Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonit imetyksen jälkeen?

Vierailija
29.05.2015 |

Onko täällä kukaan käynyt korjauttamassa rintojaan imetyksen jälkeen? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Kauan odotit, että rinnat "palautuu" ennen kuin päädyit leukkaukseen?

Itselläni ei ole vielä imetys edes päättynyt ja rinnoista jäljellä vain nahka :( en enää kehtas edes imettää miehen nähden kun hävettää niin helkkaristi, mistään seksistä tai muusta alasti olemisesta puhumattakaan..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tarvitse mitään sättimistä ja haukkumista, tarpeeksi paha mieli valmiiksi

Ap

Vierailija
2/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat lasta varten, ei miestä tai itseäsi. Lapselle niiden ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Kertoo kaiken älystäsi jos haluat muokata vartaloasi näin pinnallisen asian takia. Itse lihoin raskauden takia 60 kg ja tisseistä tuli roikkuvat nahkarukkaset, mutta lapselle olen hyvä äiti juuri tällaisena. Se on maailmassa ainoa mikä merkitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva.

Vierailija
4/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen pohtinut. Itsellänikin vielä imetystaival kesken eikä ihan pariin vuoteen vielä ole tarkoitusta lopettaa.

Vierailija
5/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:08"]Rinnat ovat lasta varten, ei miestä tai itseäsi. Lapselle niiden ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Kertoo kaiken älystäsi jos haluat muokata vartaloasi näin pinnallisen asian takia. Itse lihoin raskauden takia 60 kg ja tisseistä tuli roikkuvat nahkarukkaset, mutta lapselle olen hyvä äiti juuri tällaisena. Se on maailmassa ainoa mikä merkitsee.
[/quote]

Tämä viesti kertoi kaiken empatiakyvystäsi

Vierailija
6/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittamassa ja olen ollut tyytyväinen. 5v sitten otin hyvällä suomalaisella klinikalla. Sama koko nyt mitä ennen raskautta, mulla myös tissit tyhjeni c->a. Tosi kauniit tuli. Täällä eletään ihan tasan kerran, mun mielestä on turha kuluttaa energiaa omien rintojen murehtimiseen. :)

Vierailija
7/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:13"]Kävin laittamassa ja olen ollut tyytyväinen. 5v sitten otin hyvällä suomalaisella klinikalla. Sama koko nyt mitä ennen raskautta, mulla myös tissit tyhjeni c->a. Tosi kauniit tuli. Täällä eletään ihan tasan kerran, mun mielestä on turha kuluttaa energiaa omien rintojen murehtimiseen. :)
[/quote]

Kauan piti odottaa imetyksen lopetuksesta että leikkaus tehdään? Olen käsittänyt että on kapseloitumisriski jos liian pian..

Ap

Vierailija
8/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:08"]Rinnat ovat lasta varten, ei miestä tai itseäsi. Lapselle niiden ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Kertoo kaiken älystäsi jos haluat muokata vartaloasi näin pinnallisen asian takia. Itse lihoin raskauden takia 60 kg ja tisseistä tuli roikkuvat nahkarukkaset, mutta lapselle olen hyvä äiti juuri tällaisena. Se on maailmassa ainoa mikä merkitsee.
[/quote]
Synnytitkö kahdeksikot vai millä selität lihoneesi raskauden takia 60 kg? Taisi herkuillakin olla osuutensa asiaan. Vaikea myös uskoa, että noin sairaalloisen ylipainoinen äiti olisi paras äiti lapselleen. Ethän pysty edes leikkimään lattialla lapsen kanssa.

Vierailija
9/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksestä pitää olla min. 6kk että voi mennä leikkaukseen. Näin ohjeistettiin 7v sitten. Otin itsekin, löysät nahkapussit jäi lapsista ja imetyksistä. Otin 3,5dl ja nahkaa leikattiin myös pois. Soittele klinikalle niin saat vastauksia ja pääset konsultaatioon. Itse kävin Virossa hinnan vuoksi. Suosittelen ehkä nyt silti suomea, Tampereella ainakin edullinen klinikka.

Vierailija
10/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:08"]

Rinnat ovat lasta varten, ei miestä tai itseäsi. Lapselle niiden ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Kertoo kaiken älystäsi jos haluat muokata vartaloasi näin pinnallisen asian takia. Itse lihoin raskauden takia 60 kg ja tisseistä tuli roikkuvat nahkarukkaset, mutta lapselle olen hyvä äiti juuri tällaisena. Se on maailmassa ainoa mikä merkitsee.

[/quote]

Niin juu koska nainenhan ei ole lapsen saatuaan enää nainen tahi yksilö, vaan pelkästään äiti. Kaikki mikä viittaakaan siihen, että naisella olisi mielessään mitään muuta kun lapsi ja vaan se lapsi, tekee äidistä itsekkään ja huonon ihmisen ja kelvottoman äidin. :3