Vaatevuokraamo/-lainaamo on kyllä ihan älytön edes ideana
Ensinnäkin itselleni pukeutuminen on vahvasti osa minua. En todellakaan tunne itseäni itsekseni vaatteissa, joita en edes omista. Lisäksi lainaushintojen summaan lisäämällä muutaman kympin saisi vaatteen kaupasta ihan omaksi ja sitä voisi käyttää niin paljon kuin haluaa. Ja tuntea olevansa minä itse, eikä hengailla muiden vaatteissa. Joo-o, itse en näe noissa sitten pätkän vertaa järkeä. Jopa juhlavaatteet kannattaa mielestäni ehdottomasti ostaa omaksi. Jos vaikka mekon helma on liian pitkä jatkokäyttöä ajatellen, niin senkus lyhentää tai lyhennyttää ja sitten siinä on oiva bilemekko. Jopa vanhojentanssimekkoja voi tuunata vaikka baariin sopiviksi, jos siis mekkoja ylipäätään käyttää.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
https://www.bonprix.fi/style/paljettisomisteinen-oversize-paita-2032126…
Tämäkin sopii arkeen ja juhlaan.
Viskoositrikoo sopii bileisiin, muttei varsinaisesti juhliin.
https://www.zalando.fi/only-onllouisa-sequins-printtipaita-on321d1ys-q1…
Paidan malli ei taaskaan miellytä, mutta ideana jälleen se, että paljetteja voi olla ilman, että paita on mauton paljettisekamelska. Tuotakin käyttäisin sekä baarissa että arkena.
Paita sopii kaverin synttäreille tai bileisiin. Taidat olla aika nuori vielä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.ellos.fi/jdy/toppi-jdyotis-s-l-upper-sequins-top/1575175-01…
Esimerkiksi tuollainen paljettipaita sopii arkeen ja juhlaan. En tosin pidä paidan mallista, mutta idea on tuo, että se on paljettipaita, muttei KAUTTAALTAAN paljettien peitossa.
Jännittävämpää olisi, jos onnistuisit löytämään ja linkkaamaan paljettipaidan, joka on kauttaaltaan paljettien peitossa.
Minä en tiedä missä gaalaillallistapahtumissa käytte unissanne, mutta valtaosalle ihmisistä juhlia ovat synttärit, häät, no hautajaiset on surujuhla mutta siellä pukeutuminen ei ole pääosassa. UV, valmistujaiset, tavalliset baari-illat. Erikseen ovat ne hyvin harvat pukukoodijuhlat.
Ap
Kyllä töissä katsottais pitkään jos tuollaisissa halpaliikkeiden kimalluksissa kulkisi 😂
Olen kerran vuokrannut pitkän iltapuvun juhlaan, koska en halunnut ostaa itselleni sellaista varta vasten. Aika harvoin tavallisella tallaajalla on juhlia, joihin iltapukua tarvitaan. Itsellänikin vain tämä yksi kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.ellos.fi/jdy/toppi-jdyotis-s-l-upper-sequins-top/1575175-01…
Esimerkiksi tuollainen paljettipaita sopii arkeen ja juhlaan. En tosin pidä paidan mallista, mutta idea on tuo, että se on paljettipaita, muttei KAUTTAALTAAN paljettien peitossa.
Jännittävämpää olisi, jos onnistuisit löytämään ja linkkaamaan paljettipaidan, joka on kauttaaltaan paljettien peitossa.
Ööööö... Sellaisia on aika h e l v e t i n paljon??? Mitä ihmettä selität🙄
Minkä ikäinen vielä painottaa erikseen jotain baarivaatteita juhlavaatteina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.bonprix.fi/style/paljettisomisteinen-oversize-paita-2032126…
Tämäkin sopii arkeen ja juhlaan.
Viskoositrikoo sopii bileisiin, muttei varsinaisesti juhliin.
Bileisiin, muttei juhliin😂 sinusta varmaan rööki on pahasta, mutta tupakka ihan ok. Samoin olut on ok mutta bisseä ei saa juoda :DD ap
Vierailija kirjoitti:
Baariin mennään juhlimaan. Oletko t y h m ä ?
Haha, mä voin mennä baariin vaikka verkkareissa. Miksi ihmisellä pitäisi olla baarivaatteet erikseen 🤔
JUHLIA: HÄÄT, VALMISTUJAISET, UUDEN VUODEN BILEET, SYNTTÄRIT, BAARI-ILTA JNE. ERIKSEEN ON HYVIN HARVINAISET PUKUKOODI-ILTAMAT, JOIHIN EI VOI LAITTAA TAVALLISIA JUHLAVAATTEITA.
Vierailija kirjoitti:
Haha, mä voin mennä baariin vaikka verkkareissa. Miksi ihmisellä pitäisi olla baarivaatteet erikseen 🤔
Jos kävisit oikeasti baareissa, et kysyisi i D i o o t t i k Y S Y M Y k s i ä 😂😂😂😂 yritä ihmeessä päästä baariin verkkareissa🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariin mennään juhlimaan. Oletko t y h m ä ?
Mä menin baariin juomaan kaljaa ja tutustumaan ihmisiin. Yleensä mulla oli ihan samat vaatteet kuin kotona tai luennoilla. Miesseuraa riitti paljon enemmän kuin niillä paljettipaidoilla.
Ihan vinkkinä että baariin on myös niin sanotusti pukukoodi, joskin se on erittäin löyhä. Verkkareissa ei mihinkään oteta sisään, vähintään farkut pitää olla. Kokeilkaa huviksenne jos ette usko. Olen todistanut tällaista tilannetta ihan peruskapakassa, kun yksi tyyppi yritti sisään kollareissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
JUHLIA: HÄÄT, VALMISTUJAISET, UUDEN VUODEN BILEET, SYNTTÄRIT, BAARI-ILTA JNE. ERIKSEEN ON HYVIN HARVINAISET PUKUKOODI-ILTAMAT, JOIHIN EI VOI LAITTAA TAVALLISIA JUHLAVAATTEITA.
On juhlia ja bileitä. Jos hääpukeutuminen ei yhtään erotu baari-illan pukeutumisesta niin en kyllä kehuisi olevani tyylitaitoinen paljettiguru 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kävisit oikeasti baareissa, et kysyisi i D i o o t t i k Y S Y M Y k s i ä 😂😂😂😂 yritä ihmeessä päästä baariin verkkareissa🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ap
Ei ole minua vielä koskaan baarin ovelta vaatteiden takia käännytetty. Joskus olen ollut kyllä liian päissäni.
-eri.
Itsellä tulee mieleen sellainen n.50-vuotias jolla tekonahkalegginssit ja musta paljettipaita niin arkena kuin pyhänä. Siihen voi vielä lisätä jotkut mauttomat tekonahkasaappaat ja -laukun josta löytyy vähän blingblingiä ;) Lookki ois täydellinen tummalla kananpersetukalla ja aivan liian vahvalla meikillä.