Nyt himoitaan "mummoalkkareita" Ei enään Stringejä
Hyvä juttu tämä seuraava. Olen jo ihmetellyt, et miten täälläkin keskusteluissa kauheesti suositaan stringejä. Ne on nyt OUT SEASON!!!! http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/nuoret-naiset-hylkasivat-stringit-nyt-himoitaan-mummoalkkareita/5134794
Kommentit (47)
Mä en edes omista stringejä. Miksi edes haluaisin pers'vaossa hinkkaavat kalsarit...
Ärsyttää tosiaan, että tiettyihin asioihin yhdistetään aina kuvitelma halusta miellyttää miehiä. Mun stringit on mukavimmat alushousuni. Eivät hankaa tai rullaannu eivätkä näy housujen läpi. Pitäkää muut, mitä lystäätte.
Niin. Onhan tämä vaikea asia käsittää. Takapuoleni on mallia omena ja ikää 40v. Kun puet pyöreän takapuolen päälle ne tavan kalsarit, niitä saa nykiä koko ajan johonkin suuntaan.
Mieluisin housumallini on istuva ja sileä slim-versio. Farkkua ohuempi. Alushousujen saumat näkyvät, stringien eivät. Ne EIVÄT hierrä, kun osaa ostaa oikeaa kokoa ja materiaalia. Sama mies 20v. ja tykkää kyllä stringeillä ja ilman. Mutta itselleni ne kyllä ostan. Kovin tämä aihe jaksaa kiinnostaa ja ihan varmoja tunnutaan olevan TOISTEN alushousuista :D Tosiaan minulle on ihan sama. Ihan vapaasti käyttäkää muut vaikka polveen asti ulottuvia kalsonkeja. Minä olen huomenna kevätjuhlissa se pyöreäpeppumamma, jolla eivät alushousujen saumat näy istuvan kotelomekon alta :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:26"]Ei stringit ole enää vuosiin olleet muodissa.
Itse suosin vanhoja reikäisiä alkkareita. Aina tapaa kiinnostavia miehiä kun on ne jalassa.
[/quote]
Jep.Flaxi käy, jos vielä sloggeissa reikiä, nii bueno.Laitapa sexyt stringit, niin ei tapahdu mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:32"]
Olen käyttänyt ensisijaisesti stringejä n. 14-vuotiaasta saakka, nyt olen 30. Oikean kokoiset ja miellyttävästä materiaalista valmistetut stringit ovat ehdottomasti ne mukavimmat alushousut, toisinaan saatan kuitenkin valita esim. hipster-malliset ihan vaan ulkonäöllisistä syistä vaikka ne eivät jalassa niin mukavilta tunnukaan.
[/quote]
Onko Sulla joku "stringalkkari" fetissi,kun et voi parempia alkkareita käyttää, esim. hipster/hotpants :D
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:30"]
Stringejä pitää nuoret naiset miesten takia. Piste.
[/quote]
No onhan ne kuummemmat kuin jotkut mummokalsarit.
t. mies