? Ja sinähän se kosit

Vierailija
27/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soitatte maistraattiin ja kysytte sopiiko vihkijän ilmaantua tilallenne heinäkuussa.

Vierailija
28/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:12"]Siis nyt tänä kesänä? Ja sinähän se kosit
[/quote]

Se oli kyllä minun puolelta vaan läppä. Poikaystävähän tuo sen käänsi todeksi. Ja juu nyt tänä kesänä.
-Ap

Vierailija
29/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:12"]Siis nyt tänä kesänä? Ja sinähän se kosit
[/quote]

Se oli kyllä minun puolelta vaan läppä. Poikaystävähän tuo sen käänsi todeksi. Ja juu nyt tänä kesänä.
-Ap
[/quote]

*tänäkesänä

Vierailija
30/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea! Mutta kyllä teille kiire tulee :D

Vierailija
31/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:14"]No soitatte maistraattiin ja kysytte sopiiko vihkijän ilmaantua tilallenne heinäkuussa.
[/quote]

Pitää laittaa kalenteriin että soitan sinne maistraattiin heti maanantaina.
-Ap

Vierailija
32/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:12"]Siis nyt tänä kesänä? Ja sinähän se kosit
[/quote]

-Ap
[/quote]
Odota pari päivää niin tajuat että se oli hänenkin puoleltaan vaan läppä...:D

Vierailija
33/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:12"]Siis nyt tänä kesänä? Ja sinähän se kosit
[/quote]

-Ap
[/quote]

*tänäkesänä
[/quote]

*tänä kesänä

Vierailija
34/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:15"]Ihanaa, onnea! Mutta kyllä teille kiire tulee :D
[/quote]

Kiitos! :D Ja niin vähän tulee. Onneksi tiedän jo suunnilleen minkätapaisen mekon haluan. Haluan tämäntapaisen mekon:(Tiedän tyylini ei ole ihan massaa :D)
http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/549971159/2012-New-Collection-Front-Short-Long-Back-Strapless-Neting-Layers-White-And-Black-Wedding-Dress-E.jpg
-Ap

Vierailija
35/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:12"]Siis nyt tänä kesänä? Ja sinähän se kosit
[/quote]

-Ap
[/quote]
Odota pari päivää niin tajuat että se oli hänenkin puoleltaan vaan läppä...:D
[/quote]

No ei se kyllä ollut. Ihan tosissaan tuo äsken sanoi että käydään katsomassa ensiviikolla sormukset.
-Ap

Vierailija
36/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut,mutta ei kannata kiirehtiä niiden hääjärjestelyjen kanssa.kaikessa rauhassa vaan aikaa on yllinkyllin.Jos ette tähän kesään ehdi voitte aivan hyvin olla kihloissa niin pitkään kuin haluatte ja vaikka seuraavana kesänä päräyttää naimisiin.

Vierailija
37/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:22"]onnittelut,mutta ei kannata kiirehtiä niiden hääjärjestelyjen kanssa.kaikessa rauhassa vaan aikaa on yllinkyllin.Jos ette tähän kesään ehdi voitte aivan hyvin olla kihloissa niin pitkään kuin haluatte ja vaikka seuraavana kesänä päräyttää naimisiin.
[/quote]

Kiitos :) Ei kiirehditä, mutta halutaan pitää häät tänäkesänä, joten pakko silti alkaa järjestellä asioita :D
-Ap

Vierailija
38/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avomies kysyi multa yllättäen riidan keskellä, että tuletko vaimokseni vaikka siis ollaan jo kihloissa oltu 2 vuotta ja sovittu, että se johtaa naimisiinmenoon, mutta ei olla ajateltu pitää mitään "kiirettä". Meillä vaan on ihan täysin eri käsitys meidän häistä. Mä haluaisin pienet kirkkohäät ja hääpuvun, ammattilaisen tekemän häämeikin ja kampauksen, mies haluaisi maistraatissa häät jossa ei olisi kuin meidän vanhemmat ja tuleva lapsi ja hääpukua en kuulemma tarvi, en oo edes uskaltanut sanoa toivovani ammattilaisen tekemää meikkiä ja hiuksia. Oon aina halunnut olla edes vähän prinsessa omissa häissäni (ainoa haaveeni), mutta mies ei sitä ymmärrä/hyväksy, eikä meillä ole rahaa. En tiedä mikä tässä olisi kompromissi. Onnea teille!

Vierailija
39/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:22"]onnittelut,mutta ei kannata kiirehtiä niiden hääjärjestelyjen kanssa.kaikessa rauhassa vaan aikaa on yllinkyllin.Jos ette tähän kesään ehdi voitte aivan hyvin olla kihloissa niin pitkään kuin haluatte ja vaikka seuraavana kesänä päräyttää naimisiin. [/quote] Kiitos :) Ei kiirehditä, mutta halutaan pitää häät tänäkesänä, joten pakko silti alkaa järjestellä asioita :D -Ap

[/quote]

no hyvä,sitten vaan äidit,isät ja ystävät mukaan talkoisiin ja valmisteluja tekemään,mutta jos alkaa tuntumaan siltä kuin vanne kiristäisi päätä niin ainahan sitä aikataulua voi sitten muokata.

Vierailija
40/65 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:26"]Mun avomies kysyi multa yllättäen riidan keskellä, että tuletko vaimokseni vaikka siis ollaan jo kihloissa oltu 2 vuotta ja sovittu, että se johtaa naimisiinmenoon, mutta ei olla ajateltu pitää mitään "kiirettä". Meillä vaan on ihan täysin eri käsitys meidän häistä. Mä haluaisin pienet kirkkohäät ja hääpuvun, ammattilaisen tekemän häämeikin ja kampauksen, mies haluaisi maistraatissa häät jossa ei olisi kuin meidän vanhemmat ja tuleva lapsi ja hääpukua en kuulemma tarvi, en oo edes uskaltanut sanoa toivovani ammattilaisen tekemää meikkiä ja hiuksia. Oon aina halunnut olla edes vähän prinsessa omissa häissäni (ainoa haaveeni), mutta mies ei sitä ymmärrä/hyväksy, eikä meillä ole rahaa. En tiedä mikä tässä olisi kompromissi. Onnea teille!
[/quote]

Kiitos ja toivottavasti pääsette hyvään kompromissiin miehesi kanssa :D Minun sulhoni just äsken ihmetteli että yllättävän halpoja on minun katsomani häämekot :D Kuulemma oli ajatellut että mekkoon menisi yli 2000e. Näytin muutamia mekkoja ja kaikkien hinta ulkomailta kuljetettuna oli n.500e. Ei paha hinta.
-Ap