Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v aloittaa päivähoidon. Onko 9h hoitopäivät liian pitkiä?

Vierailija
26.01.2022 |

Mietin että olisin itse vienyt ja hakenut lapsen työmatkalla. Mutta onko liian pitkä päivä? On tosi reipas lapsi ja tykkää kun on muita lapsia ympärillä ja tapahtuu. Itse ajattelin että varmasti viihtyy hyvin, mutta sitten eräs ihminen sanoi että on aika pitkä päivä. Eikö tuo ole ihan perus jos on 8h työpäivä vanhemmalla?

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin töissä pääkaupunki seudulla päiväkodissa ja nyt asutaan maalla kaukana sieltä, ja meidän omat lapset on päiväkodissa. Sanon vaan, että päiväkodeissa on isoja eroja. Periaatteesta hoidin lapseni itse kunnes kuopus oli 2.5 v, mutta sitten kun meni päiväkotiin, olin iloisesti yllättynyt. Nimittäin nuoremman lapsen 1-3 v ryhmässä oli vain 10 lasta, mutta 4 aikuista. Eli aina pääsi syliin, jos halusi. Nyt jos saisin vielä yhden lapsen, voisin hyvin kuvitella laittavani lapsen päiväkotiin jo 1.5 vuotiaana.

Tuosta tuntimäärästä, ei varmasti ole läheskään kaikille mahdollista aloittaa töitä esim. klo 7. Mullakin on etätyö ja liukuva työaika, mutta mun täytyy soitella ihmisille, jotka työskentelee klo 8-16. Toivon, että välillä voisin aloittaa työt jo 7, mutta saas nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi