Mistä XS kokoiset juhlasukkahousut?
En käsittänyt, ettei semmoisia kaupassa sit olekaan vaikka joidenkin mallien kokotaulukossa se on mainittu. Netistä ei ehdi enää huomiseksi tilata. Tulisivat 15v tytölleni.
Kommentit (9)
Kävin itse ostamassa Sokokselta viime viikolla, ennen olen ostanut mm h&mstä, ginasta ja anttilasta. On kai niitä kaikkialla, ostan joko xs tai 34, monesti nuo 34-36 on ihan hyvät, yleensä myös jopa 36-38, koska vaikka sukkahousut venyy pienestä koosta isompaan paljon, tuollainen"monikoko" yleensä pysyy päällä.
Sokoksella ei ollut kuin koko 36-40
Miten H&M kaupoissa oli jos ei ole verkkokaupassakaan? Kappalhissa en käynytkään, verkkokaupassa oli jotain mutta kun tarkistin myymäläsaatavuuden, ei ollut meidän myymälässä.
Ap.
H&M myy kokoa xs-s. Sellanen neljän paketti ja maksaa viis euroa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:36"]H&M myy kokoa xs-s. Sellanen neljän paketti ja maksaa viis euroa.
[/quote]
Ovatko oikeesti ohuet juhlasukkahousut?
Se voi kyllä käyttää isompiakin sukkahousuja varsinkin kun on yhdestä päivästä kyse. Se 36-40 on ihan hyvä.
minä käytin joskus teininä oman äidin sukkahousuja kun sillä oli monta paria niin turha ostaa uusia vaan mulle.
Kyllä oli h&m ja kappahl:saa xs sukkahousuja vielä eilen ainakin. Sokoksella ei ollut. Tre kaupunki.
Mä olen xs-kokoisenakin käyttänyt esim. Norlynin kokoa 36-40 eli sitä pienintä kokoa. Ei ole koskaan ollut liian ison tuntuiset.