Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseni kylmä asenne

Vierailija
31.03.2015 |

Tapasin joulukuussa upean naisen, jonka kanssa on mahtavaa seksiä. Seurustelemme, mutta hän ei ikinä soita tai tekstaa minulle muulloin kuin silloin, jos hän haluaa tulla luokseni yöksi. Minulle tämä sopii erittäin hyvin, koska käyn niin paljon töissä ja ulkomailla, että elämästäni ei tulisi mitään, jos joku kaipaisi jatkuvasti huomiota ja kauppakassia.

Aiemmissa suhteissani tottunut kaikenlaiseen söpöilyyn. Miksei hänen tee mieli söpöillä ja saada huomiota? Olen kysynyt sitä häneltä, mutta en saanut järkevää vastausta. Olen siis erittäin tyytyväinen tilanteeseen, mutta jäin vaan miettimään sen erikoisuutta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole erikoista, ne aiemmat lässyttäjät on outoja.

Vierailija
2/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on erilainen. Ei toiset vain halua hempiellä ja nyhjätä. Sitten on niitä jotka taas rakastavat sitä. Sinun täytyy vain hyväkysä hänen luonteensa ja lakata analysoimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fuckbuddy.

Vierailija
4/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain tyytyväinen, koska et itsekään ole valmis syvempään ihmissuhteeseen etkä sitoutumiseen. En tajua mikä viestisi pointti oli.

Vierailija
5/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämässäni yksi fuckbuddy, ja soittelin jopa hänelle päivittäin. Naistasi ei vaan kiinnosta. Sori.