Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamukahvin juojat, laitatteko veden ja kahvinpurut illalla valmiiksi keittimeen ja aamulla ei tarvii kuin painaa nappia.

Vierailija
26.01.2022 |

Ei taida paljoa huomata eroa maussa, jos saman tekisi vasta aamulla, mutta aamulla ei vaan tarvii heti rehkiä niin ..tusti.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanavesi ei muutu miksikään lämmetessään huoneenlämpöiseksi ja seistessään vaikka viikon.

Itsekin todennut kun joskus unohtunut viikoiksi juomapulloon.

Vierailija
82/87 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymasiina jauhaa kupillisen kerrallaan joten ei ladata etukäteen. Tavallista keitintä ei ladattu illalla,hyvin ehti aamulla sen tehä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja keittimessä vielä ajastin. On se kiva herätä tuoreeseen kahvin tuoksuun.

Vierailija
84/87 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän mutteripannulla, joten valmistelu aina aamulla. Ei tosin vie montaa minuuttia kaikkinensa ja kiehuminen tapahtuu itsestään. Joskus olen oikein aikaisin lähtöjen alla ladannut kahvinkeittimen valmiiksi, mutta en koe mitenkään erityisen aikaa säästävänä. Maussa en eroa huomaa muuhun suodatinkahviin verrattuna.

Vierailija
85/87 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti ihan surkea kahvinjuoja, mutta en nähnyt mitään eroa siinä että jauhettiin itse pavut aina aamuisin paikallisista paahtamosta tulleena, versus nyt juon Rainbown suodatinkahvia. Maku on minusta yhtä hyvä. Juhlamokat tai Lofsbergit eivät ole minusta hyviä.

En myöskään ole huomannut eroa muistanko laittaa pussin tiiviisti kiinni rasian sisällä vai en. Jääkaapissa säilön koska siellä on tilaa.

Olin yllättynyt tuosta Rainbown kahvista, koska maku on mielestäni yhtä hyvä kuin huomattavasti kalliimmissa. Mieheni taas ei Rainbowsta pitänyt, mutta luulen että hänellä tökki makua enemmän ajatus halpiksesta.

Jura meillä oli entisessä kodissa, mutta minusta se oli hankala puhdistaa ja piti kovaa ääntä. Maku ei ollut minusta kummoisempi. Nykyään keittelen kahvit Eva Solon hauduttimessa sen ulkonäön vuoksi.

Itse kysymykseen, pyydän kotona työskentelevää aamuvirkkua miestä keittämään ja nousen itse valmiille kahville.

Vierailija
86/87 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla laitan kahvin. Ei siinä kuitenkaan säästäisi aikaa kuin 30 sekuntia. Enkä ole vielä tähän mennessä ollut niin uninen, etten osaisi keittää kahvia. :D

Vierailija
87/87 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi väljähtyisi pilalle.