Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamukahvin juojat, laitatteko veden ja kahvinpurut illalla valmiiksi keittimeen ja aamulla ei tarvii kuin painaa nappia.

Vierailija
26.01.2022 |

Ei taida paljoa huomata eroa maussa, jos saman tekisi vasta aamulla, mutta aamulla ei vaan tarvii heti rehkiä niin ..tusti.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa vielä ajastin saatte kahvia heti noustessa

Vierailija
42/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita vettä.

Jos siinä säiliössä on bakteereja, ne lisääntyvät valtavasti siinä vedessä yön aikana. Ei sitä saa kunnolla putsattua.

Kaikki ne mahdolliset bakteerit kuolevat kun keitin keittää veden kuumaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsih!

Meillä paremmilla ihmisillä on automaatti josta saa koska tahansa kupillisen tai kymmenen, vain nappia painamalla.

Vierailija
44/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataan keittimen illalla valmiiksi vain silloin, jos joudun heräämään syystä tai toisesta todella varhain.

Vierailija
45/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan tehnyt tuota, kun vielä join kahvia. Mitä rehkimistä on laittaa kahvinkeitin päälle aamulla? Sillä välillä käy vaikka paskalla, kun kahvi valmistuu. 

Onko sulla kahvinkeitin vessassa vai miten onnistut lataamaan kahvinkeittimen samalla kun paskot?

😁👍

Vierailija
46/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataan kyllä sen illalla, mutta en kylläkään aikaa säästääkseni, vaan ihan puhtaasti mukavuudenhalusta. En koskaan herää niin levänneenä, että haluaisin siinä ruveta tekemään mitään "ylimääräistä". 🤷‍♂️

Vierailija
47/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan.

Vierailija
48/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies herää töihin aikaisin, itse nukun vielä silloin. Lataan hänelle kahvin aamuksi ennen kuin menen nukkumaan. Kun hän on sitten aamulla lähdössä, hän puolestaan lataa pannun odottamaan minun heräämistäni.

Vierailija
49/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ainoa poikkeus tähän sääntöön oli se, kun vauvamme oli vastasyntynyt, niin silloin illalla latasin keittimen valmiiksi, että sai kahvia sitten edes vähän nopeammin aamulla ennen kuin vauva ehti herätä. Nykyään kun vauvan rytmin jo tuntee, niin olen palannut vanhoihin tapoihini ja laitan kahvinkeittimen valmiiksi vasta sitten kun kahvia haluan juoda.

Vierailija
50/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanavedessä ei tapahdu yhtään mitään uhdessä yössä.

Kemisti

Vierailija
51/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataan aina illalla valmiiksi, koska aamulla unissaan on tullut söhellettyä purujen ja veden mittaamisen kanssa liian usein

Esim. olen ottanut veden siihen pannuun mutten älynnyt kaataa sitä sinne säiliöön, tai sitten olen laskenut purut päin hlevttiä. Tai kaatanut säiliöön vettä kaksi kertaa ja ihmetellyt, kun kahvi on omituisen laihaa...

Mulla sama. Kerran unohdin laittaa pannun alle ja se kahvi valui pöydälle ja lattialle sillä aikaa kun kävin vessassa ja koko päivä oli pilalla. Nykyään lataan sen illalla valmiiksi.

Vierailija
52/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan, itselleni kahvi on vain addiktio, en juurikaan pidä mausta ja siksi tulee juotua ns. pohjanmaan kautta kahvit, joten jos maku siinnä jotenkin muuttuu, kun yön yli vedet ja purut seisoo, niin ei haittaa - pakko vain saada se eka ja yleensä päivän ainoa fixi

Vierailija
53/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies herää töihin aikaisin, itse nukun vielä silloin. Lataan hänelle kahvin aamuksi ennen kuin menen nukkumaan. Kun hän on sitten aamulla lähdössä, hän puolestaan lataa pannun odottamaan minun heräämistäni.

Tää oli jotenkin söpöä!

Vierailija
54/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. Kotiapulainen keittää aamulla kahvin, tekee aamiaisen  ja tarjoilee sitten joko aamiaispöytään tai sitten halutessani  vuodetarjottimella vuoteeseen.

Vierailija
55/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän aina kahvin raikkaaseen veteen. Lasken hanasta sitä vettä niin kauan että on oikeasti viileän raikasta se vesi.

Näin mulle on opetettu.

Vierailija
56/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee. Kotiapulainen keittää aamulla kahvin, tekee aamiaisen  ja tarjoilee sitten joko aamiaispöytään tai sitten halutessani  vuodetarjottimella vuoteeseen.

Olen aina ihmetellyt kuka haluaa aamiaisen vuoteeseen? En ikinä haluaisi aamiaista vuoteeseen olin sitten rikas tai en. 

Vierailija
57/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun vessareissulla voi samalla täyttää kahvinkeittimen ja laittaa sen päälle. Sitten takaisin nukkumaan ja aamukahvi odottaa. Toimii viikonloppuina.

Vierailija
58/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole keitintä.

Me jauhetaan itse kahvi kokonaisista pavuista ja tehdään kahvi suodattamalla tai pressolla.

Vierailija
59/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kahvin aina aamulla. Ei ole niin iso homma.

Vierailija
60/87 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitan !