Mihin kannattaa 200-300 tonnia sijoittaa?
Asuntojen hinnat laskevat. Pörssimarkkinoiden tulevaisuus vaikea ennustaa. Kaatuuko eu ja ekp jossakin vaiheessa? Mikä on turvallisin sijoitus? Kamppaileeko joku muu samanlaisten ajatusten kanssa?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:28"]
Asuntojen hinnat laskevat. Pörssimarkkinoiden tulevaisuus vaikea ennustaa. Kaatuuko eu ja ekp jossakin vaiheessa? Mikä on turvallisin sijoitus? Kamppaileeko joku muu samanlaisten ajatusten kanssa?
[/quote]
Mulla on varma vinkki. Sitä ei voi julkisesti kertoa. Mutta ota yhtettä ja tuo rahat käteisenä minulle. 30 % vuosituotto on varma ja tästä on jo väheneety minun palkkioni. Mitä vielä odotat?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:30"]
Arvokiinteistöön
[/quote]
Eipä tuolla summalla arvokiinteistöjä ostella
metsää ostaisin pari isoa tilaa kainuusta tai keskisuomesta
Osakemarkkinoille: 40% USA, 40% EU ja loput Kiina + kehittyvät maat
EU ja EKP eivät kaadu. Ja jos kaatuvat niin rahalla tms ei ole enää merkitystä.
Hajautus nyt ainakin. Ei kaikkea minnekään samaan paikkaan eikä ainakaan mihinkään sijoitusasuntoon. Asunto/kiinteistörahastot on myös tyhmille tarkoitettu.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:35"]
Osakemarkkinoille: 40% USA, 40% EU ja loput Kiina + kehittyvät maat
EU ja EKP eivät kaadu. Ja jos kaatuvat niin rahalla tms ei ole enää merkitystä.
[/quote]
Paitsi jos raha ei ole eu alueen pankissa. Eli silloin raha on turvassa ja silloin raha on hurjassa arvossa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:30"]
Arvokiinteistöön
[/quote]
Eipä tuolla summalla arvokiinteistöjä ostella
[/quote]
Keskustasta pienikin asunto tietystä paikasta niin kyllä arvo säilyy ja nousee.
Asuntojen hinnat laskee nyt myös keskustassa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:28"]
[/quote]
Mulla on varma vinkki. Sitä ei voi julkisesti kertoa. Mutta ota yhtettä ja tuo rahat käteisenä minulle. 30 % vuosituotto on varma ja tästä on jo väheneety minun palkkioni. Mitä vielä odotat?
[/quote]
Kiinnostuin. Laita numeroa tai jotain miten saan sinuun yhteyttä.
Sveitsiläiseen tai jenkkipankkiin?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:43"]Asuntojen hinnat laskee nyt myös keskustassa.
[/quote]
Öööö eikö nouse asuntojen hinnat ikinä?????
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:43"]Asuntojen hinnat laskee nyt myös keskustassa. [/quote] Öööö eikö nouse asuntojen hinnat ikinä?????
[/quote]
Jos ne välillä laskee niin silloin oot häviöllä
Lottoa koko rahalla ja katso miten käy.
Naisilta ei kannata kysyä. Mene kysymään joltakin ammattilaiselta, mutta varmistu siitä, että hän on mies.
Naiset jättäköön raha asiat jotain niistä tietäville ja pysytelkööt keittiössä.
Raha kannattaa pitää tilillä jonkun muun maanosan pankissa
Terapiaan.