Miten kukaan pitkähiuksinen voi nukkua hiukset auki?
Googlailin tässä hiustenhoitovinkkejä ja yllätyin kuinka moni eri lähde suositteli hiusten letitystä tai löysää nutturaa yöksi. Minulle tämä on selviö, en edes pystyisi nukkumaan hiukset auki.
Joo tiedetään turha avaus ja taidan itsekin alapeukuttaa. Yllätyin vaan kun tällainen itsestäänselvyys löytyi "huippustylistien salaisena aseena" helppoihin overnight kampauksiin. D'oh.
Kommentit (43)
En ikinä nuku hiukset kiinni. Pitkät hiukset on, mutta aina on auki öisin. Jo päivänkin jälkeen alkaa särkemään päätä tai päänahkaa?, kun hiukset ovat olleet monta tuntia ponnarilla/ nutturalla.
Minä ainakaan en voi nukkua hiukset auki, koska sitten tukka olisi aamulla kamala veltto ja ryhditön liru, samanlainen kuin tuulenpiiskaamana. Ja siihen ei auta muu kuin pesu, jota mulla ei ole herättyäni aikaa eikä halua suorittaa.
Kun laitan hiukset nukkumisen ajaksi jollain tyylillä kiinni, riittää hiustenpesu joka kolmas päivä ja kaupan päälle saan tuuheutta, rakennetta ja kiharat.
Sekstailen hiukset auki omaan jumalattaraiseen tyyliini. Ja nukahdan kullan kainoloon hiukset auki.