Miksi väkivaltaiset ja kusipäiset miehet ovat suosittuja naisten keskuudessa?
Esim. eräs tuntemani mies on ollut naimisissa 4 kertaa. Hakkasi ja petti jokaista vaimoaan, mutta silti tällä miehellä on aina ollut jumalattomasti naisia pörräämässä ympärillä. Toisaalta taas tunnen miehiä, jotka omistavat kultaisen sydämen, ovat mukavia, luotettavia ja fiksuja, mutta sattuvat olemaan hieman ujoja. Näillä miehillä vientiä ei ole ollenkaan ja elelevät pääsääntöisesti yksin.
Onko tosiaan niin, että miehellä ujous on huonompi luonteenpiirre kuin narsistisuus, väkivaltaisuus jne?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:40"]Mulla oli väkivaltainen mies joka oli seksissä tosi taitava ja en saanu sellasta oloa kenenkään muun kans.Aika sairasta mut kestin sitä väkivaltaa kauan koska seksiä oli niin paljon enemmän kuin satuttamista.Mut lopulta romahdin
[/quote]
Jos on miehellä ongelma niin on kyllä naisellakin. Ja näistä kahdesta se ongelmavyyhti muodostuu - aktiivisesta tekijästä ja passiivisesta alistujasta (ns. uhri, itse näen hänet mahdollistajana). Ilman toista, ei olisi toista.
Jooh, kai se niin vaan menee, että tietyntyyppiset naiset ajautuvat tietyntyyppiseen miesseuraan, ehkä jopa tiedostamattaan asiaa. Sitten ihmetellään kun homma ei koskaan toimi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:40"]
Mulla oli väkivaltainen mies joka oli seksissä tosi taitava ja en saanu sellasta oloa kenenkään muun kans.Aika sairasta mut kestin sitä väkivaltaa kauan koska seksiä oli niin paljon enemmän kuin satuttamista.Mut lopulta romahdin
[/quote]
Apua, mie romahin... Se nussiminenhan sun maailmaa pyörittää näköjään.
Hei 40, sanavalintasi ja tapasi kertoa noista tilanteista on samanlainen kuin minun miehelläni, joka myös pienikokoisempana sai aiemmin baareissa käydessään kuulla kaikenlaista päänaukomista. Ymmärrän että tuollainen vittuilun kuunteleminen ottaa päähän ja päihittäminen oletettuna altavastaajana on tyydyttävää. Tulee vähän harmistunut olo tuosta tekstistäsi vaan. Minusta tuntui aina erityisen ikävältä, että oma fiksu ja kiva mieheni oli "sortunut" tuollaiseen väkivaltaiseen voiman ja paremmuuden osoittamiseen. Kuulemma se oli juurikin hauskaa yllättää. Turhauttavaa vaan, jos ei saa olla rauhassa muuten.
...Minä en ole koskaan viehättynyt mistään väkivaltaisuudesta, kusipäisyydestä ja inhottavasta käytöksestä ja kohtelusta. Kiltteys on alfaa ja nörttiys jopa kuumaa.
Hei 44, 40 vastaa! Tosiaan tiedän kyllä naisten kannan näihin asioihin, pidätte molempia tappeluun "sortuvia" typerinä kusipäinä. Jos seurassani on nainen, nielen kiukkuni ellei vittuileva kusipää ota ensin fyysistä kontaktia. Eikö miehesi enää käy baareissa tämän asian takia vai? Vai oletteko ylipäätään yhdessä enää? Mutta fakta on myös se, ettei nää sankarit ikinä tota lopeta, jossei joku palauta niitä maan pinnalle. Vai miten toimisit itse vastaavissa tilanteissa miehenä?
40, juu minäkään en ole joutunut niitä itse tappeluita näkemään. Olen ehkä ollut paikalla tai sitten ihan kotona ja jälkikäteen saanut tietää miten ilta meni. En ole koskaan pitänyt miestäni kusipäänä noissakaan tilanteissa, vähän typeränä mahdollisesti, kun tykkää yllättää vaikka samalla sattuisikin. Ymmärrän, ettei tuollaisista tyypeistä tahdo päästä eroon kuin puhumalla niille niiden "omaa kieltä", varmaan toimisin miehenä samoin pakon edessä.
Olemme edelleen yhdessä ja mies ei ole juurikaan käynyt baareissa enää pariin vuoteen, ei kylläkään tämän asian takia. Jos joku "punttipaavo" (:D) on vielä tullut heittämään jotain läppää, mies on saanut ne hiljennettyä lähinnä sanallisesti, kai jotenkin elekielellä ilmaistua että "turhaan yrität, kyllästyttää, ei kiinnosta".
-44-
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:36"]Koska moiset miehet on itsevarma ja itsevarmuus on seksikästä
[/quote
Eikä se väkivaltainen mies ekoilla treffellä kerro että mulla on muuten tapana vähän ojentaa.]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 06:25"]Kuvitelkaa nyt kumpi voi suojella paremmin perhettään, joku hintelä nörttipoika vai tosi mies, joka pamauttaa reilusti luuvitosella tauluun, jos joku hyypiö tulee inisemään? Joskus sattuu omaankin nilkkaan, mutta niin se menee, että naisia kiihottaa voima enemmän, kuin jotkut derivointiyhtälöt.
[/quote]
Minua kiihottaa juuri ne derivointiyhtälöt eli älykkyys
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:36"]
Koska moiset miehet on itsevarma ja itsevarmuus on seksikästä
[/quote]
Eli nainen on tyhmä kuin saapas kun kiihottuu vaarallisesta apinasta? Etkö häpeä tyhmyyttäsi ja koita tehdä sille jotain?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:36"]
Koska moiset miehet on itsevarma ja itsevarmuus on seksikästä
[/quote]
Eli nainen on tyhmä kuin saapas kun kiihottuu vaarallisesta apinasta? Etkö häpeä tyhmyyttäsi ja koita tehdä sille jotain?
[/quote]
En häpeä, seksiäkin harrastamme apinoiden lailla.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:37"]
Itse olen kusipäämies mutta en kuitenkaan väkivaltainen.
[/quote]
Itse olen kusipää, väkivaltainen ja juoppo sekä minusta huokuu estrogeeniä eikä munakaan oikein seiso. Silti riittää naisia kun osaa pelata :)
T. Japi
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:37"]
Itse olen kusipäämies mutta en kuitenkaan väkivaltainen.
[/quote]
Itse olen kusipää, väkivaltainen ja juoppo sekä minusta huokuu estrogeeniä eikä munakaan oikein seiso. Silti riittää naisia kun osaa pelata :)
T. Japi
[/quote]
Kyllähän sitä voi huijata olevansa jotain ja sillä valheella saada haluamansa.
Mitä enemmäm tasaarvoa sitä onettomanpi naine on.
Itsevarmuus näkyy miehillä todella paljon liiallisessa huumeiden käytössä. T. Naiset ovat tyhmiä.
Testosteronin määrä selittää miks joku saa/haluaa paljon ja joku ei saa/halua ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 06:25"]
Kuvitelkaa nyt kumpi voi suojella paremmin perhettään, joku hintelä nörttipoika vai tosi mies, joka pamauttaa reilusti luuvitosella tauluun, jos joku hyypiö tulee inisemään? Joskus sattuu omaankin nilkkaan, mutta niin se menee, että naisia kiihottaa voima enemmän, kuin jotkut derivointiyhtälöt.
[/quote]
Toisaalta olisi nastaa elää vielä noin yksinkertaisessa maailmassa. Tai en tiedä onko tuollaista koskaan ollutkaan. Derivointiyhtälöt pitävät tänään perheen leivässä ei lihas.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 05:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:34"]
Esim. eräs tuntemani mies on ollut naimisissa 4 kertaa. Hakkasi ja petti jokaista vaimoaan, mutta silti tällä miehellä on aina ollut jumalattomasti naisia pörräämässä ympärillä. Toisaalta taas tunnen miehiä, jotka omistavat kultaisen sydämen, ovat mukavia, luotettavia ja fiksuja, mutta sattuvat olemaan hieman ujoja. Näillä miehillä vientiä ei ole ollenkaan ja elelevät pääsääntöisesti yksin.
Onko tosiaan niin, että miehellä ujous on huonompi luonteenpiirre kuin narsistisuus, väkivaltaisuus jne?
[/quote]
Varmaan ap:n mainitseman miehen neljästä vaimosta on vedettävissä jotain johtopäätöksiä. Onko heillä muutakin yhteistä (taustaa, luonteenpiirteitä) kuin aviomies?
Lisäksi luulen, että vieläkin on olemassa naisia, joille on tärkein asia elämässä, että heillä on mies. 1950-luvun arvot jylläävät vielä jossain määrin, koska arvot ja asenteet muuttuvat niin hitaasti.
Aivan sama millainen mies tai millainen suhde, näille naisille pariosuhde on todiste, että he "kelpaavat". He kestävät mitä tahansa, valehtelevat itselleen ja maailmalle vaikka mitä ... Mies voi viedä rahat ja tavarat, dokata, pettää, hakata ja nainen kommentoi: "mutta rakastan häntä ja hän on ihana isä lapsille" ja muuta diibadaabaa.
Väkivaltaisuus ei kyllä kerro ainakaan mulle, että miehellä on hyvä itsetunto. Kaikenlainen uhoaminen, uhkailu ja pullistelu on pikemminkin viesti päinvastaisesta + itsehillinnän puutteesta + tyhmyydestä.
[/quote]
Näinkin voi käydä. Ja sitten voi käydä niin, että muija on 20v henkisesti väkivaltainen (nalkuttaa, alistaa, loisii ja syyttää kaikeasta onnettomuudestaan), vie miehen raatamat rahat ja lopuksi lapset. Sitten uutisoidaan miehen paskamaisuudesta ja kyvyttömyydestä perhe-elämään.
Koska toiset miehet saa koukutettua naisen niin, ettei nainen edes huomaa sitä itse. Ensin saadaan nainen rakastumaan ja sokaistumaan ja sit pikkuhiljalleen otetaan henkinen yliote.
M39
Koska kulttuuri ei kannusta naista arvostamaan itseään. Yhteiskunnan rummuttaessa oletusta naisen heikosta asemasta (ja miesten ylivoimaisuudesta naisiin nähden _kaikessa_) ei naisella ole tarpeeksi itsetuntoa-tai arvostusta vaatia edes sen tason kumppania, joka käyttäytyisi oikealla tavalla ja väkivallattomasti.
"Kuvitelkaa nyt kumpi voi suojella paremmin perhettään, joku hintelä nörttipoika vai tosi mies, joka pamauttaa reilusti luuvitosella tauluun, jos joku hyypiö tulee inisemään? Joskus sattuu omaankin nilkkaan, mutta niin se menee, että naisia kiihottaa voima enemmän, kuin jotkut derivointiyhtälöt."
Pakko kommentoida tähän tosta että on mielenkiintosta miten se miehen massa on aina olevinaan suoraan verrannollinen siihen, miten tulee käymään jos hommat menee niin sanotusti totiseksi. Ite oon tällänen 167cm ja 55kg painava hintelä jätkä jolle usein just nää perus punttipaavot tulee baarissakin vittuilemaan ilman syytä. Tarpeeks kauan kun vittuilevat, usein ehdotan että lähtevätkö tanssimaan baarin ulkopuolelle kun on olevinaan se kaikista kovin jätkä mille kukaan ei mitään voi. Usein hiljenevät jo tässä vaiheessa, mutta joskus sitten kavereiden aiheuttaman paineen takia todellakin lähtevät. Monta kertaa tullut bodarimakelle yllätyksenä kun tällänen riisitautinen on antanut kunnon moukun leukaperiin ja nukahtanut siihen. Usein saa olla loppu illan rauhassa! Just tän takia en painolleni aio mitään tehdäkään, kun tuntuu niin vitun hyvältä hiljentää tollaset ylimieliset paskiaiset väkivallalla. (Uskaltavat kyllä aukoa päätään pienemmille) Joskus tietenkin ottaa itsekin osumaa, mutta eipä siinä mitään hävettävää ole kun isompi kaveri pistää levyiksi.