Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heikki Lampelan ex-työntekijä vastailee hetken kysymyksiinne!

Vierailija
29.05.2015 |

Jos alatte arvuuttelemaan henkilöllisyyttäni, poistun linjoilta ja lopetan vastailun. Joten EI sellaisia kysymyksiä, joiden kautta yritetään selvittää kuka olen. 

Mulla on tässä luppoaikaa n. 30 minuuttia, joten antakaa palaa. :)

Entinen enkeli (vastauksissani EE)

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:15"]

Soitteletko usein Seiskaan?

[/quote]

En ole koskaan soittanut, mutta epäilen, että Heikki itse on saattanut joskus soittaakin. :)

Vierailija
22/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 oli EE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:06"]- Ei kutsunut minua enkeliksi, eikä ketään muutakaan työntekijää. Se on muiden ihmisten käyttämä nimitys.

- Kyllä, Heikki oli täysin avoin romani-taustastaan ja joskus siitä juteltiinkin. Myös asiakkaina oli todella paljon romaneja.

- En ole Danita. Eiköhän Danita ole jossakin myymässä kiinteistöjä tällä hetkellä. :)

EE
[/quote]

Eiks sun pitäny poistuu jos arvuuttelut henkilöllisyydestäsi alkaa?

Vierailija
24/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaako Heikki ex-vaimoaan? Kannattaisi nimittäin, tyylikkäästi exä toiminut.

Vierailija
25/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sheivattu?

Vierailija
26/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:21"]

Arvostaako Heikki ex-vaimoaan? Kannattaisi nimittäin, tyylikkäästi exä toiminut.

[/quote]

Tämä oli hyvä kysymys. Olen samaa mieltä, hatunnosto Heikin exälle siitä, ettei ole lähtenyt mukaan julkisuuspelleilyyn. Joskus olen miettinyt, että onkohan hänet maksettu hiljaiseksi? Toisaalta saattaa olla vain niin fiksu ja ajattelee aidosti lapsiaan. 

Mielestäni Heikki teki vääriin exäänsä ja etenkin lapsiaan kohtaan, kun lähti mukaan pellejulkisuuteen. Nyt niitä seurauksia on turha itkeä lehdissä.

EE

Vierailija
27/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:22"]

Oletko sheivattu?

[/quote]

Kyllä olen. En käsitä niitä naisia, jotka eivät sheivaa. Kamalan näköistä pusikko alakerrassa.

EE

Vierailija
28/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:06"]- Ei kutsunut minua enkeliksi, eikä ketään muutakaan työntekijää. Se on muiden ihmisten käyttämä nimitys. - Kyllä, Heikki oli täysin avoin romani-taustastaan ja joskus siitä juteltiinkin. Myös asiakkaina oli todella paljon romaneja. - En ole Danita. Eiköhän Danita ole jossakin myymässä kiinteistöjä tällä hetkellä. :) EE [/quote] Eiks sun pitäny poistuu jos arvuuttelut henkilöllisyydestäsi alkaa?

[/quote]

Piti, mutta tää on niin hauskaa, että muutin mieleni. :)

EE

Vierailija
29/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Heikin businekset menestyivät silloin? Miten uskot hänellä menevän nyt ammatillisesti? Oliko firma hyvin tuottava? Arvostetaanko häntä ammattikunnassa?

Vierailija
30/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:22"]

Oletko sheivattu?

[/quote]

Kyllä olen. En käsitä niitä naisia, jotka eivät sheivaa. Kamalan näköistä pusikko alakerrassa.

EE

[/quote]

Oletko lesbo? Kaikilla ei toki ole luonnostaan kiva pöheikkö. Sheivata mvoi myös pelkät posket ja jättää kunnon tuheron päälle.

Ajaako Heikki useinkin Ferrarillaan toiselle puolelle Suomea ajamaan selkeästi **** asiaa?

Vierailija
31/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:33"]

Miten Heikin businekset menestyivät silloin? Miten uskot hänellä menevän nyt ammatillisesti? Oliko firma hyvin tuottava? Arvostetaanko häntä ammattikunnassa?

[/quote]

Firman taloustiedot ovat julkista tietoa. Verrattuna saman kokoluokan asianajotoimistoihin, Heikin liikevaihto ja tulos on ihan normitasoa. Tietysti joinain vuosina on mennyt paremmin, välillä taas huonommin. Tällä hetkellä toimistossa työskentelee kuulemma ainoastaan Heikki ja Timo Räty, joten todennäköisesti firmalla ei mene ihan yhtä hyvin kuin vaikka muutama vuosi takaperin (jolloin siellä oli 4 juristia töissä). Talousluvut puhunevat Heikille omaa karua kieltään siitä, kannattiko julkisuuspelleilyyn lähteä vai ei. Tarkoitus varmaan oli nostaa niiden avulla firman tunnettuisuutta ja sitä kautta saada lisää toimeksiantoja, mutta taisi käydä ihan päinvastoin.

EE

Vierailija
32/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin arvostus ammattikuntamme sisällä ei oman käsitykseni mukaan ole mitään huippuluokkaa. Moni ajattelee, ettei julkisuushakuisuus vaan sovi asianajajalle, saattaa heikentää luottamusta ym. Olen itse periaatteessa samaa mieltä, vaikka toisaalta pitäisi erottaa henkilön yksityisminä hänen ammattiminästään. Saa juristin yksityiselämässään olla sellainen kun on ja tehdä mitä haluaa. Kaikkien ei tarvitse olla samasta muotista.

Heikin julkisuuskuva kertoo kyllä hänestä sen, minkä hänen tuntevat tietävätkin. Hän on aika ailahtelevainen, impulsiivinen ja poukkoileva persoona, joka ei ehkä mieti asioita kovin pitkällä tähtäimellä eikä rationaalisesti. Ja tämä ei tietenkään ole hyvä ominaisuus juristin ammatissa työskentelevälle henkilölle.

EE

Vierailija
33/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ovat heikin oikeat mielipiteet tuomioistuinkäytännöistä, miten hän uudistaisi niitä?

mitä mieltä itse olet?

Vierailija
34/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet Suomen oikeuslaitoksesta?

Vierailija
35/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit Heikille töihin? Muistan itse nähneeni hänet näiden "enkeleiden" kanssa joskus lounaalla ja ihmettelin miksi nämä tytöt ovat lähteneet tuohon kun selvästi kaikki oli valittu ensisijaisesti tietyillä Heikkiä miellyttävillä ulkonäkökriteereillä..

Vierailija
36/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko entinen naikkari? Haluan nähdä kuvan sen yhden entisen naikkarin sormuksesta, josta oli netissä puhetta kun se oli kuulemma niin upea! Voitko laittaa linkin??!

Vierailija
37/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En tiedä mitkä Heikin nykyiset näkemykset noista asioista ovat. Luultavasti samaa mieltä kuin moni muukin, käsittelyajat ovat liian pitkiä, resurssit liian pienet jne.

- Pääpiirteittäin Suomen oikeuslaitos on hyvin toimiva ja siellä on tosi pätevää porukkaa töissä. Käsittelyaikojen pituus ja sen myötä oikeuden saamisen hitaus on suuri ongelma. Myös kustannuspuoli on ongelma keskituloisille, jotka eivät saa maksutonta oikeudenkäyntiä. Heillä ei aina ole varaa hakea itselleen oikeutta. Tämä heikentää oikeusturvaa. 

EE

Vierailija
38/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Lampela ylpeä ex-vaimostaan (silloin kun olivat vielä yhdessä) ja lapsistaan? Eli puhuiko perheestään ylpeyttä äänessään ja arvosti perhearkea vai vaiettiinko koko aihe? Tuliko hänestä hyvän ns. perheenpään vaikutelma?

Entä nämä nuoret misut: kuinka paljon suhdesekoilut näkyivät toimiston arjessa? 

Vierailija
39/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Menin sinne töihin saadakseni työkokemusta, miksi ylipäänsä ihmiset hakevat jonnekin töihin? Se oli mulle työpaikka siinä mitkä muutkin.

- Mikä on naikkari? 

EE

Vierailija
40/68 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisitko nuorelle juristinalulle Heikin toimistoon töihin menemistä?