Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollageeni on hyväksi iholle.

Vierailija
29.05.2015 |

Mistä sitä saa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä alkaisi popsimaan tuollaista, mutta jokainen tekee niinkuin haluaa.

Ihon saa aika hyvin pysymään kunnossa kun ei tupakoi, eikä käytä alkoholia, syö terveellisesti, nukkuu hyvin ja ulkoilee paljon - tuo viimeinen on mielestäni tärkeintä.

Ja muuten, älkää käyttäkö mitään peitevoiteita tai puutereita, ne on todellisia myrkkyjä kasvojen herkälle iholle.

Harvoin on mistään poppakonsteista apua. Ja niin kuin joku jo täällä mainitsi, kollageenien myyjät nauravat makeasti koko matkan pankkiin.

Mistäs olet peitevoiteiden ja puuterin myrkyllisyyden keksinyt? 1700-luvultako?

No esim tuoteselostuksista vuodelta 2016.

Ihon täytyy saada hengittää, ei se ole tarkoitus että huokoset tukitaan tuollaisilla töhnillä ja myrkyillä. Nuokin valmistajat nauravat makeasti kun pankkitili pullistelee aivopestyjen ja turhamaisten naisten ansioista.

T. Täti Terävä

Täti on hyvä ja panee tähän linkin, josta selviää, millaisilla keuhkoilla ne huokoset hengittävät.

Siis ihohuokoset. Ovatko ne jotenkin outo käsitys sinulle? Tiedätkö että ihomme hengittää?

T. Täti Terävä

Anna tulla vain ihohuokosten hengityksen salat. Kerro myös, miten ihohuokoset tukehtuvat.

Vierailija
22/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin meikki nimenomaan suojaa herkkää ihoani ulkona viimaa ja kylmää vastaan, myös saasteet tarttuvat meikin pintaan eikä suoraan ihoon. Illalla naama puhdistetaan tietysti hyvin ennen nukkumista. Ja minä olen kunnon luomuilija, en käytä edes deodoranttia siinä olevien metallien takia. Voiteina käytän vain kookosöljyä ja nyt ostin kyllä +50 aurinkorasvan kasvoilleni, lapsille tarkoitettu hajusteeton versio, oletan siinä olevan vähemmän myrkkyjä kuin aikuisten rasvoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen ostanut kollageeniseerumia jostain nettikaupasta. Ihan googlaamalla etsin.

Ei auta pinnallisesti iholle laitettuna. Retinoli on ainut joka tutkitusti auttaa, ja tietty auringon välttäminen.

Vierailija
24/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä alkaisi popsimaan tuollaista, mutta jokainen tekee niinkuin haluaa.

Ihon saa aika hyvin pysymään kunnossa kun ei tupakoi, eikä käytä alkoholia, syö terveellisesti, nukkuu hyvin ja ulkoilee paljon - tuo viimeinen on mielestäni tärkeintä.

Ja muuten, älkää käyttäkö mitään peitevoiteita tai puutereita, ne on todellisia myrkkyjä kasvojen herkälle iholle.

Harvoin on mistään poppakonsteista apua. Ja niin kuin joku jo täällä mainitsi, kollageenien myyjät nauravat makeasti koko matkan pankkiin.

Mistäs olet peitevoiteiden ja puuterin myrkyllisyyden keksinyt? 1700-luvultako?

No esim tuoteselostuksista vuodelta 2016.

Ihon täytyy saada hengittää, ei se ole tarkoitus että huokoset tukitaan tuollaisilla töhnillä ja myrkyillä. Nuokin valmistajat nauravat makeasti kun pankkitili pullistelee aivopestyjen ja turhamaisten naisten ansioista.

T. Täti Terävä

Täti on hyvä ja panee tähän linkin, josta selviää, millaisilla keuhkoilla ne huokoset hengittävät.

Siis ihohuokoset. Ovatko ne jotenkin outo käsitys sinulle? Tiedätkö että ihomme hengittää?

T. Täti Terävä

Anna tulla vain ihohuokosten hengityksen salat. Kerro myös, miten ihohuokoset tukehtuvat.

No, Täti, alkaako sitä selitystä tulla? Ihan omin sanoin tai kuvin vain koko ihon hengittämisen mekaniikka. Kiinnostaa jo niin, etten tuolilla pysy.

Vierailija
25/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt kollageenia puolisen vuotta jauheena, tilasin iHerbistä. Iho ja kynnet on parantuneet selvästi sinä aikana.

Tätä olen tilannut tuolta iherbistä

Great Lakes Gelatin Co., Beef Hide Gelatin, Collagen Joint Care, Unflavored, 16 oz (454 g)

Vierailija
26/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joitan tabletteja iherbistä.

En tiedä johtuuko geeneistä vai vetämistäni tabuista, vain voiteista, niin ihoni on täysin rypytön ja napakka kaikkialta muualta paitsi silmien ympäriltä, joissa on naururypyt olleet jos 25-vuotiaasta. Minua luullaan 6-8 vuotta nuoremmaksi.

Voi tietty johtua geeneistäkin,mmutta enpä uskalla lopettaa kaikkia lisäravinteitakaan...

N47

Vierailija
27/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ketään niin heleäihoista naista kuin edesmennyt mummoni. Hän kuoli 88-vuotiaana eikä kasvoissa ollut ryppyjä, ainoastaan kasvonpiirteet olivat pitkän sairaalassa olon jälkeen kuopalla ihan loppuaikoina. Samaa sarjaa on äitini, iho on sileämpi kuin monilla tuntemillani kolmekymppisillä. Molemmat käyttivät ja äiti edelleen käyttää niitä peitevoiteita ja puuteria koko ikänsä, erityisesti mummo oli todellinen lady ja tarkka ulkonäöstään. Kumpikaan ei koskaan ole pahemmin auringon paahteessa viihtynyt mutta muuten ruokavalio ja elintavat eivät mitenkään yltiöterveelliset. Elämäntavoilla voi varmasti vaikuttaa jossain määrin mutta eiköhän geenit tässäkin asiassa vaikuta enemmän.

Vierailija
28/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt hyvin hankalasta atooppisesta, rutikuivasta ja kutisevasta ihosta lapsuudesta asti. Voi miten lukemattomat itkut olen sen takia itkenyt ja hävennyt itseäni. Kaikki mahdolliset voiteet, luontaistuotteet ja poppaskonstit on tullut kokeiltua ja sitä rahanmenoa en edes uskalla ajatella. Toisinaan luulin löytäneeni jo avun, mutta se oli vain väliaikaista, ja ihottuma ja kuivuus palasivat. Kaksi vuotta sitten kuulin Skin Gain -kollageenijauheesta. Olin aika epäileväinen, mutta tartuin siihen kuin hukkuva oljenkorteen ja ajattelin, että tämän vielä kokeilen, sitten luovutan.  En ollut uskoa todeksi, kun jo parin viikon käytön jälkeen iho alkoi osoittaa paranemisen merkkejä, tuntua pehmeämmältä ja kutina ja kuivuus vähentyä. Käytön jatkuessa tuloksia alkoi todella näkyä. Aluksi käytin kahta annospussia vuorokaudessa (suositus 1-2 pss/vrk). Sekoitin jauheen veteen ja join sen tyhjään mahaan heti aamulla herättyäni. Toisen lasillisen join illalla. Olen käyttänyt jauhetta päivittäin (joskus muutaman päivän tauko on ollut) tuon kaksi vuotta ja minulla on pehmeä, lähes normaali iho. Rasvatakaan ei enää tarvitse välttämättä joka päivä, kun ennen pahimpina aikoina jouduin läträämään monta kertaa päivässä, joskus jopa yöllä, kun kiristys ja hirvittävä kutina herättivät. Bonuksena myös kynnet ovat vahvat ja kauniit ja hiukset kiiltävät. 

Tämä on niin uskomatonta ja ilo uudesta ihosta on niin suuri, että vaikka jauhe on aika arvokasta, en todellakaan aio sen käyttöä lopettaa. Säästän vaikka sitten jostain muusta. Halusin jakaa oman kokemukseni, että kenties joku muukin ihonsa kanssa tuskaileva voisi saada avun. En väitä, että tuote toimii kaikilla, mutta minun ihoni se pelasti! Kannattaa kokeilla ja katsoa muutama viikko, miltä vaikuttaa :) 

Vierailija
29/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa on se, että kaikki mitä ihollesi pistät, imeytyy verenkiertoon. Kollageenejä on sitten montaa erilaista. Nivelien pintoja ajatellen kannattaa syödä kanat luineen, kuten Aasiassa. Siellä ei tunneta nivelvaivoja. Ihon suhteen pitää huomioida myös ihon bakteeristo. Liika pesu on pahasta.

Vierailija
30/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kärsinyt hyvin hankalasta atooppisesta, rutikuivasta ja kutisevasta ihosta lapsuudesta asti. Voi miten lukemattomat itkut olen sen takia itkenyt ja hävennyt itseäni. Kaikki mahdolliset voiteet, luontaistuotteet ja poppaskonstit on tullut kokeiltua ja sitä rahanmenoa en edes uskalla ajatella. Toisinaan luulin löytäneeni jo avun, mutta se oli vain väliaikaista, ja ihottuma ja kuivuus palasivat. Kaksi vuotta sitten kuulin Skin Gain -kollageenijauheesta. Olin aika epäileväinen, mutta tartuin siihen kuin hukkuva oljenkorteen ja ajattelin, että tämän vielä kokeilen, sitten luovutan.  En ollut uskoa todeksi, kun jo parin viikon käytön jälkeen iho alkoi osoittaa paranemisen merkkejä, tuntua pehmeämmältä ja kutina ja kuivuus vähentyä. Käytön jatkuessa tuloksia alkoi todella näkyä. Aluksi käytin kahta annospussia vuorokaudessa (suositus 1-2 pss/vrk). Sekoitin jauheen veteen ja join sen tyhjään mahaan heti aamulla herättyäni. Toisen lasillisen join illalla. Olen käyttänyt jauhetta päivittäin (joskus muutaman päivän tauko on ollut) tuon kaksi vuotta ja minulla on pehmeä, lähes normaali iho. Rasvatakaan ei enää tarvitse välttämättä joka päivä, kun ennen pahimpina aikoina jouduin läträämään monta kertaa päivässä, joskus jopa yöllä, kun kiristys ja hirvittävä kutina herättivät. Bonuksena myös kynnet ovat vahvat ja kauniit ja hiukset kiiltävät. 

Tämä on niin uskomatonta ja ilo uudesta ihosta on niin suuri, että vaikka jauhe on aika arvokasta, en todellakaan aio sen käyttöä lopettaa. Säästän vaikka sitten jostain muusta. Halusin jakaa oman kokemukseni, että kenties joku muukin ihonsa kanssa tuskaileva voisi saada avun. En väitä, että tuote toimii kaikilla, mutta minun ihoni se pelasti! Kannattaa kokeilla ja katsoa muutama viikko, miltä vaikuttaa :) 

Selkeä mainosteksti, mutta jos tämä olisi totta, olisi sinulla geenivirhe (tällaisia ihmisiä on), joka aiheuttaa kollageenisynteesin häiriöitä. Ongelmaa ei korjata syömällä kollageenia, vaan kollageenin lähtöaineita, eli aminohappoja.

Vierailija
31/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää näin etukäteen. Eli eikun luita imemään kun tulee 25v täyteen.

Kollageeni on proteiini. Ihan samalla tavalla se käyttäytyy ruuansulatuksessa lähes lähteestä riippumatta. Intrisiittinen tekijä ottaa tiettyjä vitamiineja talteen, mutta muuten elimistö hajottaa sen.

Vierailija
32/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol mainos

Vierailija
33/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä tuli mieleen vanhat kunnot Kuponkiuutiset?

Vierailija
34/53 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia. 

Tilasin itse kollageenijauhetta, joka näyttää olevan kalasta valmistettu. MSM:llä sain nivelvaivani kuriin ja tämän pitäisi auttaa myös niihin. Ihon kunnon paranemista en pistäisi tietenkään pahakseni. 

Vierailija
35/53 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kokemuksia. 

Tilasin itse kollageenijauhetta, joka näyttää olevan kalasta valmistettu. MSM:llä sain nivelvaivani kuriin ja tämän pitäisi auttaa myös niihin. Ihon kunnon paranemista en pistäisi tietenkään pahakseni. 

Kollageenia ei mistään kalajauhosta saa, vaan luista keitetystä liemestä.

Vierailija
36/53 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä Skin Gaine tuotetta on kehuttu kovasti ohuen ihon omaaville esim. couperosan tai ihonsiirtojen jälkeen....mutta mistä sitä voi ostaa!?

Vierailija
37/53 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kalakollageenikapseleita syksystä lähtien, mutta en ole havainnut mitään muutosta ihossa. Mutta jos nyt käykin niin, että naama rypistyy lopettamisen jälkeen, niin tulen tänne raportoimaan.

Vierailija
38/53 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut kalakollageenikapseleita syksystä lähtien, mutta en ole havainnut mitään muutosta ihossa. Mutta jos nyt käykin niin, että naama rypistyy lopettamisen jälkeen, niin tulen tänne raportoimaan.

Osta askorbiinihappojauhetta ja sekoita sitä hieman kosteusvoiteeseen (tai ihan vain veteen). Pesun jälkeen levittelet sitä naamalle ja johan lisääntyy kollageenin tuotanto kasvoilla. Ei kannata tehdä etukäteen kovin isoa satsia, koska hapettuu herkästi. 

Vierailija
39/53 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ostat vaan c-vitamiiniseerumia. :) Ja tretinoilia, ja teet happokuorinnan ordinaryn tuotteilla.

Vierailija
40/53 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt, et onks ne kollageenikapselit ihan turhia? Että ehtiikö ne olleenkaan ns. liueta, vai tuhoaako mahahapot ne, onks kellään tietoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän