Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, jos aikuinen mies nostaa penkistä maksimissaan 30-35 kg treenaamatta?

Vierailija
26.01.2022 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko heikko ja/tai laiha ja/tai nuori.

Vierailija
42/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti menee, itse 50kg naisena nostan oman painoni penkistä ilman treeniä.

Kunnon pullomössö mies.

50 kg nainen on lihakseton ruipelo, tai todella lyhyt ja rasvat olemattomat. 50 kg puhtaalla tekniikalla ei todellakaan nouse penkistä. Eikä varsinkaan ilman treeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko heikko ja/tai laiha ja/tai nuori.

Tai vanha.

Vierailija
44/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen 10 x 100 kg sarja pitää miehen saada, että näyttää mieheltä.

Vierailija
45/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon pullomössö mies.

50 kg nainen on lihakseton ruipelo, tai todella lyhyt ja rasvat olemattomat. 50 kg puhtaalla tekniikalla ei todellakaan nouse penkistä. Eikä varsinkaan ilman treeniä.

Käyn salilla ja 40-50kg on keskivertoa parempi tulos naiselle. Itse naisena nostan sen 45kg sarjoja säännöllisesti treenaavana. Toki penkki ei oo mun prioriteetti

Vierailija
46/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se yllättävän vähän. Itse jaksan nostaa 26kg enkä tee muuta kuin joogaa ja satunnaista kuntosaleilua.

Vierailija
47/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa edes nostaa penkistä, kun en osaa pitää käsiäni tasapainossa. Itselläni on vaikea toimia selälleen painojen kanssa. Tänään treenasin pitkästä aikaa ja kevyillä painoilla punttasin. En halua rikkoa paikkojani. Ihan kotona treenasin monitoimilaitteella, että en uhmannut mitään rajoituksia.

M28

Vierailija
48/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon pullomössö mies.

En usko.[/quote

Ei ole moni muukaan uskonut ennenkuin näki itse. Kovaa fyysistä työtä jossa joutuu paljon siirtämään tavaraa käsin ja nostelemaan yli omien hartioiden. Siinä käsivoimat kasvaa ihan itsekseen.

Vierailija
49/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan keskiverto treenaamaton nainen nostaa suunnilleen ton verran, joten erittäin huono tulos mieheltä.

Ei todellakaan nosta. Pelkkä tyhjä tanko voi olla liian raskas.

Vierailija
50/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis painotko ovat 30-35 kg? Minkäs painoinen tanko on?

Vierailija
51/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen 10 x 100 kg sarja pitää miehen saada, että näyttää mieheltä.

Se on totta, mutta ei se treenamatta nouse.

Vierailija
52/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti sinulla ei ainakaan nouse tuo, jos et tiedä, kuinka paljon penkkitanko normaalisti painaa.

Vierailija
53/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti sinulla ei ainakaan nouse tuo, jos et tiedä, kuinka paljon penkkitanko normaalisti painaa.

Onhan niitäkin eri painoisia olemassa.

Vierailija
54/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon pullomössö mies.

Käyn salilla ja 40-50kg on keskivertoa parempi tulos naiselle. Itse naisena nostan sen 45kg sarjoja säännöllisesti treenaavana. Toki penkki ei oo mun prioriteetti

Jep. Itsellä aikoinaan sama, sarjapainot penkissä 40-43 kg. Oma paino n. 60 kg, paljon lihasta, vuosien treeni.

Vierailija
55/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koskaan aikaisemmin nostanut ja nostaa yksin niin ei kannata laittaa enempää. Se vasta on noloa jos kuristuu alle 50kg painoihin.

Vierailija
56/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta kerrotaan tässä nyt vaikka vuosien takaa kokemus LadyLinelta. Kyllä, sieltä. 😀 Siellä oli penkkipaikka, yksi tanko ja pari levyä, 15 kg muistaakseni suurin. Tangon painoa ei lukenut missään, ei edes tangossa. Kävin sitten respassa kysymässä, paljonko se painaa, kun oli todella kevyen tuntuinen. Vastaus oli että "n. 20 kg." En uskonut ja ehdotin, että voisko asian joskus tarkistaa kuitenkin. Siitä meni pari viikkoa, oli ilmaantunut tarra, jossa tangon painoksi ilmoitettiin n. 3,5 kg.

Tarinan opetus: jos et treenaa tai tiedä paljonko asiat painavat, voit erehtyä myös tuloksissasi.

Jos olettaa 3,5 kg telineessä olevan tangon painavan 20 kg ja lisäät siihen 15 kg kiekot molemmille puolille, et penkkaa 50 kg vaan 33,5 kg. Siihen voi hyväkuntoinen 50 kg nainen pystyä.

Vierailija
57/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta kerrotaan tässä nyt vaikka vuosien takaa kokemus LadyLinelta. Kyllä, sieltä. 😀 Siellä oli penkkipaikka, yksi tanko ja pari levyä, 15 kg muistaakseni suurin. Tangon painoa ei lukenut missään, ei edes tangossa. Kävin sitten respassa kysymässä, paljonko se painaa, kun oli todella kevyen tuntuinen. Vastaus oli että "n. 20 kg." En uskonut ja ehdotin, että voisko asian joskus tarkistaa kuitenkin. Siitä meni pari viikkoa, oli ilmaantunut tarra, jossa tangon painoksi ilmoitettiin n. 3,5 kg.

Tarinan opetus: jos et treenaa tai tiedä paljonko asiat painavat, voit erehtyä myös tuloksissasi.

Jos olettaa 3,5 kg telineessä olevan tangon painavan 20 kg ja lisäät siihen 15 kg kiekot molemmille puolille, et penkkaa 50 kg vaan 33,5 kg. Siihen voi hyväkuntoinen 50 kg nainen pystyä.

Minkälainen hammastikku painaa 3,5 kg? Vai oliko joku kevennetty smith-kone?

Vierailija
58/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain on lähdettävä. Tiedän tapauksen kun 3kymppinen mies meni punttisalille ja pelkkä tanko nousi penkistä vapisten. 8 vuoden ahkeralla harjoittelulla mies nosti lopulta 150kg.

Vierailija
59/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se 35 kg on lompakko täynnä seteleitä ja luottokortteja niin sanoisin että aika vakuuttava saavutus. 

Vierailija
60/76 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta nostella hukkarautaa penkistä. Arjen askareet sujuvat ja lihakset eivät ole surkastuneet. Paremmasta kestävyyskunnosta ja hapenottokyvystä sen sijaan on hyötyä normaalissa elämässäkin hyvivoinnin kasvun muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä