Syntymäpituutesi ja pituutesi nyt?
Otsikossahan se tulikin jo eli minkä pituinen olit syntyessäsi ja minkä pituinen olet nyt?
Aloitan : 52 cm -> 166 cm.
Kommentit (102)
50 -> 168. Oikeestihan kannattais verrata pituutta 2-vuotiaana, koska joskus pituusennuste oli 2 * pituus 2-vuotiaana. :) mutta mä en ainakaan tiedä mun pituutta tuolloin.
Näin pienellä otannalla on aika mielenkiintoinen huomio, että mitä lyhyempi oli syntyessään, sitä pidempi on aikuisena. Ei kyllä varmaan oikeasti ole mikään fakta, mutta mielenkiintoista kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:13"]50 -> 168. Oikeestihan kannattais verrata pituutta 2-vuotiaana, koska joskus pituusennuste oli 2 * pituus 2-vuotiaana. :) mutta mä en ainakaan tiedä mun pituutta tuolloin.
[/quote]
Totta muuten puhut. Tosin ketju kaatuisi varmaan nopeasti kun harvempi taitaa tietää tuota kahden ikävuoden pituutta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:15"]
Näin pienellä otannalla on aika mielenkiintoinen huomio, että mitä lyhyempi oli syntyessään, sitä pidempi on aikuisena. Ei kyllä varmaan oikeasti ole mikään fakta, mutta mielenkiintoista kuitenkin.
[/quote]
Syntymäpituuttani en tiedä, mutta painoni oli 1700g. Kaksi kuukautta ennenaikaisena keskosena synnyin. Sukulaiset surivat, että keskonen raukka, jää pieneksi.
Nyt olen 195cm ja sukuni ylivoimaisesti pisin.
T. eräs mies.
49 cm ja 177 cm. Synnyin kaksi viikkoa etuajassa.
Mulla 49cm ja nyt 175cm, nainen olen.
Tuttavamies syntyi aikoinaan myös kaksi kuukautta ennen aikojaan keskosen rääpäleenä, nyt pituutta raavaalla miehellä 194cm.
40cm ja nyt 160cm. Synnyin rv 32 ja painoin 1,6kg.
Tytär 48cm ja nyt 163cm.
58cm ja 166cm . Laskettuaika oli laskettu persilleen ja osasin melkein puhua synnyttyäni...
48,5cm nyt 173cm. Nainen olen.