Miehen vanhemmat eivät pidä minusta
Koska olen ruma. Mieheni vanhemmat haluaisivat, että mieheni olisi jonkun kauniin ja hoikan naisen kanssa. Koskaan eivät ole suoraan sanonut mutta olen kuullut kuinka he arvostelevat minua. Käytän kuulemma rumia vaatteita, olen ruma koska en meikkaa ja minulla silmälasit. Seurassani he ovat hiljaa ja heistä näkee etteivät haluaisi olla seurassani. Harmittaa, että he tuomitsevat minut ulkonäön perusteella. Luulisi heille olevan tärkeämpää luonteeni ja se, että heidän poikansa on onnellinen.
Kommentit (8)
No ala käyttämään piilareita, meikkaa ja osta kauniita naisellisia vaatteita äläkä ruikuta täällä. M20
Olen pahoillani, että miehesi vanhemmat alentuvat tuollaiseen käytökseen :( tosi lapsellista aikuisilta ihmisiltä. Jos vaan voit, niin koita olla ajattelematta miehesi vanhempien mielipiteitä ja keskittyä suhteeseesi. Luulen, että miehesi arvostaa sinua sellaisena kuin olet, ja se on tärkeintä.
Olen samaa mieltä, että luulisi miehen vanhemmille merkkaavan enemmän se, että poikansa on valintaan tyytyväinen. Muista, että seurustelet miehen, et hänen vanhempiensa kanssa!
Opiskelukaverini sanoi anoppinsa haukkuneen hänen leuattomuuttaan. Sitten todenneen, että onhan niitä kauneuskirurgeja. Eipä tainnut tulla mieleen periytyvyys lapsenlapsille.
.
Ehkä ap:n anoppi harmittelee tulevia rumia lapsenlapsia?
.
Minustakin luonne on tärkein.
Itse en olisi missään tekemisissä moisten urpojen kanssa. Kyllä tuo on niin naurettavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä, että huhhuh. Katkaisisin välit tyystin. Jos mies siitä hernettä nenuun vetäisi, niin se olisi sen ongelma
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:31"]
Koska olen ruma. Mieheni vanhemmat haluaisivat, että mieheni olisi jonkun kauniin ja hoikan naisen kanssa. Koskaan eivät ole suoraan sanonut mutta olen kuullut kuinka he arvostelevat minua. Käytän kuulemma rumia vaatteita, olen ruma koska en meikkaa ja minulla silmälasit. Seurassani he ovat hiljaa ja heistä näkee etteivät haluaisi olla seurassani. Harmittaa, että he tuomitsevat minut ulkonäön perusteella. Luulisi heille olevan tärkeämpää luonteeni ja se, että heidän poikansa on onnellinen.
[/quote]
"Luulisi heille olevan tärkeämpää luonteeni ja se, että heidän poikansa on onnellinen."
Ilmeisesti olet luonteeltasi epämiellyttävä ja tuskin heidän poikansa on onnellinen.
Voi kuinka tyhmät vanhemmat poikaystävälläsi on. On ihan sama miltä näyttää kunhan on kiva ja kunnollinen ihminen. Onnea poikaystäväsi kanssa.