Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te Virosta viinaa hakevat!

Vierailija
29.05.2015 |

Miksi ette vähennä juomista ja käytä sitä summaa jonka vuosittain raahaatte Viroon ostamalla kotimaassa hieman vähemmän? Tekisitte siinä palvelun terveydellenne ja verorahat jäisivät Suomeen!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sossuministeri ei todellakaan ole kukkahattutäti, kuten edeltäjänsä. Ehkä asioihin tulee muutos...

Vierailija
82/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:42"]

Mä ostan ruokaa lidlistä. Kyllä siellä on paljon suomalaista ruokaa. Esim "Milbona" merkin takaa löytyy pieniä suomalaisia meijereitä jotka olisivat konkurssissa ilman lidliä. Suuren kotimaisen Valion intresseissä lienee monopoli. Siksi boikotoi  valion juustoja ja maitoja.

Oluessa ja muissa tuotteissa olen säästänyt tänä vuonna jo parisen tonnia kun olen ostanut ulkomailta. Säästölinjani jatkuu.

[/quote]

Samalla tavalla Virosta voi ostaa suomalaista olutta, suomalaista ruokaa tai suomalaisia rakennustarvikkeita. On valtion omaa hölmöyttä, että suomalaisten tuotteiden laivaaminen edestakaisin meren yli alentaa niiden hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha elämäm korkea koulun käyneille selittää mitään.

Vierailija
84/86 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Virosta nykyisin kovin moni enää viinaa hakee. Siellähän on vodkapullon hinta noussut 10 vuodessa 127 %.

Vierailija
85/86 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi tilata netistä. Suoraan kotiovelle.

Vierailija
86/86 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavuutta olla täällä Virossa, viinaa rannasta hakuses pitkästä aikaa!

Viina ralli on kyl siistii!