Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te Virosta viinaa hakevat!

Vierailija
29.05.2015 |

Miksi ette vähennä juomista ja käytä sitä summaa jonka vuosittain raahaatte Viroon ostamalla kotimaassa hieman vähemmän? Tekisitte siinä palvelun terveydellenne ja verorahat jäisivät Suomeen!

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:02"]yhdellä viron reissulla saa juomat yli vuodeksi murto-osalla suomen hinnoista. ei siis juoda paljoa. Siksi.

Miksi ostatte ruoat lidlistä ettekä vaikka s- tai k- ryhmän kaupoista, siinäkin saisi verorahat suomeen..
[/quote] niin ja syökää vähemmän

Vierailija
62/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 3 olette maanpettureita. Teidän kaltaistenne takia hallitus joutuu kurittamaan köyhiä. Eikö teitä edes hävetä? Eipä kai, ei narsistit osaa hävetä.

T: kaikki juomat Suomesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:21"]

2 ja 3 olette maanpettureita. Teidän kaltaistenne takia hallitus joutuu kurittamaan köyhiä. Eikö teitä edes hävetä? Eipä kai, ei narsistit osaa hävetä.

[/quote]

Taidat olla itsekin maanpetturi kun käytät kiinalaista elektroniikkaa ja venäläistä öljyä/bensaa. Todennäköisesti päälläsi on lapsityövoimalla tehtyjä vaatteita.

Vierailija
64/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan. Alkaa olemaan tuo kuuluisa mainosslogan ihan totta köyhimpien suomalaisten joukossa. Pakko katsoa kaikki mistä voi vähänkin nipistää, ja jos se on sitä, että pari kertaa vuodessa Virosta käyn hakemassa juomiseni ja säästyneellä rahalla käyn kauneushoidoissa ja huollatan autoni, niin leimaa vaan narsistiksi. Ei ole minun päänsärky, kärsi ihan itse.

Vierailija
65/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt halvan viinan juomiseen.

Vierailija
66/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:21"]2 ja 3 olette maanpettureita. Teidän kaltaistenne takia hallitus joutuu kurittamaan köyhiä. Eikö teitä edes hävetä? Eipä kai, ei narsistit osaa hävetä.

[/quote]
Haista vittu, olen köyhä duunari, armeija käyty kertaamisineen.
Tv.2

Vierailija
67/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia mutta ymmärrän hyvin miksi sitä tuodaan. lonkkakori maksaa laivalla 13 euroa ja maissa 50-60 euroa. Kaikki maksaa suomessa niin kauheesti joten jos on pikkasen järkeä päässä loman viettää jossain muualla. 

Vierailija
68/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:21"]

[/quote] 

Maanpetturuus on tuoda pakolaisia ja muita suomeen epäsopivia kansanryhmiä joita varten joudutaan ottamaan lisävelkaa jotta voivat vaan notkua täällä.  

Vierailija
69/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllinen on Suomen alkoholipolitiikka. Se ei edes tule kepun vuoksi tämän hallituksen aikana muuttumaan. Jos persut saisivat päättää, niin ei edes alkoon tarvitsisi viinejä ja vahvoja olutta ostamaan, vaan ne saisi marketista.

Syyttävä sormi osoittaa kepuun eikä Suomen kansaan.

Vierailija
70/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:00"]

En juo paljon ja silti haen virosta juomat,onhan se hienoa kun autotallissa on eri oluita muutama laatikko jos tekee mieli ottaa. mun mielestä suomessa on aivan järjetöntä holhoamista alkoholi politiikka,miksi viinit ja 4 oluet ei voisi olla ruokakaupoissa niin kuin muualla eu alueella.

[/quote]

hienoa että olutta on autotallissa ? Jaa. Ei musta.

käyn työni puolesta Virossa väh kerran kuussa autolla enkä koskaan tuo alkoholia. Ilmankin pärjää ja se mitä ostan, ostan lähiostarista.

Vierailija
71/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae mitään Virosta, sillä olen vähintään 15 viikkoa vuodessa jossain päin maailmaa duunireissuilla. Jos laadukas viski tai rommi on 30-50% halvempaa reissun päällä, niin kyllä aina pari pulloa matkalaukkuun sujahtaa.

Vierailija
72/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todella tyhmät ostaa alkosta. Jolla pikkasenkin järkeä päässä tuo ne jostain muualta 

Vierailija
73/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta viinaa virosta mutta tilaan kaiken mahdollisen ulkomailta.En halua maksaa veroja suomeen.

Vierailija
74/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että sieltä ostetaan, mistä halvemmalla saadaan, mutta sitten on kyllä turha itkeä Suomen korkeita työttömyyslukuja ja heikkoa taloustilannetta. Ostamalla tarvitsemansa tuotteet ja palvelut Suomesta tukee suomalaista työtä.

Vierailija
75/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 08:51"]

Ymmärrän hyvin, että sieltä ostetaan, mistä halvemmalla saadaan, mutta sitten on kyllä turha itkeä Suomen korkeita työttömyyslukuja ja heikkoa taloustilannetta. Ostamalla tarvitsemansa tuotteet ja palvelut Suomesta tukee suomalaista työtä.

[/quote] 

Tota olis sopinut kysyä silloin kun työnantajat rupesivat tuomaan sitä halpatyövoimaa suomeen ja laittoi suomalaisen pellolle. Se porukka lähettää rahat suoraan perhelleen sinne kotipuoleen. Ei ne tänne ne rahat jää. Nyt sitten itketään että miten ostovoima on täysin poissa. 

Ilo on duunarillakin kun näkee että häntä irtisanonut yritys menee konkkaan. Se vasta iso ilo onkin. 

Vierailija
76/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:00"]

En juo paljon ja silti haen virosta juomat,onhan se hienoa kun autotallissa on eri oluita muutama laatikko jos tekee mieli ottaa. mun mielestä suomessa on aivan järjetöntä holhoamista alkoholi politiikka,miksi viinit ja 4 oluet ei voisi olla ruokakaupoissa niin kuin muualla eu alueella.

[/quote]

hienoa että olutta on autotallissa ? Jaa. Ei musta.

käyn työni puolesta Virossa väh kerran kuussa autolla enkä koskaan tuo alkoholia. Ilmankin pärjää ja se mitä ostan, ostan lähiostarista.
[/quote]

No voi että. Ai että sinä et halua pitää autotallissa kaljaa. No älä pidä. Jotku pitää niin voit tuntea itsesi paremmaksi ihmiseksi kun jotku kehtaa juoda kohtuudellaki alkoholia ja olla maksamatta siitä silti älyttömiä summia.

Vierailija
77/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kuten joku tuossa mainitsikin, niin myös muut kulutustottumukset kannattaisi muuttaa kotimaata suosiviksi.

Ostospaikoiksi kotimaiset yritykset ja kotimaiset tuotteet. Suomessa taitaa olla enää pari suomalaista rautakauppaketjua, ruokakauppoja on enemmän, mutta niidenkin vastuullisuutta ja kotimaisen tuotannon suosimista kannattaa tarkastella.

Vierailija
78/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ongelma alkoholin kanssa jos sitä pitää ostaa niin paljon että sitä ei ole varaa suomesta ostaa.

Vierailija
79/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:33"]

Mun mielestä on ongelma alkoholin kanssa jos sitä pitää ostaa niin paljon että sitä ei ole varaa suomesta ostaa.

[/quote]

Onko tässä nyt joku tuhlaamassa koko omaisuutensa alkoholiin? Yhtä hyvin voisit maksaa maitolitrasta 10 euroa, vai onko sinulla ongelmia maidon kanssa?

Vierailija
80/86 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan ruokaa lidlistä. Kyllä siellä on paljon suomalaista ruokaa. Esim "Milbona" merkin takaa löytyy pieniä suomalaisia meijereitä jotka olisivat konkurssissa ilman lidliä. Suuren kotimaisen Valion intresseissä lienee monopoli. Siksi boikotoi  valion juustoja ja maitoja.

Oluessa ja muissa tuotteissa olen säästänyt tänä vuonna jo parisen tonnia kun olen ostanut ulkomailta. Säästölinjani jatkuu.