Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, jos aikuinen mies nostaa penkistä maksimissaan 30-35 kg treenaamatta?

Vierailija
26.01.2022 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä naisilta kysyt, niin heille paljon tärkeämpää on se rintalihasten koko ja vähäinen rasvaprosentti. Naiset harvoin ymmärtävät, kuinka paljon treeniä tarvitaan niihin näkyviin rintalihaksiin ja miten paljon se penkkitulos niillä loppujen lopuksi onkaan.

Word. 

Kun nostin nuorena ekan kerran 100 kg niin tyttöystävä meinasi että kyllä hänkin vähintään 80 kg varmaan saisi jos yrittäisi :DD

Vierailija
22/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti täysin yhdentekevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan vaan 10kg, niin toi on saavutus muhun verrattuna xD tosin oon kyllä aika siro

Vierailija
24/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään syytä, miksi minun pitäisi tietää paljonko joku tuttu tai edes vieras mies nostaa penkistä. Vielä vähemmän keksin syitä sille, että minulla pitäisi olla asiasta joku mielipide. 

En minä salilla käyntiä vastaan ole, jos sellaisesta tykkää. Mutta kyllä miehestä saa vähän huonon vaikutelman, jos hän puheissaan tuo esiin tuon harrastuksen.

Vierailija
25/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikäni tehnyt raskaita töitä ja nyt osittain invalidinakin varmasti voitan ap:n voimiltani vaikka tietyt vammat aiheuttaakin sen etten saa nimenomaan penkistä nousemaan edes tankoa. Ap on taas joku naurettava teini jolle voiman mittari on penkkitulos.

m42

Vierailija
26/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiijä. Kasiluokalla ekakerran kokeilin kun kylänpojat ähelsi. 87kg nousi, omapaino jotain 65kg.

Muutama apulantasäkki tuli kotona heitettyä koneeseen ja moottorisahaa ulkoilutettua metsässä ikään kuin kuivaharjoitteluna.

Vierailija
27/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtäkään syytä, miksi minun pitäisi tietää paljonko joku tuttu tai edes vieras mies nostaa penkistä. Vielä vähemmän keksin syitä sille, että minulla pitäisi olla asiasta joku mielipide. 

En minä salilla käyntiä vastaan ole, jos sellaisesta tykkää. Mutta kyllä miehestä saa vähän huonon vaikutelman, jos hän puheissaan tuo esiin tuon harrastuksen.

Lisään vielä: Tää salilla käynti on vähän niin kuin suolen toiminta. Hyvähän se on, jos kaikki on hyvin ja suoli toimii. Mutta en silti halua kuulla siitä.

Vierailija
28/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kyse ei ole voiman puutteesta, vaan puutteellisesta tekniikasta ja hermotuksesta. 50 kiloa nousee varmaan viikon treenin jälkeen, kun joku opettaa oikean tekniikan.

Vierailija
29/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se paljon vai vähän?

Vierailija
30/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä naisilta kysyt, niin heille paljon tärkeämpää on se rintalihasten koko ja vähäinen rasvaprosentti. Naiset harvoin ymmärtävät, kuinka paljon treeniä tarvitaan niihin näkyviin rintalihaksiin ja miten paljon se penkkitulos niillä loppujen lopuksi onkaan.

Rintalihas... evvk. Rasvaprosentti... evvk. Älykkyys... no nyt alkoi kiinnostaa!

Vierailija
31/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika noloa kun perus nainenkin ton verran nostaa

Vierailija
32/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heikko terveys, joku tuki- ja liikuntaelinongelma tms. Mutta ei se sinänsä minua liikuta. On niitä sellaisiakin miehiä, joilla ei ole käsiä ollenkaan tai ne ovat halvaantuneet. Semmoista se on.

Vierailija
33/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole koskaan salilla käyny ja nousee 85kg... ton verta pitäs jokasel vähintään nousta joka ei salilla käy

Kun aloitin salilla, niin nostin 10 sarjan tangolla. That's it. En jaksanut enempää. Olin tuolloin 29-vuotias mies. 85 kg ei nouse, jos ei ole mitään tehnyt. Kyllä tuo sen verran on jo hyvä tulos.

85 kg varmaan menisi mutta maksimeita en ole koskaan kokeillut. 60 kg sarjoissa sekä penkkiä että pystypenkkiä. Taakse ilmestyvät aina vakikävijät joilla on kolme kertaa enemmän painoa kun minulla. Huomasivat heti etten treenaa ulkonäön vuoksi vaan että painoni pitää pysyä alta 70 kg:n joka ei ole minkäänlainen ongelma vaikka olen 180 cm pitkä. Eri laji, eri suunnitelma painonnoston suhteen. Luultavasti nostaisin reilusti yli 60 kg jos kokeilisin, mutta on tyhmää kokeilla mikäli jokin lihas pettää. Nostetaan niitä painoja pikkuhiljaa.

Vierailija
34/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siima mieheksi.

Vierailija
35/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintalihas... evvk. Rasvaprosentti... evvk. Älykkyys... no nyt alkoi kiinnostaa!

Tässä puhuttiin nyt kauniista naisista, jotka käyvät salilla.

Vierailija
36/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihan oikeasti ekaa kertaa nostaa niin ei se mikään ihme ole. Hyvin pienellä harjoittelulla ja oikealla tekniikalla tohon saa 30 kiloa lisää helposti.

Vierailija
37/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetuimmat 65 kilon penkkinostajat lienevät Wayne Gretzky ja Sebastian Aho....

Vierailija
38/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti menee, itse 50kg naisena nostan oman painoni penkistä ilman treeniä.

Kunnon pullomössö mies.

En usko.

Vierailija
39/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nostat pankista. Siinä se kysymys mikä vaikuttaa saatko naisia, penkistä nosto on puupäiden touhua.

Vierailija
40/76 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuttiin nyt kauniista naisista, jotka käyvät salilla.

Kyl nekin ottaa mieluummin älykkään ja rikkaan, jos vaan saavat. 

Ei ole vielä rintalihasmiestä joka olisi massimiehen voittanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi