Vertaistukea
Kaipaan vertaistukea. Odotan toista lastani. Esikoinen 2 vuotias. Olen rv 22 nyt ja minua on toista viikkoa vaivannut seuraava ongelma. Kun syön vaikka vain ihan pienen pienen palan leipää niin saan valtavan ähkykohtauksen. Ähkykohtaukset ovat niin pahoja, että pelkään jo syömistä, koska niiden jälkeen olo on aivan kuin ratkeaisin liitoksistani. En ole ylipainoinen noin muuten ja olen suht pienikokoinen. Koko ilta menee yleensä sitten potien tätä ähkyä. Enkä tosiaan syö epäterveellisesti enkä isoja määriä, vaan yleensä salaattia ja kuitupitoista leipää. Nämä ähkykohtaukset ovat myös laukaisseet paniikkikohtaukset ja yleensä iltapäivät ja illat menevät selviytyen. En kykene nauttimaan tästä raskaudesta millään tavalla. Ensimmäiset kolme kuukautta oksensin ja nyt en pysty edes syömään. Puristaa ja ahdistaa kuin olisin kehoni vanki. Kaiken lisäksi maha on niin iso kuin se edellisessä raskaudessa oli vasta loppumetreillä näin iso. Lisäksi pelkään tulevaa kesää ja kuumuutta. Miten jaksan. Kuulostaa varmaan kamalalta ja epäkiitolliselta tekstiltä. Mutta toivon, että olisi joku joka ymmärtäisi eikä tuomitsisi :( Odotan vain päivää jolloin pikkuinen syntyy.