Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nelikymppinen yh-äiti löytäisi ystävän?

Vierailija
28.05.2015 |

Lapset eivät ole enää hiekkalaatikkoiässä, eivätkä harrasta mitään joukkuelajia. Molemmat kulkevat itse harrastuksissaan, joten en notku muitten vanhempien kanssa hakemassa harrastuksesta. Asun pikkukaupungissa autottomana, joten ystävän pitäisi asua lähitienoolla.

Etsin samassa elämäntilanteessa olevaa naista, joka on lastensa kanssa 24-7, sillä minulla ei ole mahdollisuuksia baari-iltoihin. Lapsetkin nauttisivat toisten lasten seurasta, jos tapaisimme toistemme kotona.

Tähän mennessä vastikään sinkkuuntuneet äidit ovat tyrkänneet lapsensa minulle hoidettavaksi tai lokkeilevat kutsuessani häntä ja lapsia kyläilemään. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin "voiko jesper-janina tulla teille tänään (ja jäädä yöksi) kun minulla olisi menoja (vink-vink)", vaikka olemme tunteneet ...hm... kaksi päivää.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää: olen nettideittisaiteilla pyörinyt jo useamman vuoden, koska aikaisemmin ajattelin, että miesystävän löytyminen ratkaisisi "aikuisen ihmisen" kaipuuni. Mutta jostain kumman syystä hyvätuloinen fiksu "lapsekas" nainen ei kelpaa kellekään, kun ihan peruskouluun tyytynyttä elämänkoululaista työtöntä ja katkeraa miestä en ole jaksanut töksähtelevien "miten sä voisit mua hyödyttää" viestien joukosta seuloa.

En siis etsi parisuhteeseen nytkään naista, vaan tuohon aikuisen keskustelukumppanin kaipuuseen.

Vierailija
22/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:55"]

Asuin ennen pienellä paikkakunnalla tampeen lähellä. Kävin mll perhekahviloissa, seurakunnan kerhoissa lasten kanssa ym. En saanut kahden vuoden aikana yhtään ystävää. Muutin pois. Aivan hirveää miten pienellä paikkakunnalla kaikki mammat voikin olla niin siittyneinä toisiinsa, että ulkopuolisen on aivan mahdoton päästä joukkoon. Tampeelta ystäviä löytyi mutta se oli kuitenkin kauempana.

[/quote]

ooh, lesbians!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks keskustelukumppaniksi kelpais joku netistäkin? Jatka vaan etsimistä, etsi uusia sivustoja. Itse törmäsin mieheen ihan sattumalta chatissä, vaikken etsinytkään juuri silloin miesseuraa. On kylläkin ulkomaalainen, että ei ihan samasta kaupungista... :D

Vierailija
24/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:47"]

Kotikaupunkiani en tässä kerro, koska olen kuitenkin aika näkyvä hahmo katukuvassa :-) mutta muutan kysymystäni: MITEN nelikymppinen yh-äiti löytäisi ystävän?

[/quote]

Haluat löytää ystävän, joka asuu lähellä, jotta  voi tulla luoksesi, muttet kertoa missä asut? Ja se paikkakunta on jo havaittu "tyhjäksi arvaksi"? Löydät ystävän hölläämällä sen verran, että kerrot jossain, missä asut, jotta joku lähellä asuva voi ilmoittaa haluavansa kulkea tuon matkan.

Vierailija
25/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:57"]

Kotikaupunkiani en tässä kerro, koska olen kuitenkin aika näkyvä hahmo katukuvassa :-) mutta muutan kysymystäni: MITEN nelikymppinen yh-äiti löytäisi ystävän?

[/quote]

Äh, tää olikin taas tällainen myötä-eläkää mun ensimmäisen maailman orgelmassa-ketju, sen sijaan, että haluaisi oikeasti apua...paranoidi megalomaanikin vielä.

[/quote]

Jos sinä olisit opettaja pikkukaupungissa, niin haluaisitko toitottaa yksinäisyydestäsi koko koulun oppilaille ja vanhemmille kaupanpäällisiksi. Tämä on niin pieni kaupunki, että jos menen alkoon minä päivänä hyvänsä mihin aikaan hyvänsä, kolme oppilaitteni vanhempaa näkee minut jonossa :-) Hammaslääkärini on sukua puolelle työkavereistani, ja kampaamossanikin on töissä entisiä oppilaitani. Pikkupaikkakunta Uudellamaalla. Olenko mielestäsi edelleen megalomaaninen paranoidi?

Vierailija
26/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:04"]

[/quote]

Äh, tää olikin taas tällainen myötä-eläkää mun ensimmäisen maailman orgelmassa-ketju, sen sijaan, että haluaisi oikeasti apua...paranoidi megalomaanikin vielä.

[/quote]

Jos sinä olisit opettaja pikkukaupungissa, niin haluaisitko toitottaa yksinäisyydestäsi koko koulun oppilaille ja vanhemmille kaupanpäällisiksi. Tämä on niin pieni kaupunki, että jos menen alkoon minä päivänä hyvänsä mihin aikaan hyvänsä, kolme oppilaitteni vanhempaa näkee minut jonossa :-) Hammaslääkärini on sukua puolelle työkavereistani, ja kampaamossanikin on töissä entisiä oppilaitani. Pikkupaikkakunta Uudellamaalla. Olenko mielestäsi edelleen megalomaaninen paranoidi?

[/quote]

Oletko paikkakunnan ainoa yh? jos et, mistä kukaan tietäisi, että se olet sinä, eikä joku niistä kahdesta muusta?

Vierailija
27/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oletko paikkakunnan ainoa yh? jos et, mistä kukaan tietäisi, että se olet sinä, eikä joku niistä kahdesta muusta?

[/quote]

Et siis osaa neuvoa miten löytäisin ystävän sen sijaan että syyllistät minua siitä etten tarjoa tarpeeksi materiaaia juoruilunhaluisuudellesi

Vierailija
28/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystävänkin pitäsi olla yh ? Aika kapeakatseista rajata ystävyyttä noin.

Vierailija
29/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Et siis osaa neuvoa miten löytäisin ystävän sen sijaan että syyllistät minua siitä etten tarjoa tarpeeksi materiaaia juoruilunhaluisuudellesi

[/quote]

No jos se nyt on niin hirveää kertoa oikea paikka, niin sano joku väärä paikka tarpeeksi läheltä, niin joku av-mamma voi kertoa olevansa halukas tulemaan sinne kaveriksesi, kerrot sitten oikean paikan kun olette keksineet miten vaihdatte yhteystietoja huomioonottaen tuon paranoiasi.

Vierailija
30/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:25"]

Miksi ystävänkin pitäsi olla yh ? Aika kapeakatseista rajata ystävyyttä noin.

[/quote]

siinäpä se, onhan minulla sellaisia naisia "ystävinä", joiden suurin murhe on se että mies ostelee omia harrastusvälineitään perheen lomabudjetilla ja äitini ikäisiä naisia, jotka ovat ns. toisella kierroksella kyselemässä risteilyseuraa.

Vierailija
31/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no niin, jos rajaat ystävät noin tarkkaan niin ei ihme ettei niitä löydy... Olen itse yh-äiti ja mulla on ystävinä mm. lapseton sinkkumies, 10 vuotta itseäni nuorempi lapseton nainen, eläkeläisrouva, perheellisiä äitejä ja isiä ja seurusteleva yh-äiti. Eihän sen elämäntilanteen tarvii olla täysin sama jotta synkkaa?! Ja entä jos kaverin elämäntilanne muuttuu, hylkäätkö hänet?

Vierailija
32/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan minulla kavereita, mutta väitätkö, että itseäsi paljon nuoremmat/vanhemmat ihmiset erilaisissa elämäntilanteissa kuitenkin ymmärtävät sinua?

Vierailija
33/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:27"]

Minä tarvitsisin panokaverin minkä kanssa voisi salaa hengailla.

[/quote]

Hyi helvetti.

Vierailija
34/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on Seinäjoella yksinäinen yh. Osuuko? Ja oon kans nelkyt.

Vierailija
35/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:53"]

[/quote]

ei. Etsin lukutaitoista, jolle myös tekstinymmärtäminen ei ole vaikeaa. Uusimaa, onko mielestäsi lähellä Seinäjokea?

Vierailija
36/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:53"]

[/quote]

ei. Etsin lukutaitoista, jolle myös tekstinymmärtäminen ei ole vaikeaa. Uusimaa, onko mielestäsi lähellä Seinäjokea?

[/quote]

Jos tämä on oika ap, ymmärrän miksi olet yh ja ei ole kavereita. Halaa lapsiasi ja kerro, että helpottaa kun pääsevät kotoa pois...

Vierailija
37/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:01"]

Eiks keskustelukumppaniksi kelpais joku netistäkin? Jatka vaan etsimistä, etsi uusia sivustoja. Itse törmäsin mieheen ihan sattumalta chatissä, vaikken etsinytkään juuri silloin miesseuraa. On kylläkin ulkomaalainen, että ei ihan samasta kaupungista... :D

[/quote]

En kaipaa "lähetä mulle rahaa niin tulen leikkaamaan nurmikkosi" -nettituttavuutta.

Vierailija
38/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kellään ei siis ole yhtään neuvoa kysymykseen: "Miten nelikymppinen yh-äiti löytäisi ystävän?

Ap ei halua kertoa kotipaikkaansa, mutta ei kai se ole ongelma sillä eihän tämä keskustelupalsta kai mikään deittipalsta ole.

Siinä vaiheessa kun aapee peräänkuulutti luetunymmärtämistä ja maantiedon hallintaa, alapeukkuja alkoi ropista.

Onko keskiverto av-mammalle vaikea keskittyä ongelmanratkaisuun kun suuri määrä tivasi kotipaikkaa ja alkoi mollaamaan ap:n asennetta?

Vierailija
39/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:21"]

Eli kellään ei siis ole yhtään neuvoa kysymykseen: "Miten nelikymppinen yh-äiti löytäisi ystävän?

Ap ei halua kertoa kotipaikkaansa, mutta ei kai se ole ongelma sillä eihän tämä keskustelupalsta kai mikään deittipalsta ole.

Siinä vaiheessa kun aapee peräänkuulutti luetunymmärtämistä ja maantiedon hallintaa, alapeukkuja alkoi ropista.

Onko keskiverto av-mammalle vaikea keskittyä ongelmanratkaisuun kun suuri määrä tivasi kotipaikkaa ja alkoi mollaamaan ap:n asennetta?

[/quote]

Onko ap:lla vaikeuksia luetunymmärtämisessä? Ap on saanut useamman neuvon ketjussa, mutta peräänkuuluttaa sitä ensimmäistäkin. Onko keskiverto-opettajalle vaikeaa olla sosiaalinen ja avautua?

Vierailija
40/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:21"]

[/quote]

Onko ap:lla vaikeuksia luetunymmärtämisessä? Ap on saanut useamman neuvon ketjussa, mutta peräänkuuluttaa sitä ensimmäistäkin. Onko keskiverto-opettajalle vaikeaa olla sosiaalinen ja avautua?

[/quote]

Onko sinun mielestäsi ok antaa neuvoksi autoilijalle, joka harmittelee parkkipaikkojen puutetta, "kulje fillarilla"?