Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nelikymppinen yh-äiti löytäisi ystävän?

Vierailija
28.05.2015 |

Lapset eivät ole enää hiekkalaatikkoiässä, eivätkä harrasta mitään joukkuelajia. Molemmat kulkevat itse harrastuksissaan, joten en notku muitten vanhempien kanssa hakemassa harrastuksesta. Asun pikkukaupungissa autottomana, joten ystävän pitäisi asua lähitienoolla.

Etsin samassa elämäntilanteessa olevaa naista, joka on lastensa kanssa 24-7, sillä minulla ei ole mahdollisuuksia baari-iltoihin. Lapsetkin nauttisivat toisten lasten seurasta, jos tapaisimme toistemme kotona.

Tähän mennessä vastikään sinkkuuntuneet äidit ovat tyrkänneet lapsensa minulle hoidettavaksi tai lokkeilevat kutsuessani häntä ja lapsia kyläilemään. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin "voiko jesper-janina tulla teille tänään (ja jäädä yöksi) kun minulla olisi menoja (vink-vink)", vaikka olemme tunteneet ...hm... kaksi päivää.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:21"]

Eli kellään ei siis ole yhtään neuvoa kysymykseen: "Miten nelikymppinen yh-äiti löytäisi ystävän?

Ap ei halua kertoa kotipaikkaansa, mutta ei kai se ole ongelma sillä eihän tämä keskustelupalsta kai mikään deittipalsta ole.

Siinä vaiheessa kun aapee peräänkuulutti luetunymmärtämistä ja maantiedon hallintaa, alapeukkuja alkoi ropista.

Onko keskiverto av-mammalle vaikea keskittyä ongelmanratkaisuun kun suuri määrä tivasi kotipaikkaa ja alkoi mollaamaan ap:n asennetta?

[/quote]

Onko ap:lla vaikeuksia luetunymmärtämisessä? Ap on saanut useamman neuvon ketjussa, mutta peräänkuuluttaa sitä ensimmäistäkin. Onko keskiverto-opettajalle vaikeaa olla sosiaalinen ja avautua?

[/quote]

Onko sinun mielestäsi ok antaa neuvoksi autoilijalle, joka harmittelee parkkipaikkojen puutetta, "kulje fillarilla"?

[/quote]

Jos joku kysyy, missä autolija on, että voisi neuvoa lähimmät parkkipaikat, miksi autoilija ymmärtää neuvon kehoitukseksi kulkea pyörällä?

Vierailija
42/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kellään ei siis ole yhtään neuvoa kysymykseen: "Miten nelikymppinen yh-äiti löytäisi ystävän?

Ap ei halua kertoa kotipaikkaansa, mutta ei kai se ole ongelma sillä eihän tämä keskustelupalsta kai mikään deittipalsta ole.

Siinä vaiheessa kun aapee peräänkuulutti luetunymmärtämistä ja maantiedon hallintaa, alapeukkuja alkoi ropista.

Onko keskiverto av-mammalle vaikea keskittyä ongelmanratkaisuun kun suuri määrä tivasi kotipaikkaa ja alkoi mollaamaan ap:n asennetta?

[/quote]

Onko ap:lla vaikeuksia luetunymmärtämisessä? Ap on saanut useamman neuvon ketjussa, mutta peräänkuuluttaa sitä ensimmäistäkin. Onko keskiverto-opettajalle vaikeaa olla sosiaalinen ja avautua?

[/quote]

kun tähän mennessä olen ollut sosiaalinen /avautunut yksinäisyydestäni, niin tilanne on juuri aloitusrepliikkini mukainen: olen saanut parin päivän tuttavuuden jälkeen hyysättäväkseni ventovieraan kersan, jonka äiti halusi lähteä uuden miesystävän kanssa romanttista viikonloppua viettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote]

Onko sinun mielestäsi ok antaa neuvoksi autoilijalle, joka harmittelee parkkipaikkojen puutetta, "kulje fillarilla"?

[/quote]

Jos joku kysyy, missä autolija on, että voisi neuvoa lähimmät parkkipaikat, miksi autoilija ymmärtää neuvon kehoitukseksi kulkea pyörällä?

[/quote]

en halua tyrkkyjä ystävikseni, vaan haluan löytää ystäväni itse. Osaatko antaa siihen neuvoja?

Vierailija
44/44 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

en halua tyrkkyjä ystävikseni, vaan haluan löytää ystäväni itse. Osaatko antaa siihen neuvoja?

[/quote]

Olet pikkukaupungissa, haluat löytää ystäviä, jotka voivat tulla luoksesi, et voi liikkua pois paikkakunnalta, et halua löytää netistä, haluat löytää itse.

Ainoa neuvo on luopua jostain noista vaatimuksista, mahdoton yhtälö.