Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisestä, jolla ei ole mitään harrastuksia?

Vierailija
26.01.2022 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💎

Vierailija
2/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Ei ole koskaan ollut. Passiivinen minusta tuli, kun lapsena ei mihinkään ohjattuun laitettu. Halusin ratsastamaan, musiikkikoulun, laskettelemaan, kuoroon. Mihinkään en päässyt.

Nyt on sitten vuorotyö. Tanssi ja musiikki kiinnostaisi ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttaja ja tylsimys. Luultavasti luulee itseään k il ti ksi.

Vierailija
4/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kerro harrastuksistaan eikä ne aina ole liikuntaa, joku voi tälläkin hetkellä runoja harrastuksenaan kirjoittaa.

Vierailija
5/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen elämäänsä, viihtyy kotona puuhastellen ja oleillen eikä kaipaa keinotekoisia viihdykkeitä.

Vierailija
6/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että tässä kotona oleilussa on jotakin huonoa, kun naapurin akka ja sen aikuiset lapset, aina kohdatessamme tivaa, miksi olen yksin täällä mökissäni, tai miksi kävelen yksin tai menen jonnekkin paikkaan yksin.

Vierailija
7/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyväinen elämäänsä, viihtyy kotona puuhastellen ja oleillen eikä kaipaa keinotekoisia viihdykkeitä.

Ei harrastaminen pakota kotoa poistumaan. Voithan sinä harrastaa vaikka puutarhanhoitoa tai siivousta tai mitä nyt kotonasi keinotekoisesti tykkäätkään puuhastella. Möllöttäminen taitaa olla ainoa ei-keinotekoinen harrastus.

Vierailija
8/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole. Ei ole koskaan ollut. Passiivinen minusta tuli, kun lapsena ei mihinkään ohjattuun laitettu. Halusin ratsastamaan, musiikkikoulun, laskettelemaan, kuoroon. Mihinkään en päässyt.

Kenties vanhemilasi ei ollut rahaa maksaa kaliita harastusmaksuja mitä esiti ,olisit halunut tehdä? Olisit itse pyrkinyt koulun musikki luokalle,se olisi ollut ilmaista.Kuin koulun kuoro.Mikä esti? Moni lapsi olisi ja tänäkin päivänä haluaisi harastaa ,mutta harastusmaksut kallita.Joten valitsevat koulusta mitä koululla on tarjoitavaa,kuin nuorisotalojen kerhoissa tai kirkon.Unohtamatta Partio, joka maksaa vähemmän kuitenkin ratsastus,luistelu,jääkiekko. paletti jne..Jos vanhemat eivät mitän ureilua harastanut koskaan? Eivät ohjaa jälkipolvea harrastusten pariin,vaikka olisi ne kulut rahaa maksaa.

Vierailija
9/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta mitään mutta harvemmin vaan möllötän tai olen ruudun ääressä. Tekevälle löytyy ajankulua.

Vierailija
10/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännittääkö sua meneminen noihin harrastuksiin? hmm aloin miettii et ittellä rohkeus mennä ja kokeilla jotain uutta ja yksin meneminen jännittää tosi paljon.toki mulla vikaa päässä. kansalaisopistossa voisi kyllä alkaa koko ajan uusia kurssei minne mennä eikä kausittain talvella ja syksyllä. ku sitkun tulee se oikee fiilis ni sit on kiva mennäkkin. ne ois hyvä et olisi valmiina kurssi mihkä mennä. mut joo ei kyl aina voi oottaa hyvää fiilistä vaan saatava sitäkin aikaan ja mennä. uus alku. sit pelkää sitä et mokaa tai tekee väärin. jes kiitos kaikille tää palsta sai miettii noita pelkoi. 

Vierailija
11/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenties vanhemilasi ei ollut rahaa maksaa kaliita harastusmaksuja mitä esiti ,olisit halunut tehdä? Olisit itse pyrkinyt koulun musikki luokalle,se olisi ollut ilmaista.Kuin koulun kuoro.Mikä esti? Moni lapsi olisi ja tänäkin päivänä haluaisi harastaa ,mutta harastusmaksut kallita.Joten valitsevat koulusta mitä koululla on tarjoitavaa,kuin nuorisotalojen kerhoissa tai kirkon.Unohtamatta Partio, joka maksaa vähemmän kuitenkin ratsastus,luistelu,jääkiekko. paletti jne..Jos vanhemat eivät mitän ureilua harastanut koskaan? Eivät ohjaa jälkipolvea harrastusten pariin,vaikka olisi ne kulut rahaa maksaa.

Olisi ollut varaa, mutta ei panostettu lapsiin. Omat vanhemmatkin oli passiivisia.

Vierailija
12/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jännittääkö sua meneminen noihin harrastuksiin? hmm aloin miettii et ittellä rohkeus mennä ja kokeilla jotain uutta ja yksin meneminen jännittää tosi paljon.toki mulla vikaa päässä. kansalaisopistossa voisi kyllä alkaa koko ajan uusia kurssei minne mennä eikä kausittain talvella ja syksyllä. ku sitkun tulee se oikee fiilis ni sit on kiva mennäkkin. ne ois hyvä et olisi valmiina kurssi mihkä mennä. mut joo ei kyl aina voi oottaa hyvää fiilistä vaan saatava sitäkin aikaan ja mennä. uus alku. sit pelkää sitä et mokaa tai tekee väärin. jes kiitos kaikille tää palsta sai miettii noita pelkoi. 

Ei jännitä, mutta on vuorotyö niin en halua sitoutua harrastukseen, jossa voi käydä niin etten pääse sinne kuukauteen.

Vierailija
13/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin akka kysyy multa miksi kävelen aina yksin.

Kun Hänen tytär harrastaa geokätköilyä puolisonsa kanssa. parempia ihmisiä.

Vierailija
14/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan etänä mm maalausta, pianonsoittoa, ompelua, balettia ja historiaa. Ei haittaa korona eikä tarvitse poistua kotoa.

En tajua elämää, joka koostuu vain töistä, kotitöistä ja töllöstä/netistä.

Vierailija
15/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin ihmisryhmä jolla ei ole mitään harrastuksia ovat päihderiippuvaiset, kun kaikki muu jää kakkoseksi aineille. Epäilen siis lähtökohtaisesti tätä.

Muut ihmiset kyllä yleensä sanovat harrastavansa jotain vaikka se jokin olisi sitten lukeminen, elokuvat tjsp.

Vierailija
16/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsismys. Elämässä ei tapahdu mitään (perhe-elämää ei lasketa tapahtumaksi)

Vierailija
17/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi aikaa niin harrastaisin, mutta yh:na työssäkäyvänä ei aikaa harrastuksiin jää, kun lapsen isää ei kiinnosta että olisi lapsen kanssa. Lapsen kanssa sitten harrastan puistossa käyntiä, metsässä liikkumista, pulkkamäkeä ja yhdessä käydään myös lapsi-aikuinen jumpassa.

Vierailija
18/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harrastaminen pakota kotoa poistumaan. Voithan sinä harrastaa vaikka puutarhanhoitoa tai siivousta tai mitä nyt kotonasi keinotekoisesti tykkäätkään puuhastella. Möllöttäminen taitaa olla ainoa ei-keinotekoinen harrastus.

Ei siivoaminen, marjastus  tai ruuanlaitto jne ole keinotekoista, tai harrastuksia, ne on elämää. 

Vierailija
19/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut varaa, mutta ei panostettu lapsiin. Omat vanhemmatkin oli passiivisia.

Yhäkö olet lapsi?

Vierailija
20/64 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi aikaa niin harrastaisin, mutta yh:na työssäkäyvänä ei aikaa harrastuksiin jää, kun lapsen isää ei kiinnosta että olisi lapsen kanssa. Lapsen kanssa sitten harrastan puistossa käyntiä, metsässä liikkumista, pulkkamäkeä ja yhdessä käydään myös lapsi-aikuinen jumpassa.

Oon siis varmaan jonkun mittapuulla tylsimys ja saamaton, mutta aina ei elämäntilanne salli säännöllistä harrastamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi