Miksi väkivaltaiset ja kusipäiset miehet ovat suosittuja naisten keskuudessa?
Esim. eräs tuntemani mies on ollut naimisissa 4 kertaa. Hakkasi ja petti jokaista vaimoaan, mutta silti tällä miehellä on aina ollut jumalattomasti naisia pörräämässä ympärillä. Toisaalta taas tunnen miehiä, jotka omistavat kultaisen sydämen, ovat mukavia, luotettavia ja fiksuja, mutta sattuvat olemaan hieman ujoja. Näillä miehillä vientiä ei ole ollenkaan ja elelevät pääsääntöisesti yksin.
Onko tosiaan niin, että miehellä ujous on huonompi luonteenpiirre kuin narsistisuus, väkivaltaisuus jne?
Kommentit (61)
Itse välttelen noiden syiden vuoksi kovin itsevarmoja miehiä. Liika egoilu myös ällöttää. Kiltti mies kunniaan!
Yksi (1) väkivaltainen.
Erittäin hyvä tilasto.
Iskin ujon miehen. Nyt oltu jo 5v yhdessä. Kaikin tavoin unelmien mies- hänestä kuoriutui paitsi raju rakastaja, myös sosiaalisempi puoli esiin. On myös todella hyvä isä ja auttaa kotitöissä.
Itselläni aivan tarpeeksi huonoja kokemuksia aiemmin noista täynnä itseään olevista alfa-uroista; ensimmäinen pahoinpiteli fyysisesti, toinen henkisesti. Nimenomaan et tunnista aluksi luonnehäiriöitä, osaavat olla tosi hurmaavia. Tämän ujon kanssa meni melkein toisinpäin eli alku oli hankalaa, mutta lopussa kiitos SEISOO :))
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:32"]
Ujo mies on helpompi iskeä yhden yön panoksi. Kusipäämies tälläytyy väkisin seuraan vielä senkin jälkeen.
[/quote]Se päivä on jo nähty, ja aika monta sen jälkeenkin...ever since that night we've been together jne.
Sen päivän kun näkisi, että joku nainen iskee ujon miehen edes yhden yön panoksi.
[/quote]
Hmm. Mun unelmamies on sellainen Edward Snowden -tyyppi, joka on älykäs, hintelähkö, aluksi ujohko, introvertti, paksut silmälasit, eikä millään tavalla alfa. Nörtti, oman alansa huippu.
Ap: n kuvailema miesihanne on urbaanilegenda.
Kyllä mä olen oman runopoikani kanssa ollut kohta 22 vuotta.
Mieheni on myös fyysinen jätkä, lähes parimetristä timmiä lihaa aina saatavilla.
Totta turiset, en mäkään aina tyttökavereitten valintoja ole ymmärtänyt. Heilla on useita "pitkä aikaisia" suhteita mielestään ja aina täydellisten kusipäiden kanssa. Meneppä sanomaan, niin huono mä olen sanomaan mitään, koska mulla on upea mies.
Niin vitussa onkin, rauhaa rakastava kullanmuru, viimisen päälle nörtti-koodaaja, kuten itsekin olen. Kaverit vaan ovat halunneet laittaa meidät johonkin, missä emme tuntisi oloamme hyväksi.
Haluavathan jotkut naiset sitäkin että mies määrää vaatetuksen, kampauksen ja muutkin ulkonäköön liittyvät jutut sekä pitäisi tarkkaa kirjaa siitä ettei naiselle jää ylimääräistä vapaa-aikaa tai yhdessäoloa muiden kanssa.
Itse en voi ymmärtää tuollaisia naisia. Nauraisin kippurassa jos mieheni yrittäisi määrätä mitä puen päälle huomenna kauppaan mennessä.
Kusipäämiehiltä saa ilman että pitää itse alkaa viettelemään.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:34"]
Esim. eräs tuntemani mies on ollut naimisissa 4 kertaa. Hakkasi ja petti jokaista vaimoaan, mutta silti tällä miehellä on aina ollut jumalattomasti naisia pörräämässä ympärillä. Toisaalta taas tunnen miehiä, jotka omistavat kultaisen sydämen, ovat mukavia, luotettavia ja fiksuja, mutta sattuvat olemaan hieman ujoja. Näillä miehillä vientiä ei ole ollenkaan ja elelevät pääsääntöisesti yksin.
Onko tosiaan niin, että miehellä ujous on huonompi luonteenpiirre kuin narsistisuus, väkivaltaisuus jne?
[/quote]
Varmaan ap:n mainitseman miehen neljästä vaimosta on vedettävissä jotain johtopäätöksiä. Onko heillä muutakin yhteistä (taustaa, luonteenpiirteitä) kuin aviomies?
Lisäksi luulen, että vieläkin on olemassa naisia, joille on tärkein asia elämässä, että heillä on mies. 1950-luvun arvot jylläävät vielä jossain määrin, koska arvot ja asenteet muuttuvat niin hitaasti.
Aivan sama millainen mies tai millainen suhde, näille naisille pariosuhde on todiste, että he "kelpaavat". He kestävät mitä tahansa, valehtelevat itselleen ja maailmalle vaikka mitä ... Mies voi viedä rahat ja tavarat, dokata, pettää, hakata ja nainen kommentoi: "mutta rakastan häntä ja hän on ihana isä lapsille" ja muuta diibadaabaa.
Väkivaltaisuus ei kyllä kerro ainakaan mulle, että miehellä on hyvä itsetunto. Kaikenlainen uhoaminen, uhkailu ja pullistelu on pikemminkin viesti päinvastaisesta + itsehillinnän puutteesta + tyhmyydestä.
Ainoostaan nössyköiden mielestä naiset haluu vaan näitä kusipäitä, tähän johtopäätökseen ollaan tultu siitä ettei heitä oo kukaan huolinu.
Kyllähän se vähentää itsevarmuutta, jos ei pili nouse, tai nousee mutta sieltä ei tule mitään. Tai jos kiinnostaa lähinnä vain anaalihommat.
Kuvitelkaa nyt kumpi voi suojella paremmin perhettään, joku hintelä nörttipoika vai tosi mies, joka pamauttaa reilusti luuvitosella tauluun, jos joku hyypiö tulee inisemään? Joskus sattuu omaankin nilkkaan, mutta niin se menee, että naisia kiihottaa voima enemmän, kuin jotkut derivointiyhtälöt.
Olen huomannut pitkässä suhteessani seuraavaa. Mieheni oli alkuun kauan hyvin tiiviisti kanssani ja ystäväpiirimme oli yhteistä ja elämä onnellista. Kun sitten jostain syystä myöhemmin mies alkoi saada raivareita ja muuttui väkivaltaiseksi, minua alistavaksi ja kostonhimoiseksi ("kosti kaikki kokemansa vääryydet"), ja tästä kerroin lähimmille ystävättärilleni, nämä muuttuivatkin minua kohtaan ylimielisiksi ja alkoivat nauraen jutella mieheni kanssa. Ihmettelen edelleen, miten he kääntyivät ystävistäni sen väkivaltaisen miehen seuraan, kuin osoittaakseen tälle kunnioitusta hänen käytöstään kohtaan! Mies oli siis ihmisten nähden minua kohtaan hyvä, mutta salassa hirviö! Kaikki ne naiset, joille kerroin, mitä olen joutunut kokemaan ja millaiseksi mies on muuttunut, kääntyivätkin miehen kanssa juttelmaan minun sijaani. En kykene tajuamaan, miksi näin kävi? Viehättääkö se väkivaltainen ja omaa puolisoaan kohtaan todella törkeästi käytäytyvä niin paljon niitä naisia, jotka tietävät asioista, vai onko se jokin tuon miehen ymmärtämisen yritys (kun hänellä on varmaan niin ilkeä vaimo, kun hänestä pahaa puhui!), vai kokevatko nämä naiset, että se mies saattaisi nyt olla kiinnostunut heistäkin, kun vaimoonsa on tuollainen suhtautuminen? En ymmärrä. Varsinkaan, kun en oikeasti ole syy miehen raivoamiseen, ellei pelkkä olemassaoloni ole sitä. Kenelläkään ei ole oikeutta sellaiseen mielipuoliseen käytökseen esim pelkän nenännyrpistyksen takia, tai jos ei tahdo jotain henkilöä kutsuttavan kylään (kun on itse huonovointinen). Tällaiset täysin normaalit asiat täysin rauhallisissa oloissa sanottuna tai näytettynä ilmeenä saattavat laukaista jossain hlössä järkyttäviä reaktioita, jotka oikeasti pelottavat! Henkistä väkivaltaa!
Jos ymmärrät, miten tuo naisystävien takinkääntö tuossa tilanteessa on mahdollista, ja miksi niin tapahtuu, kerro minulle. On todella rankka tunne, kun ensin kokee miehen hylkäävän ihan älyttömillä raivokohtauksilla (järjestää raivokohtauksen, jonka varjolla voi sitten häipyä) ja sitten vielä ystävät hylkäävät ja kääntyvät tuon (salassa muilta sadistisesti käyttäytyvän) miehen puoleen. En voi enää luottaa edes ystäviini!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:47"]Ap: n kuvailema miesihanne on urbaanilegenda.
[/quote]
Ei ole urbaani paremkin jostain junttilasta
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:36"]Koska moiset miehet on itsevarma ja itsevarmuus on seksikästä
[/quote]
Seksikkyys riittää parisuhteen liimaksi max puolitoista vuotta.
Itse olen kusipäämies mutta en kuitenkaan väkivaltainen.
-.-