Heikki Lampelan ex-työntekijä vastailee hetken kysymyksiinne!
Jos alatte arvuuttelemaan henkilöllisyyttäni, poistun linjoilta ja lopetan vastailun. Joten EI sellaisia kysymyksiä, joiden kautta yritetään selvittää kuka olen.
Mulla on tässä luppoaikaa n. 30 minuuttia, joten antakaa palaa. :)
Entinen enkeli (vastauksissani EE)
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:06"]
Oliko Lampela ylpeä ex-vaimostaan (silloin kun olivat vielä yhdessä) ja lapsistaan? Eli puhuiko perheestään ylpeyttä äänessään ja arvosti perhearkea vai vaiettiinko koko aihe? Tuliko hänestä hyvän ns. perheenpään vaikutelma?
Entä nämä nuoret misut: kuinka paljon suhdesekoilut näkyivät toimiston arjessa?
[/quote]
- Puhui tosi harvoin perheestään mitään. Jotain käytännön asioita korkeintaan saattoi mainita.
- Työntekijöillä ei minun aikanani ollut siellä mitään suhdesekoiluja, kaikki olivat varattuja eivätkä tuoneet yksityiselämäänsä töihin.
EE
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:08"]
Eräällä teidän toimiston työtekijällä oli kuullemma iso ja upea timanttisormus, josta on ollut puhetta tälläkin palstalla :D
[/quote]
- Minun aikana siellä ei tainnut kukaan olla vielä naimisissa, joten mitkään timantit siellä eivät vilkkuneet. Päinvastoin, verkkareissa ja lenkkareissa tukka sekaisin siellä pyörittiin silloin kun ei oltu istunnossa. :)
- Joo, voin lähteä kahville jos sä tarjoat. :)
Time's up, pitää palata takaisin töihin. Tulen takaisin joku toinen päivä. Viikonloppuja kaikille! :)
EE
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:07"]
Suosittelisitko nuorelle juristinalulle Heikin toimistoon töihin menemistä?
[/quote]
Tämä yksi vielä... Suosittelen, jos vaihtoehtona on pyöritellä peukaloita kotona ja nostaa rahaa työkkäristä/liiton kassasta. :)
EE
Mä katsoin joskus pari vuotta sitten HL:n firman sivuja, siellä oli 2 kpl todella kaunista blondia töissä, nyt vaan yksi.
m37
Miksi kenenkään sukunimi on Kärpänen?
Onko Heikki mielestäsi tehnyt kärpäsestä härkäsen?
m37
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:53"]
Kärpänen = pieni kärpä
[/quote]
No tää sen tietty selittää. Kärpästä tulee mieleen vikkelyys ja nopeus eikä ärsyttävä mitätön surina, kärpäslätkä ja koirankakka.
Arvostetaanko entistä työtäsi nykyisessä työyhteisössäsi?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:52"]
Mitä mieltä olet siitä että Heikki tulee luultavasti lukemaan nämä viestisi täältä?
[/quote]Enpä usko että hänellä on aikaa siihen...
Se naikkari on eronnut n. 5 vuotta sitten. Joten tuskinpa enää käyttää ökysormustaan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:13"]
Se naikkari on eronnut n. 5 vuotta sitten. Joten tuskinpa enää käyttää ökysormustaan.
[/quote]
No niin niin, mutta jos oli feimi naikkareissa, niin löytyykö kuvaa siitä sormuksesta vielä jostain netin syövereistä?? :) olen utelias!! onko joku nähnyt sen, minkäläinen oli?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:13"]
[/quote]
No niin niin, mutta jos oli feimi naikkareissa, niin löytyykö kuvaa siitä sormuksesta vielä jostain netin syövereistä?? :) olen utelias!! onko joku nähnyt sen, minkäläinen oli?
[/quote]
Varmaan jostain sormus-ketjusta voi löytää siitä kuvan. Vuosi oli 2005 muistaakseni.
Eräällä teidän toimiston työtekijällä oli kuullemma iso ja upea timanttisormus, josta on ollut puhetta tälläkin palstalla :D