Tykkäättekö näistä 2v tytöille ostetuista vaatteista? +MIKÄ JUHLAMEKKO PARAS?
http://aijaa.com/463Gt3
Vähän mammablogimaiseen tyyliin tein kollaasin vaatteista, joita tilasin meidän tytöille H&Mltä. Osaa vaatteista on tilattu kahdet, osaa yhdet joita sitten vuorotellaan tytöillä. Niin ja meidän tytöt täyttää nyt kesällä 2 vuotta. Osan vaatteista (esim. pipot) olen tilannut jo vähän syksyä ajatellen, mutta laitoin kuitenkin mukaan kollaasiin. Ois kiva tietää miltä näyttää ja löytyykö jonkun naperon vaatekaapista samoja? Jos on jotain laadultaan ihan onnettomia ostoksia, niin vinkatkaa niin tiedän palauttaa ;)
Niin ja elokuussa on tiedossa mun siskon (eli tyttöjen tädin) häät, joihin pikkukansan puvut on vielä vähän hakusessa. Näyttääkö näistä mikään hyvältä tai onko kokemuksia miten esim. nuo oikeanpuolimmaiset puvut pysyy kaksivuotiaiden vauhtiviikareiden päällä? :)
http://aijaa.com/jPJy7B
Kommentit (19)
Lila juhlamekko ja se vaaleanpunainen jossa jtn. hopeisia? palloja. Mun mielestä näteimmät.
Jotenkin ite en oo luottavainen noihin halppiskenkiin, varsinkaan lapsilla... Jotkut flipflopparit itellä rantsukenkinä menee mut en oo lapsille tuolta ostanu :(
Liputan sen lilan mekon + ensimmäisen mekon vasemmalta laskien puolesta :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:18"]
Lila juhlamekko ja se vaaleanpunainen jossa jtn. hopeisia? palloja. Mun mielestä näteimmät.
[/quote]
Ne on omatkin suosikkini! Tytöillä ei ole lilaa juurikaan ollut, joten se värinä vähän jännittää (äitiä siis, ei tyttöjä :D).
Lilan värinen mekko ehdottomasti. Ei mulla mielipidettä noista muista.
eikä, ihana tilaus <3 jotenkin noi väritkin on tosi freesit, ei liian oksennuspinkkiä mutta ei mitään ehdotonta pinkin välttelyäkään :D mitä kuviointia noissa valkosissa leggingseissä on?
Ihan kivoja vaatteita. Mekoista lila ja samanlainen vaaleanpunainen on mun suosikkeja.
H&M: lasten tennarit on itse asiassa saaneet ihan hyvän vastaanoton jalkaterapeutilta. Niitäkin on monenlaisia, tarkistat vaan että on taipuisat ohuehkot pohjat, suora kesti eikä kärki nouse ylöspäin. Eikä pohjassa ole yhtään kantaa.
Siis kuinka monta hiuspantaa ja kenkäparia se lapsi tarvitsee? Nuo H&M:n kengäthän ei ole mitään hyviä eli lähinnä niitä pidetään hienoimpina kenkinä, tai ainakin olen itse näin ajatellut.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:24"]
Siis kuinka monta hiuspantaa ja kenkäparia se lapsi tarvitsee? Nuo H&M:n kengäthän ei ole mitään hyviä eli lähinnä niitä pidetään hienoimpina kenkinä, tai ainakin olen itse näin ajatellut.
[/quote]
Ilmeisesti teillä onkin kaksostytöt :) pahoitteluni.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:22"]
eikä, ihana tilaus <3 jotenkin noi väritkin on tosi freesit, ei liian oksennuspinkkiä mutta ei mitään ehdotonta pinkin välttelyäkään :D mitä kuviointia noissa valkosissa leggingseissä on?
[/quote]
Katsotaan toimiiko linkki.... Kissoja niissä on!
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/A00%200216489%20008%2000%200000.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:23"]H&M: lasten tennarit on itse asiassa saaneet ihan hyvän vastaanoton jalkaterapeutilta. Niitäkin on monenlaisia, tarkistat vaan että on taipuisat ohuehkot pohjat, suora kesti eikä kärki nouse ylöspäin. Eikä pohjassa ole yhtään kantaa.
[/quote]
Niin ja lila mekko kivoin!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:24"]
[/quote]
Ilmeisesti teillä onkin kaksostytöt :) pahoitteluni.
[/quote]
Kaksoset on, en tainnut kirjoittaa sitä selvästi aloitusviestissä :D Mutta hiuspantoja menis kyllä yhdelläkin tytöllä tuo kuusi kappaletta helposti, en ymmärrä miten niihin tytöillä päätyy päivänruokalista helpommin hiuspantoihin kuin paitoihin :D Ja itsekin hiukan varauksella tilasin noita kenkiä. Rattaissa istuessa yms vain vähän kävellessä pidetään yleensä noita H&M:n kenkiä. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:23"]
H&M: lasten tennarit on itse asiassa saaneet ihan hyvän vastaanoton jalkaterapeutilta. Niitäkin on monenlaisia, tarkistat vaan että on taipuisat ohuehkot pohjat, suora kesti eikä kärki nouse ylöspäin. Eikä pohjassa ole yhtään kantaa.
[/quote]
oisko lähdettä???
en tiedä, tosta raidallisesta bodystä tulee mieleen uunao turhapuro :D ei varmaan sellainen kommentti, mitä tyttölapsin äiti haluaa kuulla mutta...
Käyttääkö joku oikeasti 2-vuotiailla vielä tuollaisia bodymallisia vaatteita? Lisäksi ihmetyttää vaatteiden samankaltaisuus, farkkusortsithan ovat melkein identtiset? Leopardikuvio on halpaa kenen tahansa päällä, mutta 2-vuotiaalle? Aurinkolasit eivät suojaa mitään, kengät ovat taatusti huonoksi jaloille ja missä on kaikki pitkähihaiset auringolta suojaavat vaatteet? Olet taatusti trolli.
Mäkin olen lukenut, että hm:n tennarit on ihan hyvät kengät joustavan ja tasaisen pohjan ja korottomuuden takia. Oisko ollu joskus vauva-lehdessä juttua.
nuo henkkamaukka aurinkolasit on ihan rimpuloita, ostakaa optikolta oikeat lasit niin säästytte paljolta