Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan pitkähiuksinen voi nukkua hiukset auki?

Vierailija
28.05.2015 |

Googlailin tässä hiustenhoitovinkkejä ja yllätyin kuinka moni eri lähde suositteli hiusten letitystä tai löysää nutturaa yöksi. Minulle tämä on selviö, en edes pystyisi nukkumaan hiukset auki.
Joo tiedetään turha avaus ja taidan itsekin alapeukuttaa. Yllätyin vaan kun tällainen itsestäänselvyys löytyi "huippustylistien salaisena aseena" helppoihin overnight kampauksiin. D'oh.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukset takapuoleen asti ja paksua jouhta, ennen nukuin aina hiukset auki ja nakkasin vaan tyynyn yli roikkumaan. Kylkeä kääntessä ihan vaistomaisesti heilautin ne sinne uudestaan :)

Nykyään hiukset on aina korkealla nutturalla päälaella, enää en osaa kuvitellakaan hiukset auki nukkumista...

Vierailija
22/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin joskus reilu vuosi sitten laittamaan hiukset nutturalle, kun menen nukkumaan. Nyt se on niin rutiini ja ihan hyvin saa aamulla tukan selvitettyä :) ei tulis kuuloonkaan enää nukkua tukka auki, heti oli takussa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni on oltava, muuten tiellä.

Vierailija
24/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pyörin niin paljon öisin, etten voisikaan kuvitella enää nukkuvani hiukset auki :D Taisin vasta viime syksyllä opetella nykyiseen tapaan laittaa hiukset löysälle nutturalle pään päälle... Eivät likaannukaan niin herkästi, kun päänahkani rasvoittuu suht nopeasti ja minulla on sekaiho, joten jos latvat osuvat kasvoihin yön aikana, ne rasvoittuvat :s Aamulla on lisäksi tosi paljon nopeampaa selvittää hiukset kun ne eivät ole takussa!

Vierailija
25/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän aina hiukset tyynyn yli. Niin tehnyt aina ja eipä häiritse hiukset naamalla tai hiosta niskassa. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
26/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiharat pitkät hiukset ja nukun hiukset auki. Kääntyessäni heilautan ne vain pään taakse ja kädellä nostan hartian alta, jos sinne jumiutuvat. Samalla lailla ne jäisivät jumiin ponnarillakin, nuttura painaisi päätä ja letti rispaantuisi, ellei siitä tekisi niin kireää että päänahkaa särkisi.

Vierailija
27/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mä en pystyis nukkumaan tukka auki, muuten se tukka olis naamalla ja suussa koko yön enkä saisi nukuttua ja aamulla mulla olisi hyvä rastafaritukka. Vielä jos olisi kosteat hiukset niin ihan katastrofi.
Aika paljon porukka nukkuu tukka auki näköjään kun tätä ketjua lukee eikä siinä siis mitään. Olen vain yllättynyt! Ap

Vierailija
28/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän hiukset sängyn päädyn yli ja nukun. Vähän niitä pitää uudestaan heitällä, jos käännän kylkeä. Joskus olen nukkunut ranskalainen letti päässä, että tulee kiharat, mutta sekin tuppaa painamaan päänahkaa, kun minulla on aika paksu tukka. Minulla on hyväkuntoiset, värjäämättömät hiukset, niin ei ne mene helposti takkuun.

Vierailija
29/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin jotkut ovat jo kommentoineet, kuinka kääntyessä vain heittävät hiukset pään yli. Miksi vaivautua? Paljon helpommalla pääsee laittamalla ne kiinni.

Vierailija
30/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liikun paljon unissani, että hiukset joko kiertyvät kaulalle kuristamaan tai sitten änkeytyvät suuhun jne.

Pakko letittää joka ilta. Hyvin pysyy, kun tekee letistä todella tiukan. Yleensä ranskalainen pysyy paremmin.

Vierailija
31/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heitä hiuksiani, en edes ajattele niitä. Hiukset yltää vyötärölle asti, mutta ei niitä edes huomaa nukkuessa. Silloin, jos unohdan hiukset kiinni yöksi, alkaa jossain vaiheessa nuttura painamaan. 

Vierailija
32/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ne vain ylös. Muuten ne kutittaisi. Nuttura tai letit painaisi tai tukistaisi. En pysty nukkumaan hiukset kiinni.

Vierailija
33/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin heitän hiukset tyynyn yli. Kutittaa niskaa muuten.

En osaisi missään ponnarissa tai nutturassa nukkua, nehän painaa. 

Vierailija
34/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin epäsuomalainen paksu kihara tukka ja todellakin panen sen yöksi kiinni. Ponnari haittaa vain, jos nukun selälläni ja nukun selälläni vain, jos on nenä tukossa eli viikon verran vuodessa. En voisi kuvitellakaan nukkuvani niin, että tukka tulee koko ajan naamalle ja suuhun. Jos sulla on kolme karvaa päässä niin kuin suomalaisilla yleensä on, sitten ei kai haittaa vaikka nukkuisi tukka auki. 

Vierailija
35/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä tukka ja nukun hiukset auki. Jos laittaa letille niin ne on pesusta huolimatta 3pv ihan tappokiharaa ja kuivaa. Jos nutturalle, tulee silti kiharat. Ponnarille laitettaessa jää aina painauma, vaikka miten hellästi ponnarin laittas D:

Vierailija
36/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ponnarit, nutturat tai letit paina kun ei tee niitä niskaan vaan päälaelle.
En pystyisi nukkumaan tukka auki, mutta en nyöskään niin, että letti on niskassa. Nuttura päälaella on paras.

Vierailija
37/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:10"]

Ei ne ponnarit, nutturat tai letit paina kun ei tee niitä niskaan vaan päälaelle. En pystyisi nukkumaan tukka auki, mutta en nyöskään niin, että letti on niskassa. Nuttura päälaella on paras.

[/quote]

Päälaella ne vasta painaakin! Tai siis takaraivolla, jos ne tekee ihan päälaelle, silloin hiukset vääntyy niin epätavalliseen suuntaan, että päänahkaa särkee.

Vierailija
38/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:44"]

Tässäkin jotkut ovat jo kommentoineet, kuinka kääntyessä vain heittävät hiukset pään yli. Miksi vaivautua? Paljon helpommalla pääsee laittamalla ne kiinni.

[/quote]

Samalla lailla sitä lettiä tai ponnaria joutuu siirtämään kääntyessä.

Vierailija
39/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuksia kommentoidaan töissä, kun ovat kiharalla. Epäilevät, että herään viideltä aamulla kihartamaan niitä:D Illalla pesen, kuivaan ja sidon hiuslenksulla mytyn pään päälle. That's it. Pitäisin päivisinkin kiinni, jos olisi helppoa saada siisti ponnari. Helpompaa vain vapauttaa tukka aamuisin. :) Vihaan sitä kun pienessäkin tuulessa tukka on auton oven välissä!

Vierailija
40/43 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opetellut nukkumaan hiukset auki, jotta hiukset ja päänahka sais olla rennosti yön ajan. Mulla ei mene tukka helposti takkuun.