Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei käytä päiväpeittoa?

Vierailija
29.05.2015 |

Omituinen tapa minusta että ei käyttäisi, ihmettelenpä miksi ei.

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan ihmisiä, jotka luokittelee toiset sängyn petaamisen mittapuulla. Mulla on futon, enkä petaa, koska futonia pitää tuulettaa päivisin (kuten lakanoitakin pitäisi). Hygieniaan on turha vedota, sillä tutkimusten mukaan petaaminen on epähygieenisempää.

Sitten on niitä, joiden mielestä verhojen avaamattomuus on laiskuutta. No, meidän makuuhuoneisiin paistaa aurinko päivisin ja ne olisivat aika kuumia, jos verhot avaisi, joten miksi avata verhot ajaksi, jolloin olemme koulussa/töissä? Avaamme verhot illalla. Ikkunaa toki voisi pitää auki päivät läpeensä, mutta sitten allergiahaitat lisääntyvät.

Vierailija
62/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kellään ei pitäisi olla mitään asiaa meidän makkariin. Meillä siellä vain nukutaan joten miksi nähdä se vaiva, että aina laitettaisiin päiväpeite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole päiväpeittoa, se on ihan turha. Ei ole verhojakaan. Nekin ovat ihan turhia.

Vierailija
64/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sinkkuaikoina. Vaimoni myötä tuli käyttämättömyys. Hänen perheessään ei koskaan käytetty.

-m41

Vierailija
65/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:39"]

Käytin sinkkuaikoina. Vaimoni myötä tuli käyttämättömyys. Hänen perheessään ei koskaan käytetty. -m41

[/quote]Äitisi varmaan osti sen sinulle tai jopa virkkasi? ;)

Vierailija
66/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:37"]Mä rakastan ihmisiä, jotka luokittelee toiset sängyn petaamisen mittapuulla. Mulla on futon, enkä petaa, koska futonia pitää tuulettaa päivisin (kuten lakanoitakin pitäisi). Hygieniaan on turha vedota, sillä tutkimusten mukaan petaaminen on epähygieenisempää.

Sitten on niitä, joiden mielestä verhojen avaamattomuus on laiskuutta. No, meidän makuuhuoneisiin paistaa aurinko päivisin ja ne olisivat aika kuumia, jos verhot avaisi, joten miksi avata verhot ajaksi, jolloin olemme koulussa/töissä? Avaamme verhot illalla. Ikkunaa toki voisi pitää auki päivät läpeensä, mutta sitten allergiahaitat lisääntyvät.
[/quote]

Tuskin kukaan täällä tosissaan luokittelee ketään. Ja tuohon hygienia-aspektiin; uskaltaisin väittää että jos lapset hiekka- ja tahmatassuineen pääsevät päivällä mylläämään petaamattomassa sängyssä vs. päiväpeitolla, niin veikkaan että edellinen on epähygienisempää. Onko se sitten hyvästä vai pahasta onkin täysin toinen kysymys.

Vierailija
67/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Korkeastikoulutettu keski-ikäinen nainen en käytä päiväpeittoa. Ei tule oikeastaan ikinä yllätysvieraita eikä perhettä haittaa päiväpeitottomuus. Simple as that.

Vierailija
68/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska se peittäisi meidän 15 000 euron arvoisen Hästens-sängyn rungon jossa sille merkille ominainen ruutukuvio, ja kukaan ei tajuaisi enää sen olevan noin kallis luksusmerkkisänky jos joku päiväpeitto peittäisi sen kuosin.

Vierailija
69/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:21"]Wt-ihmiset. Koska yhteiskunta ei maksa sängyn petaamisesta tai tee sitä puolesta niin sitä ei tarvitse tehdä.
[/quote]

Tämä on niin totta! xD

Vierailija
70/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mieleltään rento ihminen, jolla on muutakin elämää kuin keskittyä sängyn petaamiseen. Se toki tekee makuuhuoneen paljon siistimmän näköiseksi, joten itse petaan vain silloin kun tiedän jonkun ulkopuolisen tulevan käymään makuuhuoneessani.

Vierailija
71/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikäs! Olet varmasti blogejakin seurannut ;) 

Vierailija
72/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, siis ainakin koko meidän perhe. Ei edes pedata sänkyä. Kuopus 11v. kyllä petaa. Myönnän ja aina kadehtinut niitä jotka sen jaksaa tehdä.

Vierailija
73/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit nukun sohvalla, en petaamattomassa sängyssä. 74

Vierailija
74/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama käyttääkö joku. Meillä makuuhuoneeseen näkee suoraan ulko-ovelta, joten petaan sängyn joka päivä. Tai itseasiassa mies petaa... Yksinkertaisesti siistimmän näköistä. Lisäksi lapsi makoilee usein päiväkotivaatteilla sängyllä, enkä halua että hän tekee sen lakanoissa. Itsekin monesti ajaudumme makkariin katselemaan telkkaria jo aika aikasin, enkä siis halua ketään vaatteet päällä lakanoihin.

Eli mulla ihan vain siisteyden takia, petaamaton sänky on tosi epäsiistin näköinen, vaikka olisi kauniit lakanatkin.

Vierailija
75/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen jolla on paljon kiireellisempää ja hyödyllisempääkin tekemistä. On hienoa ottaa rennosti!

Vierailija
76/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:57"]Sellanen jolla on paljon kiireellisempää ja hyödyllisempääkin tekemistä. On hienoa ottaa rennosti!
[/quote][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:57"]Sellanen jolla on paljon kiireellisempää ja hyödyllisempääkin tekemistä. On hienoa ottaa rennosti!
[/quote]

Ei tuo kiireestä kellään johdu vaan laiskuudesta ja saamattomuudesta.

Vierailija
77/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa meillä on kyllä nätti koti vaikka sänkyä ei pedata. Aamulla lähden makkarista ja nukkumaan vasta palaan sinne. Olkkari sohvineen ja lepotuolineen on mun suosikki paikka. 74

Vierailija
78/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opetettiin kotona jo lapsille, että sänky kuuluu pedata ja päiväpeitto kuuluu siihen. No, olen siisti ihminen ja teen näin mielelläni edelleen. Ettekö siis opeta lapsiakaan petaamaan sänkyä?

Vierailija
79/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse petaan sängyn vain silloin kun tiedän olevan tulossa vieraita. Muuten saa sänky rauhassa tuulettua päivisin.

Vierailija
80/130 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan Marimekon pussilakanoita ja en voi millään peittää tasaraita pussilakanoita, kun yksi pussilakana maksaa yli 100 euroa. Peitelkää vaan teidän halpis pussilakanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi