Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä pahkura taas leuassa!

Vierailija
29.05.2015 |

En ole edes koskenut siihen ja se vaan kasvaa ja kipeytyy entisestään! Kyllä on raivostuttavaa, tuota ei saa piiloon millään. Miten tommoisen inhottavan "finnin" voi hävittää? Huomenna on kavereiden lakkiaisia ja mä en halua että yksi ohjelmanumero juhlissa on mun näppylä :( Auttakaa! N20

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma täällä. Onkohan se jokin stressiperäinen juttu, että kun menoja, joissa ei haluaisi olla "huonoimmillaan", niin taatusti on! Joudun muuttamaan vaatetustakin, kun niskassa myös eli uusi pusero jää henkariin.. :(

Vierailija
2/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittämisestä en tiedä, mutta kannattaa vaihtaa kosteusvoidetta niin pääset eroon pahkuroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuten olla stressiperäistä, usein on käynyt juuri noin että kun pitäisi olla "täydellinen" niin eikun naama on kuin perunamaa. Onko toi kosteusvoide juttu totta, pitäiskö sitä vaihtaa..? Ap

Vierailija
4/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen aspiriinista ja vedestä sekoitettua tahnaa yösi niin se on aamulla paljon pienempi!Se salisyylihappo "tappaa" sen finnin..

Vierailija
5/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:57"]

Laita siihen aspiriinista ja vedestä sekoitettua tahnaa yösi niin se on aamulla paljon pienempi!Se salisyylihappo "tappaa" sen finnin..

[/quote]

Kaikki keinot pitää kyllä kokeilla! Kiitos! Ap

Vierailija
6/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 

Sulphur niminen homeopaattivalmiste auttaa finneissä ja aknessa. Se on hyvä 

Vierailija
7/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:05"]

[/quote] 

sekä

Sulphur niminen homeopaattivalmiste auttaa finneissä ja aknessa. Se on hyvä 

[/quote]

Vierailija
8/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:44"]

Peittämisestä en tiedä, mutta kannattaa vaihtaa kosteusvoidetta niin pääset eroon pahkuroista.

[/quote]

No höps. Kosteusvoiteilla ei paljon hormonitoimintaan ja perintötekijöihin vaikuteta.

Vierailija
9/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:06"]

[/quote]

No höps. Kosteusvoiteilla ei paljon hormonitoimintaan ja perintötekijöihin vaikuteta.

[/quote]

Kyllä vaihtaminen joskus auttaa. Olen 46v nainen ja yrittänyt pari kertaa alkaa käyttämään yövoidetta. Valitsin kevyimmän mahdollisen ja tulos: leuassa karseet paiseet. Toisen yrityksen jälkeen luovutin ja käytän päivävoidetta myös illalla. Toisaalta ei mulla ole ryppyjäkään joten ei kai tää niin vakava virhe ole. Yhtä hyvin aloittajalla voi olla käytössä liian tuhti kosteusvoide.

Vierailija
10/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällähetkellä Erisanin kosteusvoide, aiemmin en ole käyttänyt tuommoisia ollenkaan. Tähän hätään en ehdi apteekissa käymään, pitää kai ainakin koittaa olla "liikuttamatta" leukaa, koska sekin sattuu tuon näppylän takia... :/ Ap

Vierailija
11/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä vaihtaminen joskus auttaa. Olen 46v nainen ja yrittänyt pari kertaa alkaa käyttämään yövoidetta. Valitsin kevyimmän mahdollisen ja tulos: leuassa karseet paiseet. Toisen yrityksen jälkeen luovutin ja käytän päivävoidetta myös illalla. Toisaalta ei mulla ole ryppyjäkään joten ei kai tää niin vakava virhe ole. Yhtä hyvin aloittajalla voi olla käytössä liian tuhti kosteusvoide.
[/quote]
Voi olla myös päinvastoin. Yritin vuosia päästä näpyistä eroon ties millä akneihon mömmöillä, kunnes lopulta tajusin että nehän vaan pahentaa asiaa kun ongelma onkin kuivuus. Vaihdoin tuhdeimpaan voiteeseen mitä löytyi ja iho voi paremmin kuin pitkään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä