Raskaana ex-miehelle
Erosimme exän kanssa viisi vuotta sitten. Yhteiset lapset ovat teinejä nyt. Miehellä oli tämän jälkeen suhde, josta hän sai kaksi lasta lisää. Parin vuoden jälkeen erosivat.
Kuinka ollakaan mahdollista, eksyin exän sänkyyn ja ehkäisystä huolimatta olen raskaana. :'( Olen jo lähes 40-vuotias, mutta perusasiat kunnossa. Omistusasunto, vakituinen työ, olen terve. Mitä ihmettä?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:42"]Ymmärrän tuon exään sekaantumisen kun itselle on käynyt noin. Olin palauttamassa exälle kuuluvia kamoja, hiusharjaa, kiharrinta ym.veskiin jäänyttä tavaraa. Tuli kutsu sisään kun ex oli laittamassa parvekelaatikoita ja tarvitsi(?) apua jossakin metallikannakkeissa.Yhtäkkiä löydyimme syleilemästä ja sitten olikin kiihkeää seksiä seuraavat 15 min. , tauko ja uudelleen rauhallisemmin. Sen jälkeen ei ole ollut mitään, raskaudesta puhumattakaan. Että kaikkea sitä... [/quote] Olimme ystävät myös exän ollessa uudessa suhteessa. Itsekin olin hetken, mutta kaipasin
itsenäisyyttä enemmän. Muita suhteita itselläno ei ole ollut. En harrasta yhdenillan juttuja - ehkäpä olisi ennemmin pitänyt ;-)
[/quote]
ok
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:45"]Tee isästä lapsen lähihuoltaja ja ota äitiys tälläkertaa rennommin. Oikein tuollaiselle miehelle kantaa mahdollisimman paljon vastuuta siitoksistaan!
[/quote]
:-) Ex on vuoroviikoin isänä lapsille, pienet eivät ole kokonaista viikkoa. Lapset ovat vuorotellen, välillä osittain samaan aikaan. Hulluinta tässä on se, että avioliiton aikana kolmatta ei tullut, vaikkapa olisi saanut tulla. Sikäli abortti tuntuu myös pahalle.Tiedän, että tilanne kuulostaa kauhealle. Ja hävettää :'( Ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:35"]Mietin selviänkö ja jaksanko vielä kaiken? Miten ex reagoi ja haluaako hän lapsen? Mitenviitsin puhua kenellekään tai neuvolassa tästä? Kaikki hämmästyvät ja täälläkin kuuluu heti tällaista. :'( Ap
[/quote]
Minä en jaksaisi. Teinien äitiä en enää jaksaisi pikkulapsiaikaa. Saati ex miehen kanssa
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:50"]Luulisi sun jo tietävän, kun nainen ja mies yhtyy toisiinsa, niin ehkäisystä huolimatta voipi käydä näin kuin on käynyt.. Voisit sille exällesi kertoa tästä ja ehkä yhdessä pähkäillä, miten eteenpäin.
[/quote]
Eihän tässä siitä ole kysymys, etten olisi tiennyt. Jos on 7v hedelmätön ja tulee ehkäisyn kanssa raskaaksi. Yllättävää ja hämmentävää
Älä häpeä! Nauti! Onnea raskauteen! Pidä seksuaalinen vapautesi! Älä solmi avioliittoa hänen kanssaan!
En jaksais uutta pikkulapsiaikaa. Saati exän kanssa
Kannattaisi varmaan sen exän kanssa asiasta puhua ja yhdessä päättää miten tästä eteenpäin.
Sitä itsekin mietin. Jos päädyn pitämään lapsen, täytyy varautua hoitamaan hänet yksin. Jos haluaisi olla yltiömäisen positiivinen, olen itsekin ihmisenä kasvanut, en stressaa samanlaisista asioista, omat vanhempani ovat eläkkeellä, voisin jäädä taloudellisesti hoitovapaalle, eikä olisi kiirettä töihin tai omiin menoihin - kuten nuorempana enemmän. Ap
Mitä sä vielä mietit liikaa? Voi mennä kesken, olla vammainen vai pidätkö vaikka ex ei hyväksy?
Jos olet jo aiemmin saanut lapsia ja vielapa alle 40 ei nyt kummemmin pitaisi ongelmia olla. Tokihan nykyaan voi kayda monenlaisissa alkuaikojen tarkastuksissa, lapsivesinaytteellekkin on vaihtoehtona verikokeisiin perustuva melkein yhta luotettava tulos jos ei halua neulansyyniin. Itse olen saanut lapseni 37v. ja 39v., meni aikaa ennenkuin loysin mieheni. Kummatkin raskaudet ovat olleet ihania ja helppoja. Juttele ex:n kanssa, jos han on muiden lasten elamassa mukana niin mahtuisiko viela yksi mukaan.
Viimeisimmästä synnytyksestä 12v :-) Hrr..
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:10"]Jos olet jo aiemmin saanut lapsia ja vielapa alle 40 ei nyt kummemmin pitaisi ongelmia olla. Tokihan nykyaan voi kayda monenlaisissa alkuaikojen tarkastuksissa, lapsivesinaytteellekkin on vaihtoehtona verikokeisiin perustuva melkein yhta luotettava tulos jos ei halua neulansyyniin. Itse olen saanut lapseni 37v. ja 39v., meni aikaa ennenkuin loysin mieheni. Kummatkin raskaudet ovat olleet ihania ja helppoja. Juttele ex:n kanssa, jos han on muiden lasten elamassa mukana niin mahtuisiko viela yksi mukaan.
[/quote]
Kiitos kannustuksesta! Itselläni on paljon ystäviä, jotka saaneet lapset myöhemmin ja kaikki mennyt hyvin. Itse sain lapset 25-v ja 27-v. Tunteet vaihtelevat ja huono olo.
Ap
Vaikka olisi perusasiat kunnossa niin voi tulla raskaaksi kun kuksii.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:23"]Vaikka olisi perusasiat kunnossa niin voi tulla raskaaksi kun kuksii.
[/quote]
:-D Parempi, että ne ovat kunnossa, ennen kuksimista...ei tämä mikään täydellinen tilanne ole, kuten nähtävästi ymmärrät
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:14"]Mä en ymmärrä että miksi niitä exiä vielä pitää panna. Nehän on ihan syystäkin exiä
[/quote]
Pitkä yhteinen historia, lapset, muistoja. Joskus näin käy. On vaikeaa erota, kun on yhteiset lapset. Molemmat olemme katuneet eroa. Ainahan näin se ei mene. Joskus eron jälkeen ollaan onnellisempia uudessa suhteessa tai elämässä. Aina ei käy niin. Ehkäpä siksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:15"]WT pahimmasta päästä. Abortti tietenkin. Järki käteen nyt. Ei tarvitse teidän kahden koko maailmaa kansoittaa, kun on ennestään lapsia siellä sun täällä. Oksettavaa.
[/quote]
Wt jolla on korkeakoulututkinto, hyvä ja vakituinen työpaikka, talous ja sosiaalinen elämä kunnossa. Teinien keskiarvo 9 ja ovat kilttejä ja reippaita. Ihan sama, mikä sinulle on wt. Ap
[/quote]
Miksi alapeukkuja?
Luulisi sun jo tietävän, kun nainen ja mies yhtyy toisiinsa, niin ehkäisystä huolimatta voipi käydä näin kuin on käynyt.. Voisit sille exällesi kertoa tästä ja ehkä yhdessä pähkäillä, miten eteenpäin.